alma nahe

Stă să curcubeuie(Preview)

In teatru on Iunie 5, 2013 at 12:27 AM

Image001

OO:  La câte curcubeie am văzut zilele astea, să tot plouă!

OS:   Să plouă cu curcubeie! 

OO:  Băi curcubea, mai curcubeuă mult?

OS:  Curcubeuim atât cât ne ţine pe fiecare dupăploiul!

OO:  Dacă nu vă ține, mai înseamnă că ați terminat.

OS:  Dacă nu ne ţine, înseamnă că ne-am înecat la mâl. 

OO:  Uac-uac…

GE: „Stă să plouă” era o piesa de Lia Bugnar.

OS: Pe „Stă să curcubeuie” o s-o scriu eu.

OO: Scrie despre tine!

OS:  Despre mine, o curcubeaură plouată.

Image011

  1. Alma, ai o viata vie, in culori, de aceea curcubeul sta mereu de-asupra ta.Si poate ca, tot de aceea la tine nu sta niciodata sa ploua ci doar „sta sa curcubeie”. 🙂

  2. mă! o fi vremea ca naiba da de ce ţi-i aura plouată? hmmm….

  3. Deci esti o curcubeaura plouata colorata. E bine!

  4. Reblogged this on Planeta "idiotilor" and commented:
    Curcubeie Alma Nahe…

  5. Îmi dai voie să m-aşez în curCuBeu tura asta…? Că prea multe ploi eşti…

  6. „Dacă nu ne ţine” inseamna ca n-am incercat destul

    • Ne ţine atâta cât ne e ca încercare. Dacă nu ne ţine, înseamnă că ni s-a rupt. Ori ceva în noi, ori vin alte ploi. Cu fulgerele şi tunetele lor. Cu despicările lor. Cu împotrivirile noastre.

almanahiţi, vă rog!

