alma nahe

Există un drum cu mai multe sensuri și există și un sens, dar cu mai multe drumuri

In dicţionar de mişcare on Octombrie 25, 2014 at 4:39 PM
image

Erika Kuhn

Există mai multe puncte:

de vedere,
de cotitură,
de fierbere,
de atracție,
G,
ochit-lovit,
de fugă,
de suspensie,
1p la înscriere,
5p pentru o poză
10p pentru un video,
1p pentru o invitație pe e-mail
(+5p pentru fiecare prieten ce dă curs invitației și o șansă dublă la tragerea la sorți)
,
așa, în linii, mari…

Există mai multe linii(unind puncte):

în palmă,
linia drumului,
de dialog,
de centură,
întreruptă,
continuă,
de start(13 Octombrie)
de finiș(10 Noiembrie)

Există mai multe auto(pe drum):

autor(autoreflex automat),
autoturism,
automobil(mașină),
Yaris,
Noul Yaris(genial în oraș),
Toyota.

Există mai multe camere:

de bicicletă,
de ho(s)tel,
de luat vederi,
de show.

Există un show-room Toyota în orașul tău!
Există în orașe cu B:
ucurești (reprezentanțele din vest, sud, nord),
acău,
aia Mare,
istrița,
răila,
rașov,
uzău

Există în câteva cu C:

luj-Napoca,
onstanța,
raiova.

Există și în Focșani Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava, Timișoara, Tg. Mureș.

Există un concurs (în afara celui de împrejurări):
Yaris în orașul tău

Toyota Yaris(2014) se lasă cântat, fotografiat, filmat și testat. Surprinde-l prin oraș cu:

primaru’,
secundaru’,
clădirea,
statuia,
tine,
cine vrei tu!

Există și un premiu: 2x excursie la Valenciennes, în Franța, la fabrica Yaris.
(Există mai multe informații, dar le poți afla chiar tu!)

Există iubitori de:
oameni,
animale,
natură,
mașini,
fabrici și uzine,
călătorii,
concursuri.

Există unii care, când iubesc, au tendinţa de a păși ca pe un covor roşu:

desculți,
pe zăpadă,
pe gheaţă,
pe autostradă,
pe o singură roată.

Există mai multe tipuri de fericire:

fericiți cei săraci cu duhul,
fericiți că i-am anunțat de existența acestui concurs,
fericiți că le-am dat încă un motiv
să se pozeze,
să se filmeze,
să cânte,
fericiți la volan,
fericiți oriunde.

00188

Superblog2014, proba de campanie (concurs) cu

image

Regulamentul Campaniei.

 

Punctaj obținut: 97(nu e 100, dar a fost punctajul maxim 🙂 )

  1. Citind adesea printre rânduri
    Nu-s sigur pe acele gânduri
    Ce le doresc realitate
    Răspunsuri tot adun în rate
    Le scot din Alma…cu de toate
    Puncte în față sau la spate
    Eu stau ca „G” mai pe la mijloc
    „Ochit-lovit” sau punct de „fugă”
    Tot caut să găsesc un loc
    Punct de „suspensie”…alungă!

  2. Intotdeauna am fost de parere ca dupa „fericiti cei saraci” trebuie sa fie o virgula. In acest fel nu ne-am mai imagina ca este vorba de cei inapoiati mintal, ci de cei saraci material. Am inchis paranteza. Imi place cum prezinti concursul, la inceput nu m-am prins si m-ai facut curioasa sa citesc.

    • Eu, mai întotdeauna m-am gândit că de ce n-ar însemna „fericiți cei săraci cu duhul” exact ceea ce și scrie. Există duhuri și duhuri.
      La început, nici măcar eu nu m-am prins că așa o să încep. Eram cu degetul pe tastatura virtuală și apăsam pe punct. Punct, punct, punct…și apoi a(m) urmat o linie.

  3. Linie punct linie punct…Misto concursul, misto premiul, dar cred ca sa o surprinzi pe strada e mai greu. Poate daca anuntau ca se plimba pe undeva la anumite ore, asa da! 🙂

    • Eu am văzut numai poze și filmări în show-room-uri până acum în concurs. Bănuiesc că e o campanie în etape. Era mișto să anunțe o locație, dar nu foarte clară, ci cu indicii din orașul respectiv. Și concurenții pasionați și de mașină, și de foto, și de concursuri să dea fuguța să surprindă noul Yaris. Dar, pe de altă parte, mă gândesc că Adevărații pasionați tot la show-room-uri trag. 🙂

      • E atipica abordarea ta si m-a facut curioasa.

