alma nahe

Comerţ

In arena luptelor sterile on Aprilie 25, 2013 at 2:27 PM

Tu taie copacii pădurii pe care o respir,

eu o să cioplesc în ei formele în care te iubesc

ca o bucurie în inima unui necaz.

  1. tu prinde-mi crengile de aripile cu care zbor,
    eu o să inventez un alt pretext
    şi din îmbrăţişarea lemnului se vor naşte frunzele.

  2. Din tine, cuvânt,
    adesea-mi fac cuib,
    dar câteodată eu strâng pumnii,
    omor puii,
    le frig carnea
    şi-arunc oasele la câini.

  3. nimic la pisici
    nu zici?
    punem noaptea în cui(b)
    şi închidem rotund
    mirare
    îmbrăţişare
    cui n-are.

  4. Eu cioplesc marmura care te sufocă,
    tu taie-mi respiraţia în forma în care te doresc,
    ca o zeiţă în mijlocul muritorilor.

    O, biet Pygmalion,
    amăgit de umbrele stînde ale copacilor doborîţi,
    inspiră praful marmurei,
    expiră aşchiile departe de trunchi,
    uneşte-te cu opera-ţi.
    Bucurie.

  5. Pe aşternutul înmuiat de rouă,
    mă îngân prin amânări…
    Când semăn c-o pictură ce vrea să se rostească,
    când sunt doar fumul celor două stinse lumânări.

  6. Daca e un „padurar” intelept,da! E un „comert” cinstit.

  7. Reblogged this on Planeta "idiotilor".

  8. Tu arată-mi conturele (contururile) în care mă aşezi cu dragostea, povestindu-mi continuu ceea ce îmi arăţi.
    Eşti o împletitură frumoasă şi îţi trebuie o egală frumuseţe ca să te apropii de ea, cu geometria copacului, în auzitul culorii şi al foşnetului de verde.

  9. De întâmplat prin lumea asta, mă întâmplu acelor locuri arhitecturale de cuvânt de o consternantă frumuseţe; ‘s puţine, eşti printre acelea.
    Despre un altfel de întâmplat, am crescut pe inima unui omcopac magic de ceva vreme; e cel care m-a deztăcut de mine şi m-a scris într-o altfel de grafie.

    • Mă bucur, suflet drag, mult-muuult! Să-ţi fie întru înmugurire, iar grafia să te scrie la fel de magică cum erai, dar cu sufletul uşor, aşa cum îi şi ursit. El trebuie să aibă doar 21 de grame, nu ocale-n durere şi neîmplinire. 🙂

almanahiţi, vă rog!

