alma nahe

‘nod nude

In cap umplut on Aprilie 20, 2013 at 5:43 PM

Vorbeşte-mi, răspândeşte cuvântul

năvalnic, nu-l mai distruge.

Puternic în voce fii râu, precum gândul,

oricât ai greşi. Nu fă nod, fii nud! Ce-i în mine nu fuge!

Şi cântă-mi, în rostogol,

cât soarele, urlă puternic cât văile, cât viul,

cât rostul fii nud, umple spaţiul gol

care, oricum e scris de o mie

de ori,

de zori,

de flori,

de fiori,

ca să înnod nude.

Când zgomotul se culcă

în mreaja din pustiu

nu te mai teme să mă întâlneşti târziu,

nimic nu-i dogmă,

lasă-ţi suflet să viseze.

Vibreze!

Umblători curgători,

Dum(nezei) de circumstanţă,

suntem dum, dum-dum,

suntem în drum,

tu, Dum, du-mă acasă,

rezonanţă-n:

nod

peste intimitate,

nud

peste greutate.

nod nude-n realitate.

din dragostea pentru tine-mi construiesc acte,

închei pacte…

Dum(nezeu) nu e şoaptă,

în tăcerea din templu e vorbirea coaptă.

00181

E roi sentimentul, şuvoi, în mine, în ei: psi©, scorpioanacondele, garăpentrudoi, dor, lili3d, Carmen, Max în voi.

  1. Întotdeauna spațiul iubirii e plin… peste limite.

  2. […] mau scris : psi (inițiatoarea duzinii), anacondele, Dor, Scorpio, lili3d, Alma Nahe și Dictatura justiției. Până […]

  3. poți face oricînd un nod .. ud
    fără să provoci valuri de (-n) prăbușire-n prund 🙂

  4. […] toţi cei înscrişi în tabelul lui psi: Dor, Scorpio, DictaturaJustiţiei, psi, Diana şi Dan, Alma Nahe, […]

  5. Ai înnodat bine nudele! Chapeau!

  6. Cata energie in scrierea ta, frumos le-ai inodat 🙂

  7. Dar cine va taia nodul gord – nudian? hahhahhh!

  8. Acela care va deveni stăpânul Almei Nahe! Oi fi eu mai mult pământ decât aer, dar sper să nu fie un ţăran. 😆

  9. 🙂 năvalnică baroneassă! îngăcuie flori, fiori, culori, nori… şi totuşi nud şi nu nod… dum.
    oare fuma
    ? cum cine?! lăptăreasa

  10. şi de pasădo,
    pasă-mi
    pasăfa
    pasăsol,
    pasăla
    pasăsi…
    cre’că mi se făcu dor de o duzină alt fel.

  11. Aduni aurul din soare şi îl torni în cheiţe pentru orice inimă? Sau cum faci?

  12. Descopăr Alma că mi-e tot mai greu să visez.

    • Să nu te laşi pradă realităţii. Ea devorează şi o să ajungi o bătrânică scorţoasă. Rezistă! Visele sunt în noi. Noi înşine suntem un vis…

  13. […] Cristian V. Photography, Zâmbet de primăvară, Gabriela Ch., Cățărătorii, Ajaytao 2010, Alma Nahe, Inner Space Journal, Alexandra, David Ionel Romulus, D-ale copilăriei, Copilul în oraș, La Fee […]

almanahiţi, vă rog!

