alma nahe

La flute de Pan

In Cartea în care se tace on Noiembrie 26, 2013 at 9:26 PM

La flute de Pan,
Văz duhul are-un plan:
O perlă,
Şi nu-i nicio scamatorie!
Soarele e conceput la nesfârşit,
Zori după Lună,
În pântec de ocean,
Ca o cochilie de stromb
În care frumuseţile lumii
Dorm.

00181

copertă „Cartea în care se tace”(Alma Nahe), by Madi

  1. Ia să vedem, ce-am înțeles!
    Păi muzica de duh are un plan
    Nisipul ce în scoici eu îl îndes
    Din când în când să-l scoată din ocean
    După ce sosul timpului a dres,
    După ce Luna tot concepe-un san
    Să-l scoată perlă, de nisip vorbesc
    Căci soarele nu pot să îl privesc
    Dar fălcile de scoici înțepenesc
    Mințind că toate perle-adăpostesc.
    Nu e aşa, căci perlele sunt rare
    Si naiul face înc-o încercare
    Doar doar, a lumii frumusețe
    Cea care doarme (ce tristețe!)
    Va sidefa o mică boabă
    Aşa, ca să se afle-n treabă 😉

    • 🙂 De îţi răspund acuma ţie,
      ce rost ar mai avea ce va urma, să fie?
      Căci doar atât aşteaptă toţi,
      un fir,
      ori versul trebuie să fie un zefir!
      Să îi atingă, dar să nu-i zbârcească,
      să îi adie, dar să nu-i stârnească.

  2. Așa-i cum spui, că de aia-i vers
    Nu-i proză chiar pe înțeles
    Pe înțelesul tuturor
    Proza-i prezent, poemul…dor
    El nu priește tuturor,
    Nu celor ce citesc cu spor

  3. tacit si mut. calm si linistit ca o matrice! 🙂

  4. Iaca năzbîtie: nu-s bat dăloc, da’ dăloc şi tot am citit „L-aş f(l)ute pe Pan” şi mă gîndeam cine-i nefericitu’… 🙄 😛 😆

  5. Am scris și eu ceva în noapte și văd că-n noapte s-a pierdut.
    Oare umor,,,, eu n-am avut?

  6. Ori
    Soarele e ne-conceput până la sfârșit.
    (cu duhul văz, promit!)

almanahiţi, vă rog!

