alma nahe

Viscoleam undeva

In arena luptelor sterile on Martie 19, 2013 at 2:23 AM

Sub pleoape, neştiută de tine,

Niciodată mai multă, străine,

Viscoleam undeva,

Aşternându-mă urmă pe-o mucava,

Insomnii în tranzacţii cu rime.

Şi rămasă în partea cu tine,

Ţi-aş fi scris că te-aştept neadunată.

Hai, îneacă-te-n mine (sunt apă)!

R: Nu iapă! Mioapă…

Nu iapă! Şchioapă…

Nu iapă! Otreapă…

Nu iapă! Nu-i apă…

Iluzia din care gustam

Şi aburul rece ce ţi-l urmam

M-aşezau iubind ca o umbră pe-o cârpă.

Dar nimic nu-ncepea,  nu începe încă,  cu vântul se surpă.

  1. Felicitări, nu pot spune mai mult căci nu am inspiraţia Dvs.

    • Mulţumesc, Cuvânta! Ai propria ta inspiraţie…trage aer în piept, şi-ai să vezi. Eu am băgat şi ceva tutun în plămâni, ce-i drept. 🙂

  2. Am ascultat… Mi-a plăcuuut! Muuuult!

    • Măăăă bucuuuur şi eu la fel de muuuuult, Vero! 🙂 Nu prea am stat s-o bibilesc, am pus-o aşa, nu foarte prelucrată. Unele „cântări” de-ale mele îmi plac crude, verzi, ca asta. 😆

  3. vocea ta… versatila… dă cu totul alt ton, ascunzând de fapt poezia. şi ştii! 😉

  4. tare frumoase versurile 🙂

  5. Am citit, apoi am ascultat. Mi-a plăcut vocea, interpretarea, suprapunerea melodiei peste instrumentele care repetă aceleaşi acorduri. 🙂
    Poezia e oricum un fel de cântec. Fiecare cititor îi dă un ritm. Tu ne-ai dat ritmul poetului. M-a surprins puţin, pe la jumătatea poeziei… Întotdeauna îmi plac surprizele şi în muzică, şi în vers. 🙂

  6. Super !!! Felicitari. Foarte echilibrat.

  7. ciudată treabă, nu credeam că o să ajungă vreodată să îmi placă viscolul…

  8. Cum ar fi să aştepti inmulţită? 🙂

  9. Nu ne foloseşte la nimic să fim integrali, aşa-i… Fiindcă oamenii extrag ce vor de/din/.de la noi.

  10. Alma…eu, mută mereu, risipită mereu, îți vin tiptil, îți plec tiptil. Azi, a trebuit să mă întorc. Să-ți spun că ascult într-una cum tu, viscolești undeva și totuși…îmi viscolești în buclă, în căștile-mi de pe urechi. De ieri, întruna, într-una, întru-două, întru. Am vrut să știi. Că mă-nec în tine, apă ce-mi ești, de două zile încoace! 🙂

  11. Sună aproape nostalgic. 🙂

almanahiţi, vă rog!

