alma nahe

Ora de spart ploi

In Cartea în care se tace on Iunie 19, 2013 at 3:10 PM

Nu mă întorc încă în fiinţa pereche,

ea nu mi-a dat nimic din ce mi-am dorit

Mă întorc în fiinţa nepereche,

cea care se uită spre inimă,

dar nu se uită înspre pântec.

Timp norosenin este acolo unde am fost,

acolo unde am fost e tot ceea ce am avut!

Timpul soarelui este acolo unde eşti,

acolo unde eşti e tot ceea ce ai!

Timpul ploilor este şi acolo unde vom fi,

acolo unde vom fi e tot ceea ce vom fi vrut să avem:

picături.

Există şi-o tristeţe a revederilor,

(ca de altfel şi-o bucurie a despărţirilor)

când cuvintele se sparg,

minutele se sparg,

ochiul se sparge şi el în pietre în imagini,

plouă cu pietre,

ploi eşti

cu

momente,

care cu muzica lor cu tot te fac

să vrei să le spargi ploile

şi să le sari peste clădiri,

peste oraşe,

peste munţi,

peste ochi,

peste a guridă!

Mie încă îmi plouă în gură.

Foto credit: Erika Kuhn.

  1. Toate durerile se pansează- de asta descoperim noi în fiecare clipă că

    „Există şi-o tristeţe a revederilor,

    (ca de altfel şi-o bucurie a despărţirilor)

    când cuvintele se sparg,„

    Să fii iubită, Olly! ( mă las de drag prinsă în vraja vorbelor tale!)

  2. O scrisoare? 🙂
    Stiam ca ploile se strica, din ‘ti-am stricat ploile?’ Acum pot sa fie sparte gratie tie, almanahe scriitor de suflete.

  3. Poema aeriana? Miros aici si o zona de curcubeu. Ce n-ai facut? Ce nu s-a dezvoltat?

    • 🙂 Nu e „aeriana” neapărat… încă caută direcţii. N-am făcut fiindcă voiam să dezvolt. Am făcut cum am simţit…dar simţurile dezvoltă, şi-atunci armoniile din cuvânt îşi caută deschideri, drumuri. Prin ploaie, fără umbrelă…pfff.

      • Sa nu tremuri! 🙂 Adaposteste-te, nu te expune fara sens. Stiu ca ce spun eu n-are povestea, dar are sens. Necunoscutul e intotdeauna vibrant, dar si dezacordat. Uite o… umbrela.

        • Nu e o umbrelă. Sunt paşi înapoi ce-mi dai tu! 😛 Ori, ca să merg cu spatele, ca să-mi acopăr urmele, nu e chiar ce-mi doresc. Plus că acolo, în urmă, fiecare formă s-a umplut deja cu apă de ploaie. Dar îmi dai mai mult decât o umbrelă acum…hai să ne oprim, mai bine! 🙂

almanahiţi, vă rog!

