alma nahe

Și unde

In dicţionar de mişcare on Februarie 5, 2014 at 4:02 PM

image
(Sursa foto: Facebook)
Eu nu mai știam dacă am dat lumea peste cap. Unii ziceau „e a mea, e a mea!”, alții și-o luaseră în cap. Dar eu, hehe, eu…păi, se făcea că o luasem de-o liană și-o învârteam, ca pe un lasou, deasupra capului. Dar nu mai știu exact când i-am dat drumul, în cine și unde…

00181
image
Alte „unde” căuta-vom în Irealia, dar abia când s-o întoarce de la munte va apărea și link. Că s-a dus ea la munte, n-a așteptat să vină el la ea! 😉


Între timp a apărut și Irealia, programată.

  1. …unde o trimiţi, fug şi eu, să prind şi eu de-un capăt sau de-un fir deşirat măcar, să-ţi pot simţi dorurile şi gândurile, să pot crede, măcar, că-ţi sunt pe aproape căci nu ştiu unde stai pitită de-o vreme…

  2. eu abia astept sa vad ce ghiocesti. ne arati si noua, da?

  3. te joci cu lumile, Alma… de parca ai invarti bucati luminoase de cer…
    sa ghiocesti cu folos 🙂

  4. The world is not enought!

  5. Te-ai intors! Nu ca nu m-as fi asteptat…

  6. Ce dor îmi este de tine. Am văzut creațiile tale pe Facebook și mi s-au lipit de suflet câteva.
    De-aia e lumea asta așa de amețită? Că ai învârtit-o tu? Știind asta îi mai pot ierta câte o ieșire. Dar haide mai repede înapoi. Măcar să o readuci pe orbită! 🙂

    • Adevărul e că mă urnesc foarte greu să scriu de la tabletă, îmi trece toată inspirația până să o transcriu. 🙂
      Cât despre lume, e ea așa, amețită, de când e lumea! Eu doar am încercat s-o las în spate. Da’ ce crezi, că mi-a ieșit?! Aiurea…

  7. Cred că lumea ta se rostogoleşte pe aici şi ne atinge pe fiecare din când în când. Bine ai revenit! Bine că ai revenit! 🙂

  8. Bună revenire, Alma!
    Mă bucură lumea asta a ta ce se învârte după soare! Mi-o dai și mie să mă joc de-a învârtita? Doar până amețesc, apoi ți-o dau înapoi, să ți-o agăți la gât, drept salbă!

  9. Tu ghiocești, eu toporesc(de la toporași)
    Când iarna vine plăpumioară.
    De sub omăt când mă ivesc
    Sunt împăratșiproletar(ă)

    Nu sunt ca tine, primăvară 😉
    Am scris și eu ceva cu unde
    Dacă citești, simți că de-afară
    O briză rece mă pătrunde:

    http://geluodagiu.wordpress.com/2014/01/31/unde-ne-duc-aceste-unde/

  10. Mă bucură revenirea, chiar de-i aşa pe fugă. 😀

  11. Ai revenit în forță și arunci cu lumea-n noi! Nu știam eu ce m-a lovit în creștet, zilele trecute! 🙂

  12. Alma, sunt off-topic, dar nu’mi dau seama cu ce cuvânt ne jucăm săptămâna asta 😀 Heeelp!

  13. De-asupra capului, în văzduhul sufletului tău, i-ai dat drumul de parcă ar fi dispărut în cine, în care tot ce se întâmplă de-atunci se’ntâmplă olimpianic.
    Înăuntrul ei, două fiinţe şi un lucru, cam aşa.

  14. Putin si bun! Place!

  15. Mai învârte-o, Alma, nu pare să fi căzut bine, niște unde s-au înverșunat să pareze partea dreaptă.
    Știi că te văd cu liana deasupra capului, iar în vârful ei, o lume mică, mică, o furnică?! 🙂
    Te pupific, mulțumesc și bine-ai revenit! Mi-a fost dor!

  16. […] Eu nu mai știam dacă am dat lumea peste cap. Unii ziceau “e a mea, e a mea!”, alții și-o luaseră în cap. Dar eu, hehe, eu…păi, se făcea că o luasem de-o liană și-o învârteam, ca pe un lasou, deasupra capului. Dar nu mai știu exact când i-am dat drumul, în cine și unde… – Alma Nahe – Și unde […]

  17. […] premierul Victor Ponta a fost invitat în studioul Antena 3, la emisiunea lui Mihai Gâdea: „Îl admir pe președinte pentru decizia luată. Tocmai din această cauză m-am hotărât să-i copiez gestul […]

  18. Habar n-am pe unde umbli, ești cam scumpă la vedere
    Ne-ai lăsat fără spectacol deși publicul te cere
    No, îți zic să-ți fie bine, să-ți aducă bucurie
    Flori în suflet și lumină, primăvară ce-o să vie !

    La mulți ani ! de 1 Martie. 😛

    • Mulțumesc, și ție să-ți fie floare cu parfum. Umblu cu mâinile, da’ cum tu nu ești feisbuchist, o să afli în curând de almanahehandmade.wordpress. Nu căta, că e numai rezervarea( sau rezervația?), deocamdată n-am pus nicio poznică acolo. Nu ziceam eu că blogului ăsta îi lipsește partea făcută de mână, și că prea se lăfăie în partea făcută de inimă?! Ei, bine…laptopul mort m-a pus la lucru manual! Puțințică răbdare, numai!

  19. Primăvară magică pe care să o deschizi cu degete vrăjitoreşti, Olimpia, primăvară răscolitoare de simţuri neştiute, primăvară răvăşitoare!
    Cu dor şi neuitare.

  20. […] prieteni, chiar dacă se află la celălalt capăt al țării, mai ales dacă îi aștepți cu drag să revină și să se alăture tovarășilor de joacă pentru ghidușii. Un mărțișor trimis cu drag către […]

  21. […] fi pacat sa nu aduc aici comentariul pe care Alma mi l-a lasat la postarea din septembrie, ar fi pacat ca aceste informatii sa se piarda, asa ca va […]

  22. […] Eu nu mai știam dacă am dat lumea peste cap. Unii ziceau “e a mea, e a mea!”, alții și-o luaseră în cap. Dar eu, hehe, eu…păi, se făcea că o luasem de-o liană și-o învârteam, ca pe un lasou, deasupra capului. Dar nu mai știu exact când i-am dat drumul, în cine și unde… – Alma Nahe – Și unde […]

almanahiţi, vă rog!

