alma nahe

Coli-n delete

In rapid! personal şi accelerat... on Decembrie 24, 2012 at 5:15 PM

wreath03wreath03wreath03
De o vreme se strâng albe, nu se mai vaită sub greutatea ninsorilor. Poate că e timpul lor la fel de alb, precum le e îngheţul, nu? M-am deprins cu pacea vorbelor, care rămân închise în gând până la primul dezgheţ. Sunt pe un drum care n-are linii, are mai multe puncte. La capătul fiecăruia nu stă nici întâmplarea, nici sensul dusului, ori întorsului.
Dar e unul în care mă opresc acum, aici, şi de-aici încolo, punctual, îmi voi îndoi iubirea cu apă.
Vreau să încerc şi noi vindecări…Acesta nu e un anunţ, e mai mult un denunţ. 🙂

Să vă faceţi numai bine, dragilor! Să vă fie cald şi împreună! Să vă fie Crăciun! Mie îmi e Moş.

wreath03wreath03wreath03

  1. Aşa ai spus, aşa să fie!
    Sărbători fericite! 🙂 🙂

  2. Văd monştri printre rîndurile tale, îşi scot capetele hidoase şi rînjesc grotesc. Lasă-mă să cred că-s mult prea beat ca să înţeleg ce vrei să spui şi că de fapt nici nu-s aici şi tu n-ai gîndit de asemenea pauză. Nu poţi capitula cînd bătălia e abia la început. Nu, sigur sînt beat şi visez. Cînd mă trezesc vin şi-ţi urez de bine şi frumos şi n-am să găsesc gînduri de ducă aici.
    Te pup, să-ţi fie bine! 😉

    • Nu ştiu ce e Drag Oş. Poate că eşti tu într-adevăr prea beat. 🙂 Cât despre gândurile-mi de plecare, bănuiesc că e doar o sinceritate de moment, asupra căreia voi reveni, la cum mă ştiu. Deşi, în ultima vreme nu prea m-am mai ştiut. 🙂

      • Beat să fiu, atunci. Anunţă-mă cînd să mă trezesc din ameţeală, cînd te vei fi aflat. 🙂

        • Eh. Mai înainte de-a mă afla eu, îmi doresc să mă afle cine vrea să mă afle aşa cum mă aflu, de fapt. Nu închipuire. Nu cuvântătoreasă. 🙂

          Să-ţi fie cald, deşi bănuiesc cum îţi e. Mai mult decât crezi.

          • Unii se mulţumesc cu puţin, mai ales atunci cînd tot atît le e în putinţă a oferi.

            Mi-e scoţian – ca duşul nu ca fustanela. Sau ca viaţa, de felul ei. Vreau să cred că ţi-e mult mai bine. 😉

            • Mi-e într-un fel pe care nu l-am mai simţit. Nu ştiu cum să-l numesc. Poate nici nu trebuie numit, ca să nu capete rădăcină şi după aia să îl înveţe şi alţii. Azi am fost în mişcare. Când merg înainte, ceva mă suge înapoi. Un gând foarte puternic. Pe care l-aş linişti probabil cu 1001 de votkă dacă mi-ar plăcea să beau. Cum nu-mi place, nu-mi găsesc leacul. 🙂 Nu mi-e mai bine, dar mi-e în aşe…zare şi mulţumesc că-mi eşti pe-aici.

  3. Chiar şi citind, ori de câte ori timpul ne permite, blogurile ce ne sunt dragi şi apropiate sufletelor noastre, nu poţi niciodată să ştii ce anume şi-a aşternut pe foaia cu dorinţe pentru 2013 cel/cea care se află “în spatele” cuvintelor frumoase şi a gândurilor bune împărtăşite. De aceea pare o misiune practic imposibilă să „personalizezi” un mesaj de sărbători, să cauţi să exprimi în cuvinte potrivite wish-list-ului fiecăruia ceea ce anume doreşti să transmiţi pentru noul an. Iar de mesaje „tip” ce tind a „păcătui” prin a transmite urări seci, comune, lipsite parcă de suflet şi căldură, n-am vrea să „abuzăm” pentru că am dori să simţiţi căldura şi gândurile bune pe care încercăm să le transmitem.
    Şi o să spunem simplu : sărbători cu bine şi un an mai bun ! Şi multă, multă sănătate !

  4. La mulți ani, cu sănătate și cu multe bucurii!

  5. ,-,*´`’*°☆
    /.(
    \ {Crăciun Fericit!
    `-`☆.¸¸.♥

  6. Crăciun alb, magică fiinţă, şi nu lăsa prea multe puncte să instituie distanţe; desfă către toate adâncurile nopţii ferestrele din tine, ori de câte ori vei tot ajunge la un capăt şi o vei tot lua de la un capăt, începând de mai multe ori.
    Timp chemător, suflet iubit!

