alma nahe

Fantezie cu o turtă dulce și o fecioară cu aromă de măr verde

In teatru on Noiembrie 29, 2013 at 10:10 AM

Personaje:

Fecioara de turtă dulce – o muză
Autorul – un autor

*
Fecioara de turtă dulce: Nu știu, măi! Cred că te iubesc! Altminteri de ce m-aș gândi tot timpul la tine?(afară ninge)
Autorul(într-o stare nu prea albastră): Da? Câte minute?
Fecioara de turtă dulce: (uşor străvezie)Nu mă crezi?(afară tot ninge)
Autorul: (gălbui) Nu! (uitându-se la rucsacul fecioarei) Ăsta e rucsacul meu? Să mi-l dai!
Fecioara de turtă dulce: Acum?
Autorul: (trandafiriu)Așa ai merita!
Fecioara de turtă dulce: Vrei o turtă dulce?
Autorul: (ruginiu)Vreau să mă iubești! Atât!…Ce dulcegărie! Bine, recunosc, nu mă omor după dulcegării, dar nici după amăreli. Poate ți-am creat sezația asta, că mă dau în vânt după…
Fecioara de turtă dulce: Tu nu te dai în vânt! Tu te dai mare! Bine…și ești! Dar nu mai are omu’ loc să se învârtă de tine, vrei să știi tu tot. Și consemnezi…consemnezi…tot timpul consemnezi…pe o corabie…pe punte…noduri…norduri…răsărit…pitici…
Autorul: (cenuşiu) Mie mi-e frig! Mai stăm?
Fecioara de turtă dulce: Mergem la tine!
Autorul: Nu! Nu mergem la mine. Mergem într-o scară de bloc.
Fecioara de turtă dulce: ( pe obraji îi apar firişoare roşiatice)Așa…ca ultima fecioară de t…
Autorul: Ca nimeni! Mergem și atât! O să te conving că nu mă iubești!
Fecioara de turtă dulce: Abia aștept!
Autorul: (violet)Și eu! Și pe urmă pleci!
Fecioara de turtă dulce: Da?
Autorul: Da!
Fecioara de turtă dulce: Vrei tu asta?
Autorul: Nu. Tu vrei asta!
Fecioara de turtă dulce: Dacă voiam asta, mai băteam atâta drum?
Autorul: Da. L-ai bătut… Dar ai făcut asta pentru tine!
Fecioara de turtă dulce: Vrei să ne bulgărim?
Autorul: (în nuanţe albe) Nu ține! Iernile trecute sunt toate în mine. Crezi că pot să le scot și să le fac bulgări?
Fecioara de turtă dulce: Hai, ia o turtă dulce! Te roooog!
Autorul: Da’ mai lasă-mă cu turta ta!
Fecioara de turtă dulce: Un ceai?
Autorul: (înnegrit)Nu știu…nu știu! Ce ne facem? Ce căutăm noi? Ce zmeunim noi pe-aici?
Fecioara de turtă dulce: Eu te căutam pe tine. Tu te căutai în mine. Te-ai găsit.
Autorul: (de smoală)M-am căutat, de era să mă caut și la cap.
Fecioara de turtă dulce: Dar eu eram…
Autorul: Erai prea exotică.
Fecioara de turtă dulce: Eram! Dar și tu mușcai din mine…şi apoi, menage à troi, la, la, la, la…nu fi fecioară, că nu eşti!
Autorul: Că parcă mușcăturile de pe gâtul tău erau făcute de mine….sau?
Fecioara de turtă dulce: Nu contează!
Autorul: Nu știu de ce m-ai târât aici, în dialogul ăsta. La mine nici măcar n-a nins. Nu încă!
Fecioara de turtă dulce: Oh…unde-s zăpezile de…
Autorul: Altădată! N-am chef de alți autori. Îmi ajung eu!
Fecioara de turtă dulce : Nu mă mai mușca, te rog! Eu știu unde suntem și de ce! Promit!
Autorul: Păi, pari comestibilă. Nu știu dacă te înghit mai ușor așa, în forma asta dulce; de digerat, hmm…hmm…nici asta nu știu! Oare știu cu adevărat ceva?
Fecioara de turtă dulce: Și nu e mai bine așa? Să nu știm nimic?
Autorul: Ba da! Dar o oprire tot trebuie să fie pe undeva…
Fecioara de turtă dulce: Iubește-mă! De ce îți pasă până unde și unde?
Autorul: Păi, de unde ai mai scos-o și p-asta?
Fecioara de turtă dulce : Uite ce e! Suntem aici! E important, chiar dacă tu nu crezi în mine!
Autorul: Nu e că nu cred…dar să fii activ atâta vreme e obositor.
Fecioara de turtă dulce: Este! Te înțeleg! Ce, crezi că pentru mine era ușor să te urmăresc?
Autorul: Bine…și acum? Ce mai facem?
Fecioara de turtă dulce : Așteptăm să ningă și la tine.
Autorul: Nu! Mă duc să caut eu zăpadă…
Fecioara de turtă dulce: Acolo?
Autorul: Acolo…
Fecioara de turtă dulce: Vin şi eu. Vezi poate iar mă trimiți să adun ghiocei…
Autorul: Nu! Știu exact ce-ți trebuie!
Fecioara de turtă dulce: Da? Mă sperii…
Autorul: Știu…dar m-aș plictisi dacă aș tot pălăvrăgi așa, despre orice imagine pe care ți-o trimit și atât. Trebuie să pară real. De fapt, ce spun eu, e real! Eu, tu…suntem reali. Deși, pare că mai degrabă mâinile noastre sunt mai reale, mai prietene…mai iubire.
Fecioara de turtă dulce: Știi…într-un fel ai dreptate. Mâinile noastre se iubesc. Dar o să învețe și celelalte membre. Şi ficatul…și splina…ai să vezi! Mâinile sunt cel mai greu de convins. Ele te opresc…
Autorul: Nu te pot urmări. Tu n-ai mal! Da, ești acum o turtă dulce, dar mâine?
Fecioara de turtă dulce: Timpul e oricând! Și eu…n-a fost așa și până acum?
Autorul: Ba da! Dar…te-ai smuls din îmbrățișare, mai ții minte?
Fecioara de turtă dulce: Da! Dar fiindcă mă îmbătrânisei! Voiai să treacă timpul atunci. Ori timpul nu trece. Decât prin noi. Și noi prin el…dar eu voiam să mă vindec. Iubirea nu vindecă!
Autorul: …
Fecioara de turtă dulce: Uite. Nu citi în mine ca pe o etichetă! Mai lasă-mi un răgaz…și pe urmă…
Autorul: Și pe urmă…ce?
Fecioara de turtă dulce: Nu simți aromă de măr verde?
Autorul: Am scris eu odată, parcă, că atunci când miroase a măr verde, un înger e prin preajmă. Sau poate n-am scris eu? Nu mai știu…de fapt, ce scriu eu, scriu eu?
Fecioara de turtă dulce: Eh…uite ce e! Așteaptă până mâine! Te știu nerăbdător…
Autorul: Ce e mâine?
Fecioara de turtă dulce: O fantezie!
Autorul: Iar mă prostești…tu și aroma ta. Dacă nu te-aș fi mirosit niciodată. Dacă nu m-aș fi uitat lângă tine atât…mi-e și frică să mușc din tine acum. Te-ai întărit! Și-apoi un Autor fără dinți…nu e autor!
Fecioara de turtă dulce: Nu fi naiv! N-o să mă mănânci! Știu că tu crezi asta…dar eu știu ce ai…ce am…
Autorul: Ceai…o să te înmoi în ceai!
Fecioara de turtă dulce: De fructe exotice?
Autorul: De care vrei…
Fecioara de turtă dulce: Acum ne pupăm?
Autorul: Nu încă! Ne luăm mai bine de mână. Să se pupe ele!

