alma nahe

În condei, ere

In joi alb on Mai 2, 2013 at 6:22 PM

Azi am primit un cuvânt

şi-am văzut roşu.

Nu, că l-am văzut dăruindu-mi-se,

nu m-a luat prin surprindere,

l-am văzut  cum i se mişca muşchiul fiecărei litere,

cum îşi ascundea noua ordine mondială,

cum îşi căra rezervorul psihic în spate:

popor, credinţă, rase.

Pe fiecare ou înroşit se insinuau– în ipoteze extraterestre,

stabilind termenii relaţiei om-Dumnezeu – pasul pe lună şi

greenpace-ul,

ca o investigaţie asupra lumii invizibile.

Nu vă mai grăbiţi să le ciocniţi,

înghiţiţi-le cu totul,

sau daţi-le o gaură şi beţi-le crude,

poate-aşa vă revine glasul! le strigam zilierilor din cuvânt,

dar ei (ne) păşteau liniştiţi,  aşteptând tăcuţi în ape fierbinţi sacrificiul mie-Lui.

Poem în condeiul lui ACUM şi colorat în muza-mi de astăzi, GriArg.

Imaginile vin, ca de cele mai multe ori, de la Raluca.

  1. „In condei,ere” A OUALOR ROSII !!!

    Paste fericit !
    Aliosa.

  2. Ce vînt-cu asemeni tari valenţe
    Te-a îndemnat la aspre coerenţe…?

  3. Nu-ntreb al cui… 😆 Mai e vreunu’ de rezervă? 😛

    • Câte ouă?
      Câte două.
      Uneori sunt ouă-ouă,
      alteori sunt lumi sorginte,
      baţi albuşul, ies cuvinte,
      gălbenuşul îl separi…
      (şi-aici te las pe tine să-l prepari). 🙂

      • Bag samă că ai vrea
        să-mi dai un test, o teză:
        de ştiu a prepara
        o biată maioneză. 😉

        • Hai, n-o lua acuma pe ulei,
          tai-o de vrei,
          dar nu te vinde pe 2 lei! 😆

          • Ba, lasă că uleiu’
            mai bun e cîte-o ţîră,
            că n-am de gînd s-o tai
            deşi eşti rea de gură. 😛
            Şi-apoi de mi se taie,
            aşa n-o să rămîie,
            c-o drege nenea iute
            cu zeamă de lă-mî-ie. 🙄

            • Ei, las’ că îmi mai sare muştaru’,
              da’ doar când
              aprins e deja jaru’,
              şi tu îi faci cu EVAntaiu’ vânt.

              • A DAMblagit, bre, lupu?!
                Unde văzuşi vreo Evă?
                Îi confundaşi, dar, trupu’,
                cu roata de rezervă! 😆
                Ia-aruncă-ncoa muştaru’
                să-l pui în maioneză
                şi-amaru’ cel din suflet
                l-agaţă-n piuneză! 😉

  4. […] 2 : la finalizarea primei strofe au mai participat : Oana Radu, Camelia-Nicorina Edu, Cuvânta, Alma Nahe, Nespusdemult (foarte, foarte bună și propunerea ta, doar că vitraliile Adelinei se potriveau […]

  5. Ehe, aici e un adevărat salon literar, cu jocuri aristocratice, cu rime inedite și metafore subtile! Bine a fost să fiu „muza-de-azi”, nu știu cum va fi să mă simt „muza-de-ieri”… 🙂 În orice caz, e o atmosferă inspirată, și asta chiar e prilej de bucurie.

    Îmi place noul poem. La multă inspirație, dragă Alma!

  6. Reblogged this on GriArg and commented:
    Poemul adus pe aripile (cu)vântului Lui Alma de Doi Poeți…

  7. Reblogged this on Joramotive de sărit obstacole and commented:

    De la stăpână-mea reblogare…

  8. Desi vorbesti de oua inrosite bag seama ca si la tine au cam inflorit artistic. dar esenta ramane. dupa cum frumos te exprimi in versuri . asta e esentialul. ori sub ce forma ar fi, tot incondei(ere – dupa era in care sunt puse in condei sau sub condei) se cheama ca este operatiunea.
    Simbolul ramane, asa ca lumina tot o asteptam si o cautam. in noi cel mai adesea in ultima vreme. fie sa se reverse si asupra ta cuprinzandu i pe toti cei dragi.

  9. Reblogged this on Planeta "idiotilor" and commented:
    Sacrificiul mie(lu)LUI…

  10. Cu mare întârziere am decoperit picătura de miere. Otravă pe gândul nărod, ceva strângeri de mână, vitale, mai întâi de prohod. A murit cineva? A trăit? Mai aud? Mai aud clinchetul moale şi ud, de crud gălbenuş, de coajă de ou – derdeluş.

almanahiţi, vă rog!

