alma nahe

Există o informație nouă

In dicţionar de mişcare on Octombrie 18, 2014 at 11:58 PM
image

Erika Kuhn

A inspirat adânc, hotărând să strige ceva,
dar a rămas fermă pe poziție
așteptând să se mute reflectorul de pe ea.
O consolare minusculă, căci în timp ce se-mpleticea
între gândul renunțării și cel de-a mai sta
(în picioare)
oceanul de lacrimi o podidea, căci reflectorul nu se mișca,
un gât în nod i se punea. A râs încurcată,
Idioato! s-a gândit, dă-ți drumul odată,
că de-asta-ai venit! Să cânt? Nu cânta!

Deasupra-i o lună albastr-apărea.
Cine sunteți, doamnă? cineva o-ntreba.
De jos. De pe scaun. De emoții răspunse așa:
Parc de-aventură Straja.
Unde sunteți, doamnă? râse altcineva,
nici n-avu timp să se gândească la ceva,
își zise numele, ca să răspundă-n cruciș:
Teamă, a pronunțat solemn,
Mă numesc „Teamă” șiîncăceva
că n-am mai înțeles, c-a mormăit.

Unde sunt eu în povestea asta-i ușor,
Pe-un scaun, team…(nu, nu iar teamă!)
Team building, la Straja-n decor.
Recunoscător pentru spargerea rutinei de zi cu zi.
Un sejur la Straja, ah…de-ai gândi,
n-ai mai repeta Straja, Straja ori de câte ori ți-ar veni
.
Se-nțelege!
Toți știu de ce-au venit cu colegi, cu colege…
(se-trerupse-mbufnat)
Și-atunci toată audiența a râs, a aplaudat.

Pe doamna așa o chema. „Teamă”, „Teamă” șiîncăceva.
Numele ei o reprezenta,
era timidă și ea voia să nu mai fie.
Al doilea personaj, un domn…

Îți vine nici de unde gândești eliberarea
(de trac)! Nu, n-o scoți din pălărie!
Teama de nou se suprimă mergând
în vacanță la Straja! Du-te curând!

Un gând, alt personaj, al treilea…
Al meu, al autorului, întreprinzător,
care l-a prins pe Dumnezeu de-un picior
(el nu și l-a retras, l-oi fi mișcat),
căci m-au chemat…sau oi fi visat?…
Mă rog, aici am nevoie de-un gând condensat:
eu sunt actorul de lucrează cu cei
veniți(trebuie să repet, n-am cum să ocolesc,
o să-nțelegeți acest temei)
la Vila Alpin Straja,
pentru a o încuraja
pe doamna Teamă să nu se mai teamă
să vorbească în public, pe domnul…nu cred că a zis cum îl cheamă (îl iau mai încolo la o tiroliană*),
să fie mai îndrăzneț,
are umor și o să-l învăț…
Lasă, nu vă mai spun!…

Doamnă, doamnă actor-autor,
ați (încurcat-o-n carburator!)…reiau!

Un al patrulea personaj a apărut în decor.
De unde, nu știu, că nu era în scenariul meu.
Ca autor, l-aș putea putea retrage din desfășurător.
Dar fiindcă-mi place să mă aventurez,
nu retractez! Hai, zi mai departe!
Ai liber de la autor să scrii și-o carte.

Ai încurcat team buildingu’, dumneata,
era programat altundeva!
Da’ dacă tot ai bătut atâta drum,
de nu ți-e teamă de aventură…

Poftim?!…ce-am în-cur-cat?
am întrebat eu, ușor sacadat.

De ce-mi era mai teamă, n-am scăpat.
Trebuie să vă explic ce s-a-ntâmplat.
Când eu am zis (mai sus)tiroliană
era un joc, dar de cuvinte,
precum o știți deja unii din voi, Oli mă cheamă.
Tir-oliană, de-aia i-am și pus steluță, era doar o vorbă,
așa mi-alint metoda-actoricească, dezimvoltă.

Cum de-am ajuns la ei și nu unde eram tocmită,
nu îmi explic,
am încurcat ori gara, ori vreun ucenic
de-al Domnului m-a derutat…
Mie mi-e frică de-nălțime, însă
n-am clacat!

Și gata!…
Ce era mai important, s-a derulat,
a doua zi în parcul lor eu m-am aventurat
(tarife mici, în grup m-am integrat, 5lei am dat)…
am tras cu arcul, m-am distrat.

O aventură cam de …(ei, uite ați ghicit!) de neuitat.
image

(fotografie din Parcul de aventură, preluată de pe site-ul sponsorului)
00181
Superblog2014, proba de aventură cu

image

Punctaj obținut: 96

  1. Stii cine fu la Straja de curand? Monica. Monica Parpi.

  2. Știu, am văzut pozele pe feisbuc. Chiar am avut intenția să-i fur o poză, două, dar am renunțat că nu cadrau cu ce am scris acum. Decât o poză cu Iisus pe vf Straja, culcat pe un morman de gunoaie. 🙂 Stai că caut poza acuși, că dacă tot mi-ai amintit…

  3. Aici e poza.
    „So eventually Jesus went to heavens”
    Nu am lăsat poza, că e prea mare și ocupă mult spațiu.
    Acum, recitind ce-am scris, mai că se potrivea. 🙂

