alma nahe

Stepper

In cinema fabulat, Superblog2012 on Noiembrie 15, 2012 at 3:01 PM

Ca un efect al nopţii prost sfătuitoare şi cu febră musculară în ciolane
culcându-mă, eu am visat un sit arheologic cu vestigii bărbăteşti, umane.
(Eu nu ştiu dacă voi aţi observat, da’ antropologii când găsesc schelete antice,
sunt numai de bărbat:
Omul din Pekin, Omul din Java, Omul din Swancombe,
Omul din Heidelberg, Omul din Steinhein, Omul din Neanderthal şi
Omul Cro-Magnon şi nicidecum Femeia. Şi nu c-aş fi antropolog de meserie
şi nici vreo feministă, decât poate la mânie, dar,
ori pe vremea ceea nu erau femei, ori, de slabe ce erau,
nici osişoarele nu li se mai vedeau!)
Şi-acuma, ce să vezi, că-n somn, dovezi fosile
eu căutam, cum că femeile erau utile
şi răscolind trecutul în pacea sa, neliniştită,
am găsit un…mini stepper?! Şi, fireşte, m-am trezit cu faţa împietrită
de mirare, urcându-mă pe el. Cu grijă, să nu-l sfărm!
O fi real?  Şi-ndată m-am trezit în altă parte, pe un ţărm.
Mă lustruisem, mă lustruisem, mă lustruisem pe bombeu.
Păşeam atent, păşeam atent, păşeam atent să nu mă sfărm.
Mişcându-mă, mişcându-mă, mişcându-mă destul de greu.
Peste răbdări şi aşteptări, de nicăieri, pasărea Colibri
se deplasa în zbor, spre înapoi, cu pectoralii ei puternici pe cerul, care se-adumbri:
Ah, ploaia care va veni,
Le va potopi pe toate
!
mai apucai să zic, şi tot mergând pe stepper, am ajuns într-o cetate
şi-acolo sute de femei, în aer liber, se antrenau pe steppere, şi fiecare asudată
avea unul aidoma cu-al meu – agent hipnotic –, hipnoză omogenizată.
Dând gândului glas fremătând de bucurie,
că am descoperit femei ce n-apelau la bisturie,
le-am strigat: Ce minte sănătoasă-n corp sănătos aveţi
şi ce picioare, abdomen şi fese! O, ce frumuseţi!

Iar ele, mi-au zâmbit, apoi, prin farmec, oale şi…ulcele au devenit.
Şi-atuncea m-am trezit…
şi-am înţeles de ce oscior, ca mărturie-n timp, nu s-a găsit:
expuse-n forme, strălucitoare şi de preţ
puse-n vitrine în muzee, le stătea mai bine. Un destin măreţ!

Morala:
Că minte sănătoasă am, nu vă-ndoiţi!
Mai bine iute, vă urcaţi cei ce citiţi,
pe-un aparat, oricare!
Iar eu, pe-o masă îndată o să sui,
mişcare-a orişicui
(pas cu pas) pentru răsfăţ,
alte idei s-agăţ
(pas…manterii),
iară masajul e antrenament benefic pentru visul dada, surreal.

 

  1. Dar fete care au castigat SuperBlog de ce n- avem?

  2. Atentă la detalii ca tine, nimeni! 😆 Bravo!

  3. Numai tu puteai sa scrii asa pas…manterie! :))))

  4. 😀 Mi-ai inoculat o doză generoasă de bună dispoziţie! Mulţam! 🙂

  5. Îți tastez de pe stepper, ca să vezi ce ascultătoare m-am făcut, dintr-o dată! 🙂

  6. Care, astea?
    Să nu gândeşti!
    Dacă gândeşti, să nu spui!
    Dacă spui, să nu scrii!
    Dacă scrii, să nu semnezi!
    Dacă semnezi, să nu te miri…? 😆

  7. tu ai minte sănătoasă? hai măăă…. pe stepper cu tine, poate te răzgândeşti! 😛
    oare o să avem o almanahă super… bloagă… după atâtea advertoriale?

  8. chiar așteptam să văd cum vei aborda această temă. splendid, draga mea! 🙂

    • Mă bucur că am abordat-o pe placul tău, Emilia! Dacă-mi place ceva la concursul ăsta e multitudinea de idei, de care-mi vine să mă agăţ, ca să scriu; altminteri, hehe…leneşă, cu L mare. Dar, cu mult mai important, îmi place că am găsit câţiva oameni, care scriu pe placul meu, şi pe care cine ştie când i-aş fi descoperit.

almanahiţi, vă rog!

