alma nahe

Există și un mod simplu de-a calcula distanța

In dicţionar de mişcare on Octombrie 5, 2014 at 4:55 PM
image

Erika Kuhn

„Ochii tăi arată ciudat,
semeni cu o bufniță de gheață”, mi-a zis,
„te dezgheață doar chitara,
dar ce păcat, nu mai ai 18 ani!”,
apoi s-a descălțat de ironie,
de cizme,
a tastat cuvintele:
go, fan, yourself,
pușculiță, rucsac
și-atunci eu mă spărgeam ca o fereastră
prin care a trecut un elefant.
„Unde suntem, ce ceas este acum?” întrebam aleea
— de parcă ea era un grafic al soluțiilor pe axa X,
fără y —, dar eu mă împrăștiasem deja
în 5 personalități( X, X-play, X-cite, X-clusiv și X-wave),
nu eram de gheață ,
gheața nici măcar nu rămâne pe pământ,
se topește.
„Ay goooo, Ay go…!”
am ortografiat greșit,
n-am viitor,
am ortografiat greșit și
cuvântul „iubire”,
n-am nici prezent,
voia e complexă,
mașina de scris îmi altoiește ADN-ul,
(poate chiar sunt o bufniță,
simt ca un soldat lăsat la vatră),
niște puști îmi zâmbesc,
” cum e călătoria, girl,
probleme, ceva?”
Nu, nu, mi-a intrat un gunoi în ochi! i-am mințit eu,
există și un labirint al libertății,
există și un dicționar de mișcare,
există și un mod simplu de-a calcula distanța,
n-ai nevoie decât de o moară de vânt
ca să ucizi logica.
Oricât de mari sunt unele lucruri,
le poți trece cu vederea,
n-am nevoie să înțeleg din ce-i făcut un pod,
ca să calc peste el…
Ah, unde m-aș fi dus,
unde m-aș fi dus, dacă n-ar fi fost fereastra!
Și dacă nu știi încă,
înseamnă că n-ai așteptat îndeajuns cât să afli!

00181

Superblog 2014, proba de mișcare cu image,
dar și cu „jocul celor 12 cuvinte

 

punctajul obținut: 82

  1. Jocul de-a axele ? Minunat !

  2. Si ce te-ai dus! Si cum te-ai dus!

  3. am zis eu bine… cuvinte nepotrivite atat de bine potrivite. adevarat papusareasa de … cuvinte.

  4. Și și-a închipuit o briză ușoară în pletele-i, care nu venea de la ventilatoare, ci din frumusețea acelei lumi?

almanahiţi, vă rog!

