alma nahe

Cine sunt eu?

In rapid! personal şi accelerat... on Septembrie 10, 2012 at 12:02 AM


miss cfr

trăiesc livresc
te-am ales pe tine
din pricini metafizice verzi dar coapte
cineva spunea în simplitatea lui de neînţeles
că pentru aproape toţi lucrurile de nespus sunt atât de aproape
încât nu se mai văd
tu semeni grâu
sau poate iarbă
în timp ce promiscuitatea şi lumea gătesc feluri şi pâini
vai vai nicicând muză prin gura-mi
nu vei mai cânta
teama
iubirea
palmele m-au cuprins într-o baie scoţiană
poliglotă
în definitiv sunt
şi îmi refuz silenţios să adorm la primul colţ
iniţial am vrut să-mi leg la brâu o eşarfă colorată
să-ţi fiu coconul care s-a agăţat de tine la plecare
dar mi-a strigat cineva de trei ori numele să fiu miss cfr a lunii
 
 
 
 
 
 

  mic discurs după ce m-au ales miss cfr

nu sunt albă ca neaua 
descoperirea am făcut-o pe coridorul gării
aşteptând 2 minute si 22 de secunde
o
dar bineînţeles nu sunt un om de ştiinţă
există şi crini albi lupi albi fluturi albi dinţi albi
ciorapi albi cai albi irişi albi oi albe câini albi barbă albă
rechini albi şoareci albi bujori albi curcani albi tigri albi
păuni albi peri albi oameni albinoşi
sunt neagră creolă metisă galbenă piele roşie
sunt reţinută pe pământ dar zbor
sunt homo
homo europeus homo americanus homo asiaticus homo africanus
sunt urbană
sunt ţărancă
sunt ocru ecru
sunt minerală
mătase nespălată
mătasea-broaştei
cui îi pasă
sunt AIA şi-atât
 
 
 
 
Cine sunt ei, adică  psi© , jora, (tot eu, da’ mai pisi…ceşte), poezele, vero, dor, scorpio, irealia, simonaR, carmen, dragoş, incognito.
aflaţi  dacă ….
 
  .
 
  1. Pe mine nu la psi ma veti afla
    Dar intr-un suflet acolo unde-i si ea
    In sufletul ei va spun
    Cautati un Bob nebun
    Iar in al almanahelor suflet
    Cautati un creol alb in al pasilor umblet
    Urme de pasi cautati
    Daca vreti sa fiti in suflet bogati.

  2. Azi sînt blondă. Da’ nu contează.

  3. @ Almanahe,
    Buna dimineata !
    Nu imi pasa CINE ESTI
    Cat timp tu fain gandesti
    Si noua sincer ne povestesti
    Cine esti, CINE ESTI !!!

    O saptamana minunata si
    nu uita : casa mea virtuala
    ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/09/09/ )
    este si a ta !!!
    Aliosa.

  4. Duioasa miss cfr, alba si nevinovata 🙂

  5. […] spus cine sunt ei,  psi, almanahe, carmen Pricop, Jora, Vero, dordefemeie, Like this:Like2 bloggers like this. […]

  6. Super tare…mi-a placut…sunt AIA !!! :))

  7. […] a fost psi-luneala de azi. Aflați cine sunt și almanahe, Carmen Pricop, Jora, Vero, Scorpio Share this:ShareFacebookTwitterLike this:Like3 bloggers like […]

  8. sunt ocru ecru…
    spui tu
    iar eu spun că nu
    regină iluzorie
    cu zâmbet… cfr!
    😀

    • regina iluzorie
      verde-aurie-n vistierie,
      serie în simetrie
      cu roş-aurie,
      o plumburie provizorie,
      menajerie de sticlă şi
      lăptărie, cu accente
      pe brumărie bucurie,
      bizarerie, broderie,
      siberie cu simbrie
      şi nu-i nicio scamatorie!
      cochetărie în butaforie,
      se-nscrie notorie,
      se prescrie fumurie,
      jucărie pe baterie. 😛

  9. Eşti un stol de almanahe – AIA = Almanahe Izvodind Almanahiri – din care plouă şi ninge, şi ninge şi plouă, şi prin umbrele trec cuvinte-fulg şi râsete-calambur… 🙂

  10. Esti ilustratie
    in vers
    fara punctuatie
    toata o imaginatie
    dintr-o alta natie

    • sunt eroină alcalină
      când felină, când gaină.
      uneori mă traduc din latină
      mor(-)fină şi nicotină
      plastilină-n ruină,
      dar din rutină devin
      cor-tină blondină ( vorva drag oşului).

