alma nahe

Stropi

In Cartea în care se tace on Noiembrie 16, 2013 at 2:14 AM

predominant sentimentul ori ecoul nostalgiei în gestaţie

care l-a înfiripat prelung

ecoul ori poate faptul că te afli la locul potrivit predispus acusticii în rol de precupeaţă

notaţii rapide şi libere în exodul luminozităţii dimensiuni subiective

şi nu ştiu ce e mai predestinat să-l reproducă mintea ori ochiul

precis un precursor al unei geometrii colorate

preluare ce precede realitatea visată în care pisicile sunt verzi şi îşi ţin prelegerea

pe perete în locul cailor

ah caii

cai şi pietre trunchiuri din aceeaşi rădăcină de viaţă

uite o pană

sare un predicat care învaţă să trăiască în lemn în armonie cu un strop de cer din care s-a prelins

Alte notaţii  libere găsim(de căutăm) şi-n tabel la psi.

  1. caii transformă în pisici pereţii pietre…

  2. pietrele-s pene-n vânt în dansul ploii…

  3. […] scris  psi , ch3815h, Matilda, Vienela, alma nahe, carmen […]

  4. Am niste fluturi negri pe un perete de pe hol, primiti in dar de la o firma ce isi facea reclama pe net. I-as inlocui oricand cu niste pisici verzi, ca de cai m-am plictisit. Prea multi am vazut… Pana si nucile pe care am incercat sa le asez pe pereti le-as dezlipi acum. :))))

    • 😆 Eu sunt pentru pisicile verzi! Înlocuiţi, domnilor caii, nu v-aţi săturat să-i tot vedeţi alergând pe pereţi şi fisurându-i? Dacă veţi vedea pisici, promit că o să văruiţi din 10 în 10 ani, ba, şi din mai mult în mai mult!

      • Poate aşa o fi cu pisicile verzi. Cele în culori naturale (pentru pisici) lasă urme sub geam când intră în casă pe vreme umedă. Pe verificate! Avantajul major ar fi că sunt mai silenţioase în galop şi nu întrerup şirul visării cu tropote neavenite.
        În rest recunosc sincer că mi-am prins urechile… La a treia citire am reuşit să pun nişte semne de punctuaţie şi să urmăresc un fir ici, altul colo. Mai încerc mâine, pe lumină. 😆

        • Stai liniştită, pentru voi era doar pisica verde…restul e sunet în mişcare. Are sens doar pentru mine şi cel mult încă o pereche de ochi. De aceea nu am pus niciun semn de punctuaţie. Dar ele sunt cumva, la capăt de rând…însă e greu să urmăreşti un sunet necunoscut ţie. E un sunet sălbatic un picuţ. 😆

  5. Iacătă deci şi poala despre care se presupune c-ar folosi la spovedanii … E tot cu „p”, nu ? La fel ca şi cuvântul „poză”…

  6. intuiesc aici o chintesenta substantiala a unui fragment bine decupat din realitatea asa cum doua radare o percep. si-mi place zau in sine ideea de pereti ce sustin dintr-o rama un cer prelins. e artistic, zau!
    weekend fain! 🙂

    • Mie mi-a plăcut mult cum se continuă podeaua şi-n tablou. Nu ştii ce naiba caută petecul ăla de cer pe perete. E o fereastră, e un tablou şi multă iluzie optică? 😛

      Cât despre inuiţia ta: ZECE! 😉

      • o dar vai(-valeu! :)) )ce comoara! nu asa mediocritate! ia d-acia un 10, Nadia stie de ce! si apa, da, element foarte artistic si inspirat ales, de spalat, de binedispus, trezit nu sculat, curatit si botezat chiar, da forma, sens si dincolo de curgere la vale a ceva ce este, lasa in urma ceva. ce nu-s faramituri, caci resturi greu de dus a ce a fost, sunt in loc picaturi ce-si lasa-n voie caderea sa aselenizeze unde-o fi! 🙂

        • Când citesc comentarii ca ale tale, îmi vine să pup ecranul; n-o fac, nu fiindcă m-ar vedea cineva, dar uneori uit să-l şterg cu zilele, le las libertate bacteriilor cum şi ele mie. 😆 Alt zece n-am, şi nu cred c-am dat 10 vreunui comentariu vreodată. Nu pentru că nu merita vreunul din ele, da’ pentru că acele comentarii surprindeau doar câte un firicel, două de drum în cuvânt, suficient însă, dar de 9,99. Ori tu, nu ştiu în ce ritm şi cu ce avânt ai aşternut ceea ce ai scris, cu puterea acelui 0, 01; pentru ultima parte a comentariului tău mă rog şi eu să fie în armonie cu dorinţele celor două radare.