        • Inițial începusem să scriu o poveste. O țară(inventată) în care nu mai fotografia nimeni nimic, fiindcă toată lumea se plictisise de selfie-uri, de poze cu flori, copaci toamna etc. Și cum o surprinde un fotograf, și-o ține pentru sine o vreme, pasionat pasional. Dar o vede cineva…și de-aici toată intriga, încep pânde în oraș, se organizează în (haite)etc…Numai că aveam povestea în linii mari, clară numai în anumite puncte și am hotărât într-un final să abandonez gândul și să fie un anunț succint. Până la urmă asta și se vrea! Și nici eu nu mă prea omor să scriu foiletoane. 😛
          De aici, probabil și atipicul. 🙂

  4. Foarte fain advertorialul.Amuzant si original 🙂

    • Așa s-a scris de la sine, ca o jumătate de poem, pe alocuri amuzant. Dar când ai de anunțat un concurs, trebuie trâmbiță. Iar eu nu am stilul la purtător. 🙂 Mulțumesc, Eddie!

  5. Exista o singura alma in online!
    Exista pe un singur blog C:
    reativitate,
    oerenta,
    oncepte noi,
    aracter,
    arisma,
    oncurs.
    Si mai exista vesnica mea uimire,
    la fel cum exista o palarie pe care o scot atunci cand
    te citesc.

    • Există o anume emoție atunci când mă gâdesc că fac reclamă unui produs sau unui brand. Însă e o emoție, mă tem, nevandabilă, nerentabilă celui care îți cere reclama. Cum nu pot altfel, îmi imaginez că participarea mea în acest concurs e una „în afara concursului”— asta și fiindcă eu consider că e o loterie(și nu mi se pare!) să alegi un articol câștigător tehnic dintre toate articolele tehnice. Cum le compari? 🙂
      Sper ca într-o zi, campaniile publicitare să și aducă un rezultat. Deocamdată, omul cumpără fiindcă îl îndeamnă nevoia și nu o reclamă, chiar și bine făcută, din p.d.v. al creativității.

      Mulțumesc pentru comentariul tău, Vienela, care nu numai că e, dar e într-un anume fel, direct pe suflețel! 🙂

  6. Există sensul deplin şi cel absurd, sens şi nonsens, ezitări între ele, medieri şi tenuări, dar nicio ezitare între formă şi sens nu aş avea legat de construcţia ta, şi nicio neîncredere în maşina asta de care a trebuit să zici, şi pentru că ai făcut-o în felul tău vrăjitoresc m-am lăsat purtată de drum, m-ai făcut să-mi fie foame cu adevărat de unul dintre alte dorite ale mele.

    • Am tratat cu puțin prag…matism de data asta, nu sunt șofer, nu o să fiu vreodat’, fiindcă nu mă dau în vânt după mașini. De niciun fel! Doritele mele n-au roți. De aici și construcția. M-am focusat mai mult pe anunț, mașina fiind doar un mijloc de…transport într-o călătorie a cuvintelor. 🙂

  7. Mi-a placut maxim. Maxim, am zis. Restul il intelegi, ca tu esti fata subtila.
    Mi-a placut inceputul si mujlocul, dar mai ales finalul. Doamne, cum te mai joci tu!!!!! Stii, uneori, dupa ce te citesc imi vine sa iti spun ca te iubesc.

    • Tu n-ar trebui să rămâi bățoasă, fată-n juriu?! Și firește că înțeleg! Înțeleg și unde bate vântu’ și unde bate cuvântu’! Am recuperat ieri 15 puncte dintr-o contestație( dintr-un foc), am urcat 30 de locuri. Dacă o țin numai în sute, apăi…am toate șansele. 😛

      Și apropo de recuperat, ce cerusem eu era o metodă pentru data viitoare, nu puncte! Între ce ceri și ce ți se dă…e cărare lungă. 🙂

  8. Pai is batoasa, dar ce, tot juriul are dreptul la un comentariu nevinovat de apreciere. Asa ca uite si eu. ce, mi-s mai prejos? Acuma cum mi-ar sta sa nu spun eu ce imi place si ce nu? Si pe urma eu nu sunt juriu intreg, sunt numai o parte. Dar partii care sunt ii place de tine. 🙂

    Pai ti-au dat si metoda: pune linkul pe cuvinte cheie . 🙂 ca asa se ridica treburile in goagal cica.

  9. […] Săpunaru – Există un drum cu mai multe sensuri și există și un sens, dar cu mai multe drumuri- 97 […]

almanahiţi, vă rog!