  11. Pfuai, ce rostogol de punct in punct imi esti!

  12. Mă bucur să te citesc…AIA! 🙂

    • La bună citire, incognito! Să ţi se reverse bucuria şi de-acum înainte…

      Hehe, în ce fel te-a asociat wordpresu’ figurilor! Întotdeauna mă întreb ce criterii foloseşte. Uneori pare atât de potrivit „avatarul” cu cei care se perindă pe aici!

  13. AIA cu-minte cu salturi mortale
    la paralele mereu inegale.
    Când crezi că bara de sus o cuprinde
    i-apare una deasupra şi-o prinde.
    Apoi se învârte între cuvinte,
    gigantica doar într-un deget şi minte,
    şi hohot de râs
    sau de plâns.
    Te pune pe gânduri cu o paranteză
    în care include o ipoteză
    din care dezvoltă în subcoştient
    surprindere prinsă-n cuvânt cu talent.

    „pentru aproape toţi lucrurile de nespus sunt atât de aproape
    încât nu se mai văd”

    „în definitiv sunt
    şi îmi refuz silenţios să adorm la primul colţ”
    Citate de luat acasă sunt… Îmi vine să spun: da, aşa e, mi s-a întâmplat la fel! Dar ce să mă mir, doar tu chiar eşti toate femeile…

    • Puiule, ia ce vrei acasă, eu mai fac ca de obicei, şi azi, o tură de ştăngi, de care stau agăţată pentru reflectoru’ chior, da’ economic, sub care-mi fac meseria, că-i criză şi avem voie să folosim doar lumini de neon.

      Ce-am scris azi, am scris mai demult, mie nu mi-e urât să mă repet, ba descopăr că în ciuda faptului că noi credem că ne învârtim şi mergem înainte, sunt tot pe loc, bătând câmpii. 🙂

  14. […] psi, almanahe, carmen Pricop, Jora, Vero, dordefemeie, Irealia Like this:LikeBe the first to like this. […]

  15. M-ai surprins. Teribil.
    „ sunt homo
    homo europeus homo americanus homo asiaticus homo africanus
    sunt urbană
    sunt ţărancă
    sunt ocru ecru
    sunt minerală
    mătase nespălată
    mătasea-broaştei
    cui îi pasă
    sunt AIA şi-atât ”

    Și minunile alea cum se mișcă ?

  16. […] septembrie 2012, 18:38) S-au încumetat la psi-luneală şi : almanahe , Carmen Pricop , dordefemeie , Incognito , Irealia , Jora , Scorpio , SimonaR , Vero Cine se mai […]

  17. Olly, tu omori o0mul cu zile-

    „sunt urbană
    sunt ţărancă
    sunt ocru ecru
    sunt minerală
    mătase nespălată
    mătasea-broaştei
    cui îi pasă
    sunt AIA şi-atât„

    • Oamenii sunt ziceri, zicerile sunt ale mele, tot un om, prezicerile omoară oamenii cu viitorul lor părelnic, iară eu nu-i omor cu zile, ci cu nopţi, Gina! Bine-ai revenit din vacanţă!

  18. […] şi vă reamintesc că noi obişnuim să trimitem link de mulţumire celorlalţi: almanahe , carmen pricop , dictatura justitiei , dor , dragos , icognito , irealia , jora , scorpio , simona […]

  19. „nu sunt albă ca neaua
    descoperirea am făcut-o pe coridorul gării
    aşteptând 2 minute si 22 de secunde” 😆

    pupici, te saluta „ailalta” 😆

  20. Tu esti tu, unica si irepetabila stea!

  21. Şi cineva pe care ai numit-o Camelie cu drame zice că pe măsură ce creşte spusul, creşte şi nespusul. Asta despre nemaiauzitele de prea aproape rostiri şi nu despre expansiunea tăcerii.
    Cât despre legătura de la brâu, nu aş şti cum să îi fac nod pe latitudinile de asimilare pe care le-ar avea în neştiut de el cel căruia astfel, în neauzitelea şi pe nevăzutelea i-aş fi o vârşă prin care să intru şi acolo să mă fac cocon. Într-un loc imediat sub diafragmă. Cu obligaţia de a fi precum şi cu puterea aceluia de a mă lua în inventar…şi, fireşte, şi cu voinţa…acum glumeam.