  4. Zău, prea bun pentru un fâsâit de concurs. Când or sa citească jurații, or să se -ntrebe ce vrei de la ei?! Ar merge perfect la întreceri de măiestrie suprarealistă, dar, încă, „nu se există”! Imi plac volutele cu izul zborului de lăstun al cuvintelor. Poate mai citesc…

    • Fiindcă ai lăsat slobodă întrebarea, acum o fugăresc. Nu ca s-o prind, ci ca s-o figaresc.
      De la Figaro, Figaro, Figaro…Uneori aud „Fiigaro”. Ca și o gară(că ogar…) nu stau să prind trenu’, merg cu „ia-mă nene”…mai puțin de-atâta nu pot! Semăn un pic cu mereu la Straja,
      că și-acolo, te duce trenu’ până unde e gară. Semăn un pic și cu mereu cei ce-au cerut articolul: eu stau de strajă cuvintelor, ei stau de strajă cuvintelor lor. Valutele, în acest caz, sunt artificii! Și volutele sunt cele care sunt, dar aici ține de arhitectura fiecărui exterior. Artificiile se aprind la final, mai întotdeauna, marcând trecerea…Poate mai revii. Măcar să hrănești lăstunul.

  5. Eu stau de strajă obsedat
    Citesc de-acum doar printre rânduri
    Poate descopăr un oftat
    Când în-cur-cat, când sacadat(ușor)
    Tir-Oliana, tir cu arcul
    Un Cupidon înaripat
    Spre mine a trimis săgeata
    Eu m-am lăsat (mani)pulat
    Fie-mi iertat!

    • Asta și face un advertor (, tu) ia-l
      și nu te încuia-n hambar
      ca să-l deschizi la nasturi, jovial.
      Auzi la el, mani…pulat.
      Citește-l printre rânduri,
      așa-i scris!
      Dar nu căta oftatul, că l-am pus în cui.
      Doar ce-ai venit și uite, mi-am promis
      să las câte ceva pe mine,
      nu fac niciun compromis! 🙂

      • Să fiu maestru la citit,
        Sau prost că nu am îndrăznit
        În nodul gordian cu gâtul
        Să-ntrezăresc deznodământul?

        O mână-n gât când mi se pune
        Și când ascult ce mi se spune
        Tot înțeleg mereu greșit
        Mâna în gât nu m-a oprit
        În juru-mi s-a încolăcit
        „Nu vezi că m-am împleticit?”
        N-am înțeles nu-ul șoptit
        El îmi spunea: hai vino-ncoace
        Când bobocelul se va coace
        La Straja te va aștepta
        Eeee „in picioare”…vom vedea.

  6. Unul din puţinele motive pentru care Superblogul ar putea să pară acceptabil.

      • Aiurea ! Mie când mi se pune pata pe câte-o reclamă prost făcută (nu e cazul aici, să fim bine înţeleşi, daaaa ???) apăi neam nu m-oi atinge vreodată de produsul în cauză. Numa’ aşa, de draci ce îs pe mine !

        • Te tachinam, normal! Înțelesesem foarte clar unde (com)băteai și cu ce! 😉

          • Ce să fuck dacă mi-i drag SB-ul de mor ??? Anu’ trecut mă bătea şi pe mine gândul să scriu un advertorial pentru Toyota Corolla. Ceva gen : „Eu nu ucid Toyota de Coroll’a lumii…” dar nimic din ceea ce văzusem eu p’acolo nu mă îndreptăţea să cred că „juriul” are suficientă „deschidere” pentru astfel de creaţii. 😀

            • Eu nu particip la SB, eu articip. 😉

              • Aha. Sper c-ai băgat de seamă, retoric formulând -of course, că lipseşte fix „p”-ul de la „P”remiu. 😀

                • Că tot suntem la munte și stăm la taclale în jurul focului…nu bag de seamă „p”-urile. Știi ce am observat eu la ei, la „sponsori”. Că nu țin cont, atunci când pun note că pe mine mă citesc cititorii mei, nu ai lor. Că citesc și pun note de parcă doar ei vor citi reclamele noastre. Marketing, nenică! 😉

                  • Apăi domoleşte-ţi discursul că valiza aia sub care ai aprins bricheta îi a ta, măi … Păi tu în loc să-i lauzi şi să spui că alţii mai frumoşi şi dăştepţi nici n-or fost şi nici n-or să mai fie sub soare, te-apuci să-i critici ? Nţ, nţ, nţ …
                    În mod normal aş fi tentat să spun : „Aşa „concurs”, aşa sponsori !”. Doar că, privind lucrurile mai în profunzime, nici sponsorii şi nici organizatori nu sunt fraieri. Ba deloc.

  7. N-am ajuns până acum la Straja, dar poate o să gust cândva. Cred că parcul de aventuri e fermecător pentru copii, am intrat pe site-ul lor si am vazut si ceva poze. Pentru oasele mele, nu prea cred, că eu de obicei merg la munte ca sa dorm. :)))))))

  8. Aha. Informația noua e/era ca au si parc de aventura acum, nu? Bun! S-a retinut. 🙂
    Si mie mi-e teama de cateva inaltimi. Doar cateva! 😉

almanahiţi, vă rog!