    • Prea multe ferestre, prea mult tumult. Sper să reziste balamalele. Le-oi unge cu ceva. Mă voi acoperi eu cumva. Iar punctelor sper să le găsesc în linie, forma lor vibrândă. Să nu mai fie de formă.

  7. Sărbători fericite, aşa cum îţi doreşti!

  8. […] de pe acum “la mulţi ani!” pentru 2013: celucrufrumos   ivanuska   zamfirpop   almanahe   bibliodevafiliala3   tabara-frontiere  lisandrulisandru  xxlweblog elenaniculescu […]

  9. desigur că te citisem și desigur că tăcusem… las că-ți fur eu tasta delete. 😦

  10. Sărbători frumoase și liniștite!!!
    Sa fii sănătoasă și să fii iubită dar mai ales, să nu fii singură. Restul se cumpară cu bani!!:)
    La mulți ani, draga mea!!! Ani sănătoși, creativi și plini de inspirație!

  11. Sarbatori feicite , petreceri si spor la dans ! Sa ne auzim cu bine in Noul An !

  12. albe sunt și la mine…și nu de la zăpadă…
    sau poate…

    să vină anul nou zic! Și să le coloreze! să unească punctele alea, să le facă linii..și contururi…

    La mulți ani, Almo!
    🙂

  13. la mulţi ani, la un an mai bun! îi mulţumesc lui 2012 pentru tot ce am trăit amândouă, cuvânt, lângă cuvânt!

    • Mulţumesc şi eu, psi! Am trăit, o să mai trăim, asta e clar! Cuvintele nu mor niciodată. Din păcate, câteodată. Şi din fericire, în cazul nostru. 🙂 Te îmbrăţişez, mulţumesc de colindă, la mulţi ani! 🙂

  14. Oceano, aducă-ţi-ar AltAn ceea ţi-a scăpat neatins ori nevăzut de pe puntea arcei sufletului tău, să o ţină departe de vreo faună a durerii, să îndepărteze orice seminţe de tristeţe, să le scuture bine şi să le risipească în cele patru zări!

    • Aşa să-mi fie, aşa să-mi aducă! Seminţele de tristeţe au prins rădăcini. Poate am nevoie de alt pământ sub picioare, pe acesta abia de-l mai simt.

  15. S-au zis de toate. Eu doar cu gîndul. Să-ţi fie bine. Ba nu: foarte bine! Şi asta pe foarte, foarte mult timp de-acu’ încolo! LA MULŢI ANI! 😉

  16. […] Ecran, Filme Cărţi Cinabru, Bibliophile, Stefania’s, Free Tag Zone, Spanac, Gaben.ro, Almanahe, ChGabriela, Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Cuvinte Răvăşite, Denisa Aricescu, Drugwash […]

  17. […] ivanuska  zamfirpop  almanahe  bibliodevafiliala3  adinab tabara-frontiere  ragnarslife  xxweblog  elenaniculescu  […]

  18. La mulţi ani! DIn toată inima! 🙂

    • Mulţumesc, Ela! La mulţi ani şi ţie, nu din toată inima, că mi-e cât un purice acu’. Din tot sufletu’, că încerc să mi-l păstrez MARE. 🙂

  19. La mulţi ani, sănătate şi multe bucurii!

  20. La multi ani! Anul care vine sa aduca tot ce-ai asteptat si n-a adus cel care a plecat… sa aduca si altele – multe si toate bune 🙂

  21. Să ai un an frumos, almanahe! Să-ţi fie bine, în 2013 şi întru mulţi ani!

  22. Ce e cu tine ? Bine că nu l-am citit anunțul , denunțul cum spui tu, atunci. Tu scrii cum alții respiră. Nu pot să afirm că sunt precum Drag Oș în aceste momente dar pot să-ți zic că atunci când eu nu fac politică, parcă sunt într-o stare de hibernare, parcă n-aș fi vie cu adevărat.
    La mulți ani !
    Mi-a plăcut mult cum ți-ai împodobit „casa” virtuală !

    • Nu ştiu ce e „cu mine”. Gânduri…gânduri care vin, pleacă. Acesta n-a plecat încă, pluteşte în nehotărârea lui, neserios. 🙂 La mulţi ani, Carmen!

  23. Mai primiti cu sorcova ????
    Randuri tarzii de la umbra unei romantice care n-are nici in clin cu Roma nici in maneca cu Anticii ci doar cu Carpe(tele )Diem(bolice)
    Daca nu ma dor ochii de la clipoceala din marul care face pere la rachita cu micsunele , ma fugareste un paiang starnit de do(c)g pana la sania fara de zurgalai….. zurgalaii sunt in mintea sufletului meu si ti-I zornai ca pletele de nomadA ce-mi rasuna ca salbele tigancilor la dansul ursitoarelor bune (or rudele Papei) cand istriga:
    …Sa traiesti -sa infloresti -ca merii -ca perii in- mijlocul verii Mandro 🙂
    xxx,j

almanahiţi, vă rog!