          • doar ca sa palimpsesti(si)m, preluam dar si sa dam nota de originalitate automata discursului, ori replicii maimutelelor creative, in fapt doi robotei, mo si foca, sau sa fim imaginativi fo si moca cu al lor „apasa, apasa, apasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa–lllll (de buton e vorba) dintr-unul din episoadele lor savuroase, adaug si eu Pre-dicatul: „pupa-l” cu adagio-ul „n-ai decat!” si sa-l lasi acolo si pe comment, abia ai resurse constant la indemana de ceva haios pentru cand o viforniti pe-afara si trebuie facut focul in soba la greu. cand ramai in casa, cand iesi, scutesti factura de lei grei multi si dati!
            ho ba, ajunge!
            plus: seara faina! 🙂

            • Fo şi Moca sunt (erau, de fapt) simpatici. M-am uitat şi eu mai pe la începuturi…după aia au început să dea rateuri şi am uitat de ei.
              Seară faină şi ţie!

              • mai ai floricele? 🙂

                • Acum mi-am cumpărat. 😆

                  • aha, dar parca ziceai ca le faci. Sau ai luat punguta si imediat le faci si tv pe seara? 🙂

                    • Nu prea mă uit la TV! Mai devreme ziceam, da’ nu le aveam. Acum le am şi o să le fac. 🙂 Poate mă uit la un film… 😉

                    • zi-mi si mie daca alegi ceva. de ceva vreme n-am mai vazut nimic si astept sa vad si eu unul. iar o recomandare e binevenita. vezi sa nu le arzi prea tare! 🙂

                    • eu ştii cum fac? mă uit on-line, şi, dacă îmi place titlul(chiar dacă e o traducere proastă a celui original), m-am făcut cu un film văzut; asta când n-am chef să văd oscaruri sau alte gold-uri; cred că o să caut totuşi ceva de la oscarurile de anul trecut, că nu le-am văzut. 🙂

                    • eu astept partea a treia din national treasure, cu Nicholas Cage, care ar trebui sa apara pana de anul nou. ziceau pe la finele lui 2011, ca va aparea in 2012 in primavara cel tarziu, dar bugetul nu s-a intregit pentru ca filmarile sa fie continuate la acelasi nivel si s-a amanat pentru anul in curs, care e deja pe gatate. deci? hai ba odata cu filmul ala! vizionare placuta la ce alegi sa vezi si poate-mi zici si mie ce! 🙂 s-au umflat fulgii?

                    • Vrei să ne uităm amândoi la acelaşi film? 😆 Dacă aleg ceva, promit că îţi zic! Acum însă, fac altceva…

  7. întotdeauna există un loc potrivit,
    început şi sfârşit e în toate
    chiar şi în sămbăta aceasta în care
    o pisică verde
    coace linişte sau floricele.

    • Voiam să fac un concurs azi, legat de „predicat care învaţă să trăiască în lemn în armonie cu un strop de cer din care s-a prelins”. Un fel de „cine ghiceşte ce naiba am scris aici?”, da’ pe urmă m-am răzgândit. 😆 Da’ ştii de ce?! Am vrut să-i las pisicii verzi ce-i al pisicii verzi. 😛 Acum coc şi eu nişte floricele, bun gând mi-ai mai dat! Fac bine dorului, oare? Că ficatului ştiu că nu.

  8. Patru pe trei,
    Şaişpe pe nouă;
    Mă piş pe ei –
    Ei zic că plouă…

    Acelaşi tablou, acelaşi verb predicat la infinit – lor le dă cu plus, nouă cu minus, acelaşi. Noi sîntem podeaua – pereţii totuna, indiferent. Fundaţia e defectă.
    Clic! – s-a consumat bateria, baszmeg!

  9. Nu știu dacă mi-ar plăcea pisica mea să fie verde dar pe pereți s-ar asorta… 😆

  10. predominant sentimentul ,,buliniu”, care m-a ametit uitandu-ma la cracii precupetei… :)))

  11. Fiecare îşi atinge cerul într-o sincronizare perfectă cu celălalt! 🙂

    • 😉 Aşa ar fi ideal. Numai că din nu ştiu ce pricină, unul îşi atinge doar cerul gurii, iar celălalt stă suspendat de un nor, crezând că e din vată de zahăr.

      • Îşi atinge cerul gurii a dorinţă neîmpărtăşită? Şi celălalt stă în nori sperând să devină lipicios? 🙂

        • Nu, nu! Dorinţa e împărtăşită, doar că o dorinţă a cuiva, pare şi uneori chiar e o cuşcă a altcuiva. Cred că da, să devină lipicios…cum de nu m-am gândit?! 🙄

        • Lipit, sudat…da! E vorba de o împărtășire, de fapt, numai că e încă în starea aceea, de vis dulce. Urmează să fie și puțin acrișor, ca vinul. 🙂

  12. Pisicile verzi parca sunt mai bune decât caii 😀 mă gândesc că încap mai multe pe un perete.

almanahiţi, vă rog!

