alma nahe

Necunoscutul

In Cartea în care se tace on Iulie 7, 2013 at 10:00 PM

Eu îmi amintesc şi-acum prima secundă când am ieşit
din burtă…
era soare, mamei îi era frig;
am întrebat: mere sunt?
Iar doctorul încurcat, mi-a zic ceva de sfârc.
Şi imediat,
ca să nu mai vorbesc, să i se pară că tac,
a apucat sfârcul mamei mele şi mi l-a-ndesat,
în buzele încă-n lichid.
Apoi speriat, s-a suit pe-asistentă şi m-a imitat:
mere sunt?
Zic speriat, că tremura,
chiar şi pe-asistentă o scutura.
Şi ea, în loc să-i răspundă ceva,
zicea oa sau a, că n-am înţeles
de ce am început, după ce am supt ce-am supt,
s-o imit pe ea.
Astfel toate cuvintele le-am uitat,
merele au venit mai târziu,
o tonă cred c-am mâncat.
Şi cam atât…
ce să-ţi mai zic…
Cât ai zice biscuite ras,
necunoscutul pe toţi ne-a găsit:
asistenta s-a măritat,
doctorul alţi prunci a-nţărcat
de la limbă,
fiindcă-n spital
lucrurile trebuiau să funcţioneze normal.

00181

În joacă cu Road

Psilunaticii de azi îi găsiţi(dacă-i căutaţi) în tabelul psi©-ului. Cum eu o să lipsesc o vreme, NU voi activa moderarea comentariilor! 🙂

  1. nu eşti mere… da eu ştiam deja. 😀

  2. […] Au scris psi,  dor, Ioana Soglu, alma nahe […]

  3. Si uite asa am aflat logica lucrurilor din spital, mai putin necunoscut de descoperit…. 🙂

  4. ha,ha ,ha! 🙂
    Doamne, ce inspiratie subtila !!!
    Am ras cu lacrimi !
    O saptamana frumoasa si multe mere dulci!

  5. sa te fi uitat la GREY?

  6. Bune învățături a luat pruncul! 🙂

  7. :)))) Ahaaa…asta este explicatia pentru care fiul meu nu a cerut mere atunci cand a iesit , ci a ramas mut de uimire? Ca l-a vazut pe doctor ce facea? :)))))
    Hmmm…acum imi explic si de ce doctorul l-a apucat de picioare cu capul in jos si i-a dat o palma pe spate….ca sa nu cumva sa imi povesteasca…..da da….

  8. Scuze de Spam, am si eu nevoie de ajutorul tau te rog. Mai multe detalii le gasesti in acest articol al meu: http://literestacojii.wordpress.com/2013/07/11/cine-ma-ajuta
    Iti multumesc anticipat si sper ca me vei ajuta! Te pup!

    • Am fost plecată în vacanţă, n-am intrat decât un picuţ pe facebook şi am votat atunci pentru Vienela, căci psi© îi făcuse reclamă pe grupul psi©. Mi-a şi plăcut ce-a scris. La tine n-am apucat să citesc. Astfel că am votat fără remuşcări. Îmi pare rău. Altă dată, bine? 🙂

  9. Departe, ce departe în imaginaţie m-ai dus, acolo unde nu mai am nevoie de nimic, merele pot sta singure undeva, biscuiţii fug cu bucurie, asistenta ar vorbi cu cineva dar nu are cu cine pentru că doctorul a încălecat curcubeul inorogului, ceva necunoscut pentru că el, inorogul, apare doar când e puritatea prin preajmă, ori, cum el fusese acolo când venise pe lume un suflet neprihănit care urma să fie cândva cea care cu puritate va atinge tot ce va întâlni în cale găsise în asta un prilej de a-şi înfăptui o dorinţă din vremea copilăriei, dorinţă pe care o ţinuse mereu ascunsă într-o cutiuţă vospită în şapte culori…nimic anormal în asta, nu?

    Te-aş asculta de nu m-aş mai sătura, iar tu să zâmbeşti citind ceea ce am scris, pentru că m-am dat în vânt să bat câmpii, iar asta nu mi se întâmplă adesea.

almanahiţi, vă rog!

