alma nahe

Azi

In rapid! personal şi accelerat... on Octombrie 3, 2013 at 10:12 AM

Pe buzele mele,

pe buzele tale

sunt două toamne,

ca două doamne.

Rod le culegem,

când le-nţelegem

soarele-n casă,

luna pe masă.

Din lume nouă

vin amândouă,

una-i o zână,

cealaltă-i divă,

gospo-amândouă,

în gură plouă.

Las să-ncolţească

urare-n spunere-almanahească:

Zână balanţă,

să ai vacanţă

de la urâte

zile şi rele,

doar bucurie culege-n panere!

Tu, Gospodivă,

rămâi activă,

rimă în zâmbet,

prin păr, doar cântec.

Vouă-amândouă,

un strop de rouă!

Scutur o floare

şi din petale

vă fac cărare şi

celor care,

socot ireale

ambele toamne.

Cad ouă, Doamne!

Cadou, ă, Doamne?!

.

  1. și eu care credeam că vorbești despre noi două! 🙄 aproape că îmi tresărise sufletul că dai din casă… ca să… 😆
    la mulți ani prietenelor tale!

  2. O Zână şi o Divă. La mulţi ani doamnelor, balanţelor. Iar poetului, spor la versuri. Să le crească, să le înflorească şi urări să mai urzească.

  3. Eu n-am primit niciodată ceva aşa frumos de ziua mea … 😦 Mie. de obicei. mi se iau cămăşi sau pulovere…
    La mulţi ani ! sărbătoritelor, dar tocmai ce-am trecut pe la zâna şi merge blat… 👿

    • Cam aşa şi eu
      primesc mereu,
      şi-am zis să dau,
      la rândul meu…
      Pull over-e fine
      în câteva ochiuri,
      în câteva rime.

      De ziua ta,
      ţi-oi scrie şi ţie aşa!
      Şi de-oi uita,
      trage-mi…mâneca! 😆

  4. Alma, Alma, cum te mai joci tu in cuvinte si ce urari frumoase faci oamenilor frumosi! Le doresc tot binele din lume! La multi ani!

  5. ….uite cum aduci tu căldură pe frigul ăsta! La multi ani lor, un pupic tie! Frumos…tare!

  6. Minunat cadoul tău! La mulţi ani!

  7. Multumesc mult, Alma! Esti grozavă!
    Scriu mai pe indelete după ce mă scot din scutece, că acum am ajuns! Cling!

  8. Frumoase urari stii sa faci, suna ca un clopotel.

  9. Ziua ta când e? să ştiu de-acum până ajung, melceşte, camelcuţa,să-ţi spun când îi va fi vremea.
    Cum ştii tu să şezi apropiat(ă) de fiinţele care îţi sunt drage, atât de îmbătător!

  10. Nu cred că am citit ceva atât de interesant de mult. Genial!!!

  11. Nu știu cum mi-a scăpat urarea-ți atunci, de ce n-a ajuns linkul să mă tragă de atenție… Și azi, la prima clicăire, puteam să jur că mi s-au deschis blogurile zânei și ale lui Madi, dar m-a ținut pe loc gospodiva, (evident, ceva-mi dădea cu o întrebare:) să-mi arate că blogul meu nu se încarcă, de-aia văd io altceva în bară. Nici când mi-e limpede ca bună ziua că omul dă în mine cu un bine pur și simplu, pentru că-i el fain, nu pot să nu mai verific o dată.
    Mulțumesc frumos de tot, și dacă-i mai târziu, bine că nu-i niciodată. Uite că activă cum mă aflu, mai nou, era să mă lipsesc de o bucurie de-asta! Cum te-ai gândit că nu vin să-ți mulțumesc vreo două, oare?!
    P.S. Mare lucru că am știut să accesez articolele tale vechi, cred că Cineva a avut grijă să văd!
    P.P.S La mulți ani contesei, ea a dat cu clingul pe la mine, în acea zi, dar tot nu m-am prins, deși mi-a trezit mirarea.

    • 😆 Zăpăcită mai eşti! Am râs, am citit, am râs şi am mai citit o dată. Să ştii că am crezut că doar atât, nevenind, că eşti foarte ocupată şi nu mi-am făcut griji deloc că nu vii. Nu era obligatoriu. 🙂 La mulţi ani încă o dat’!

almanahiţi, vă rog!

