alma nahe

Infinită filosofie

In dicţionar de mişcare on August 23, 2014 at 4:01 AM

Erika Kuhn

A scris primul (şi ultimul) volum de poezie
ca un supliment la inimă,
prin absorbţie – el era critic,
dar cum lumina era bună,
a scos ţăncuşa din pepene,
august
şi-a muşcat…
zeama i s-a scurs în bărbie,
era dulce dar trecut,
şi-a scos limba la defilare,
ea se lungea, se lungea,
ieşea din imagine,
ajungea până la lună,
până la stele,
până la sfârcuri,
până la osul pubis
(care, apropo, seamănă cu o mască de carnaval),
unde mai fusese punea steaguri,
unde nu mai fusese – sfârrr – se minuna:
ce salt!
Ţopăia, scuipa un sâmbure,
creştea o chestie ce alunga somnolenţa,
scuipa ultimul sâmbure în uitare,
ea se zbătea de 8 ori,
îl avea,
cu mască, fără mască,
ca şi cum sexul ar fi (infinită) filosofie.

Infinită filosofie în 12 picioare la (o) psică, în tab(i)el.

  1. și cam infinită liniște, văd…

  2. Sexul n-o fi mare filozofie, dar in mod sigur ajunge ca un pepene dulce si cam trecut. Pana la urma cate poti sa inventezi in domeniu?

  3. Na, să zic ceva pe aici şi inteligent, şi interesant, dacă s-ar putea?! N-am, dar aplaud..în linişte..

  4. pai si nu e? desi pare simplu ascunde in el filosofii in straturi ale generatiilor trecute, ale cutumelor, interdictiiolor, poftelor si cate altele…e un fel de salt mortal ce te duce pana la luna, printre stele si te aduce inapoi pe pamant in fractiuni de clipe.
    interesanta asocierea cu masca de carnaval…

    • 😉 am dat carnea jos de pe os, am privit ca supermen… :)) glumesc! Asocierea cu masca de carnaval mi-a venit fiindcă chiar seamănă cu o mască de carnaval forma oaselor…dar altădată semăna și cu un fluture, așa că probabil depinde în ce stare de uiți pe manualul de anatomie.

  5. Eu mi-as fi imaginat ca punea steaguri acolo unde nu mai fusese, ca pentru a semnaliza niste redute cucerite. 🙂
    De-ai fi buna sa-mi explici de ce se zbatea tocmai de 8 ori, tare linistita mi-as incepe ziua. :))))

almanahiţi, vă rog!

