alma nahe

Nu sunt ce… par a fi!

In arena luptelor sterile on Noiembrie 26, 2012 at 3:30 AM


Nu toţi cei care mă caută îmi seamănă,
mai mult mă seamănă.
Nu toţi cei care nu mă caută seamănă,
mai mult îmi seamănă.
Nu toţi cei care rămân mă seamănă,
mai mult seamănă.
Nu toţi vor să mă culeagă,
doar eu mă reculeg.

psi©, tineriuvero,

dor, scorpio,

Carmen Pricop

vavaly,

cammely,

angela.

  1. […] Au scris : psi, Vero, almanahe,dordefemeie, […]

  2. […] a fost provocarea de luni propusa de psi. Au raspuns provocarii si Vero, Almanahe, Scorpio, […]

  3. @ Buna dimineata !
    ” Nu sunt ce ………….par a fi…….”!
    Curajoasa incercare !
    Dar oare cati spun asa ceva ?
    O saptamana minunata
    Cu VARZA a-la-Cluj
    ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/11/25/ ).
    Varza ALBA sau ROSCATA
    Si pe buze putin ruj !
    Aliosa.

  4. Daca tu te re..culegi este perfect, indiferent de ce seamana ceilalti 🙂

  5. Pesemne sa insemne ca seman… :))

  6. E bine că poţi să te reculegi. Sau cel puţin eu aşa cred 🙂

  7. Pentru mine esti chiar ce pari a fi. O fata inteligenta, talentata, cu suflet curat.

  8. […] de luni alaturi de alti oameni frumosi reuniti sub numele de Psi: Vero, dordefemeie, carmen pricop, almanahe, […]

  9. te citisem de dimineaţă şi am rânjit… pisicesc…

    nu toţi cei care îţi seamănă
    se aseamănă
    şi nu toţi cei care te caută
    te şi găsesc,
    nu toţi cei care rămân îţi seamănă
    şi doar puţini, prea puţini… te recunosc.

  10. nu culegem ce semanam, asta pentru ca nu semanam cu nimic, nici cu noi. asa ca semanam mereu altceva si culegem altceva. nimeni nu ne culege, zic eu, doar noi culegem ce nu s-a semanat uneori. uneori da, uneori … nu!

  11. Mulţumesc tuturor pentru comentarii, dar de la o vreme îs din ce în ce mai reţinută. 🙂 O să-mi revin, sper! 🙂

almanahiţi, vă rog!