00181

De la albastru înspre verde, în tabel la psi îi găsim şi pe ceilalţi duzinari.

  1. Dragoste cu năbădăi, ha? 😉

  2. Alma, ce frumos! Ce frumos, cât mi-a plăcut!

  3. alooo, ai furat startul? 😆 zece piem, nu zece aem! 😛

  4. Stii, cu toate ca propozitiile sunt scurte si par simple la prima vedere, intregul are forta de a te face sa vezi dincolo de cuvinte, sa iti imaginezi situatii reale si ireale. Cumva, incercand sa iau totul mot a mot, mi-am dat seama ca poate fi chiar aţâţător… 😀

  5. Nu credeam că e aşa complicată relaţia…:)

  6. mi-a venit apa in gura si am vazut in fata ochilor turta dulce din aia nemteasca… mmmmm :)))))))))))

  7. […] Cei care chiar au scris (nu ca mine ) folosind această duzină cromatică sunt : Psi, Dor, Vienela, Scorpio, Adriana, Dictatura Justiţiei, Maya, Adrian, Anacondele, Carmen Pricop, Ch3815h, Alma Nahe.  […]

  8. […] Au scris  Psi, Dor, Vienela,  Adriana, Dictatura Justiţiei, Maya, Adrian, Anacondele, Carmen Pricop, Ch3815h, Alma Nahe. , Dan- hipertensiv […]

  9. pupatura de maini e faina, cum nu!
    scenaristo! 🙂

  10. […] vă reamintesc că astăzi este o zi de duzină aşezată în tabelul apărut aseară, chiar dacă unora le este greu să se înscrie, iar altora trandafirul le-a dat bătăi de cap. aveţi grijă ce vă […]

  11. autorul cu fecioara (de turta dulce sau de ce-o fi ea), dar autoarea? ea cu cine se pupa la urma 😆

  12. Fecioara de turtă dulce? Nu i-a fost să rămână fecioară ? 😆

  13. […] Psi, Dor, Vienela, Scorpio, Adriana,  Maya, Adrian, Anacondele, Carmen Pricop, Ch3815h, Alma Nahe. […]

  14. […] Psi, Dor, Vienela, Scorpio, Adriana,  Maya, Adrian, Anacondele, Carmen Pricop, Ch3815h, Alma Nahe. […]

  15. A fost o reală plăcere să citesc dialogul!
    Este cumva cu adresă?

  16. Miroase a mar verde, a scortisoara si turta dulce. Ce mai poveste de dragoste, ce mai arome!

  17. […] Adriana, Dictatura Justiţiei, Maya, Adrian, Anacondele, Carmen Pricop, Ch3815h,  Hipertensiv  , Alma Nahe, […]

  18. Complicată relaţie! Bine c-au început-o cumva, că muza nu ţine cât lumea. Doar autorul mai are o şansă, dacă e genial! 😀

  19. Mai bine mai încet… are mai mult farmec!

  20. Ingerii se misca, miroase-a placinta calda…

almanahiţi, vă rog!

