alma nahe

Dorinţă

In rapid on Mai 12, 2013 at 10:01 PM

Priviţi fotografia! În largul ei, în cel al vostru… Nu, nu e miercuri! Dar nici luni nu e!

Apoi comentaţi(urlaţi, tăceţi, almanahiţi) după putinţă, voinţă, trebuinţă, dorinţă etc(ordinea e aleatorie). Invitaţia(care aici se confundă cu dorinţae pentru cei din clubul psi© (aici e un tabel cu alte dorinţe), dar se poate încumenta oricine. Se poate? Poate!

Poate scor(mo)nim într-o poezie împreună, poate-ntr-o poveste. Sau poate doar zumzăim.

Aceasta e doar o dorinţă, nu e musai să-i daţi curs…puteţi să-i daţi urs(de la plimbă ursu’).

  1. Uuuu…soare…mareee…maci, craci, draci…eheiiiii…dragii mei….

  2. […] Au scris alma nahe, vavaly, psi, […]

  3. :)))) mai intai am privit spre soare…dar apoi mi-am coborat privirea la iarba grasa (de acasa) :)))))

  4. doamne, cât romantism în salata voastră! 😆

  5. […] Pe aceeasi tema, “dorinta” au scris in clubul Psi: Scorpio  alma nahe, vavaly, psi, Gabriela, tibi, Vero, […]

  6. de salaată şi de maci azi e plin ogoru…
    iaca vers. socializează muză, dară…

  7. Poza e tare frumoasă! Pe mine mă face să mă gândesc la navetă. Nu la cea spaţială, nici la cea de bere, cu toate că e de sezon, la fel ca şi macii, ci la naveta mea zilnică de 50 de kilometri dus şi tot atâţia întors. Şi la o poezie cu maci care mi-e dragă şi pe care am scris-o acum doi ani şi dacă aş putea aş scri-o în fiecare vară încă o dată, când înfloresc macii, iar eu îi vânez cu privirea prin geamul maşinii în drum spre serviciu. 🙂
    Dacă muza ta vrea să socializeze cu muza mea de acum doi ani o poate întâlni rătăcind pe aici: http://poezele.blogspot.ro/2011/05/risipa-verii-pe-campie.html .

  8. The grass was greener, /The light was brighter… 🙂

  9. Pe cîmpul plin de bălării,
    Roşu-semeţ se-nalţă macu’ ;
    În stînga eu, tu-n dreapta fii!
    La mijloc cin’ să fie? Dracu’!
    😆

  10. Eu am văzut macii și cerul. Despre ce salată vorbești tu?

  11. Cred că eu prefer să zumzăi prin nori… 🙂

  12. Ursul s-a tot foit prin iarbă
    O noapte-ntreagă, fără grabă,
    Şi încheiatu-şi-a plimbarea
    Sub răsăritul roş ca floarea,
    Când a plecat să soilească
    După dorinţa lui ursească.

    • Nici pic de miere n-a găsit!
      Şi-acum era profund dezamăgit
      C-albinele se aşezaseră pe maci
      Şi zumzăiau la soare, dând din craci.
      Îi apucaseră pe toţi, şi vietăţi, şi floare,
      Petrecăreală mare şi leneveală-n moale. 😆

almanahiţi, vă rog!