    Mi’s bandaje cu alean cuvintele tale, mi’s în cerurile din mine mătase de gânduri împăcând atât de multe orizonturi.

    • Pentru oameni cresc toate, însă ei le iau şi le-adună sau le scad acolo unde lipsesc, ori abundă, socotindu-le valuri de dezgheţ sau îngheţ, triptice de zi, ori de noapte, prinşi cumva, ca o piatră semipreţioasă în inelul soarelui sau cel al lunii, crezând ei că două palme (infinit de mari, dar pe care ei le văd mici-mici, fiindcă închipuirile lor sunt mărunte) împreunate nu sunt îndeajuns de rugătoare. Şi sfârşind, pierzându-se-n cuvinte, maşinării de iluminat pe baterii, cu cărări de neînţeles câteodat’, dictate de altcineva decât ei înşişi, asemenea unor profeţii împlinindu-se şi care-i îngrozesc la vărsarea nopţii în zi.

      Mie îmi vin cuvintele mele ca un film de dat la developat, pe alocuri ars, ori voalat, din care încerc să salvez cât se poate. Uneori cu plimbări de cârtiţă aurie, cu absenţa urechii externe, iau în piept cuvintele şi ele, poroase alunecă ca pe-o piele subacvatică, trăgând de coaja rănii.

      Cuvintele tale însă, îmi aduc filme pe care nu le-am developat niciodată, dar ştiu c-au fost, ştiu că vor să vie în tăcerea camerei mele, în „cutiuţa” cu fluturi, căzând în mine cu puterea unei radiografii cu făptuiri şi nefăptuite-n curs de făptuire, din care-mi cos aripi, dar şi care-mi taie zboruri câteodată, insectă roind în abajurul zilei şi sfârşind arsă-n razele prea puternice ale amiezii.

  22. Cine eşti tu? ofemeietoatefemeile. Tu eşti o avântare.

    • Iar tu o zvântare…şi-aici iau în ajutor explicaţie de dicţionar, pentru a acoperi înţelegerea.

      [Vântul] năvălea furtunos pe câte o uliță, încrețind apa lăculețelor, zvântând noroaiele și vechile cărări. MIHALE, O. 267. O prăjină…pe care se scot în zilele senine și cu soare albiturile și șorțurile la zvântat. PAMFILE, I.C. 441. La mal d-am ieșit, Din nări c-am suflat, Toate le-am zvântat, Nimic n-am stricat. TEODORESCU, P. P. 56. ◊ Refl. Pe lângă garduri s-a zvântat pământul. TOPÂRCEANU, B. 4. (În contexte figurate) Drumul nostru tot nu s-a zvântat De sângele ce-a curs prin ani de moarte. DRAGOMIR, P. 57. ♦ A șterge un obiect umed, pentru a-l usca. Las’să plouă!…Tu, iubite, Numai tu să-mi vii acasă, Ți-oi zvânta obrajii umezi Cu năframă de mătasă. IOSIF, T. 244. Ș-atunci ea, când el glumește, Joacă pumnii și-l stropește Pe obraz, dar drăgălașă Tot ea-l zvântă-n loc de cârpă, Mâneca de la cămașă. COȘBUC, P. I. 97. ♦ A face să sece (o sursă de umezeală). Puțin stă așa, și odată-i fulgeră prin minte un gând care-i zvântă izvorul lacrimilor. CARAGIALE, s. 10. ♦

  23. AIA… e un fel de Asta, nu?

  24. […] alte poze, dupa ce termin cu gatitul, pana atunci va invit sa vedeti filmuletul din comentariul lui Almanahe (multumesc!). Sony Center in noapte adanca Share this:PinterestTwitterFacebookLinkedInLike […]

almanahiţi, vă rog!

