alma nahe

Ca-n cer

In cap umplut on Mai 1, 2013 at 11:49 AM

nu
te
uita
în jur dur
ca-n ceru’gurii
în palmă nuanţe tu mori

cer
dau
vis e
aşa cum
iad invers e dai
iar rai e iar de-a dura-n car

în
chin
în cerc
e umbra
rază de ☼
ori singurătate sonet


dau
dura
prin iarbă
zână verde pi
uliţa copilăriei

în
joc
cu vânt
în care
orb conduce orb
orbis pictus vorbe le sorb

00181

când
n-am
caut
şi-n ceară
(la vax-albina)
faguri cu miere-n limba mea
  1. @ Buna ziua !

    PASTE FERICIT !
    Aliosa.

  2. E cumva o omidă ? Cea verde. Nu mai știu numărul anilor de când am văzut una.

  3. Nu m-am dat dura prin iarbă dar am mers cu picioarele goale prin ea.

  4. Ca-n cer si pe pamant.

  5. Reblogged this on Planeta "idiotilor".

  6. Ce cuvinte nestatornice! Imi dau senzatia ca se deplaseaza, tie nu?

  7. Reblogged this on blog despre cur.ele and commented:
    E extraordinar cum unii oameni au bucuria de-a se juca in cuvinte, ca si cum literele ar fi plastilina. Forme bizare ori simple, au darul incantarii. Credeam ca nu mai sunt oameni care vor sa scoata si altora la lumina ceea ce ei au descoperit. Credeam ca au mai ramas doar oameni care vor sa vorbeasca numai despre ei. M-am inselat. Dovada acest text.

  8. […] Poem fib (de la Fibonacci), după o idee dată de Almanahe. […]

almanahiţi, vă rog!

