alma nahe

Lăptăreasa

In cap umplut on August 28, 2012 at 5:34 AM

E adevărat, eu plâng cam mult,

dar nu cad în genunchi!

Mă dau în balansoarul lui Dum(nezeu)

şi de-acolo văd.

E ca şi cum aş făta ferme, oraşe,

cu fiecare legănare de şolduri,

intantaneu la minut,

mai precisă ca ziarul de azi,

care-l vinde pe ieri.

Uneori mi se lungeşte gâtul,

înmuierea imi vine prin crăpături discrete,

apoi urmează frisoanele,

care mă fac să vreau să fac pipi,

dar mă ţin, fiindcă acolo,

în leagănul lui Dum,

totul îţi vine înapoi.

Viaţa mea e un uger plin ochi cu magie,

precisul cu vagul se tăvălesc în aceleaşi cearceafuri,

şi, de parcă n-ar fi suficient,

eu iau ugeru’ ei şi-l ung cu miere,

pe urmă pun gura şi mă satur de lapte crud.

Leagănul lui Dum nu e un loc sau un timp,

e mai mult un „doar acum”, pe poziţii.

Uneori îţi aud cântecul, Dum, care e mai străin decât vântul!

Oamenii te caută sus, Dum, dar tu eşti jos, le spui trecătorilor glume.

Uneori sar în mine, Dum, ca să strivesc păcălelile!

Dă-mi drumul, Dum!…

Dacă ridic din sprâncene,

în cutele frunţii se aşază răspunsuri.

Tre’ să fi socotit clar soarele cine sunt,

de strălucea  în vaginul mamei:

o lăptăreasă care vinde ecouri vacante,

la preţul unei flori de mu…şeţel.

  1. Dum-neata m-ai amuţit. Vezi, mulgi şi ne-aduci la sticle îmbuteliate. Bună dimineaţa!

  2. Plang! Doar acum, pe poziţii. 😦

  3. Ba da! 🙂

  4. Foarte bun lăpticul nimic de spus daaar, pentru papă-lapte.
    Parcă auzisem că ai şi o ulcea cu zeamă de struguri rătăcită pe undeva. Mai e? 🙂
    – – –
    Iar m-ai pus cu barba pe dosul palmei şi m-am pus pe mugetat:

    „Viaţa mea e un uger plin ochi cu magie,

    precisul cu vagul se tăvălesc în aceleaşi cearceafuri,”…
    – – –
    uoaf! că tare bine le mai spui, izvor de metafore ce-mi eşti!

    • Nu prea mă omor nici eu după lapte, şi nici după papă-lapte, da’ ce nu fac eu de amoru’ arCtei? :))
      Am bobiţele, sunt pe scalp, semn din naştere(un ciorchine)…zama o păstrez, ca s-o fac spumos.

      încearcă invers! Pune palma-n barbă şi mugetăt devine tăt e gum, elastichiile mă-sii…şi tatălui, desigur!

      robinetu’ cu albastru pentru rece, robinetu’ cu roşu pen’ cald;
      da’ şi când s-o seca! :))

      • Am încercat şi invers. Dijaba. Nu-mi place aşa. 🙂
        Tu şi robinet secat? Contradicţie-n termeni, numele tău e uneori, Alma fără nahe.

  5. Stai sa vad daca am inteles…
    Eu cad lui.Vad cum fiecare minut mai vinde.Gatul imi urmeaza.Care tin leaganul.Totul e in „si”.Iau, pun, nu mult!Mai esti uneori drumul.Ridic raspunsuri.Sunt in ecouri.Flori.

  6. Observ ca si tu esti foarte singura, ganditoare profunda si sensibila in acelasi timp. Vezi ca noi doua semanam din punctul asta de vedere. Si eu fac la fel ca tine. M-am apucat sa citesc poezie. Imi place Bacovia si N. Stanescu. Mi-e dor de tine. Mi-am scimbat nr. de tel iar ca a expirat cartela. Te pup!

  7. Reblogged this on Planeta "idiotilor".

  8. Am înţeles, tristeţi de toamnă crudă,
    Mi-e lacrima pe umbră rostogol;
    O şterg şi-ţi pun pe umăr palma udă –
    Nu mă privi, ai să priveşti în gol…

    • O, nu e doar tristeţea-mi aguridă!
      Plânsul în rând era o… arahnidă.
      Dar palma las-o, deşi umărul acum mi-e bine…
      Nu te privesc, deşi în gol văd cel mai bine.

  9. […] atunci vine şi lăptăreasa_ […]

  10. deci lăptăreasa care vine marţea eşti chiar tuu? hai măăă…. 😀
    aduci şi brânză de veci?

  11. o ridicare de sprâncene îţi ţine răspunsul, misterul.
    ecoul nu se vinde, se dă ca efemerul
    muşeţel, leac pentru toate…
    ecoul e-aşa mare că surpă stânci şi schimbă
    forme de relief când între frunţi se plimbă.

  12. numai un singur câmp nu-l răscoleşte,
    se cuibăreşte versu-n el, da’ nu-l găseşte.
    şi-n timp ce-aici s-aşază muşeţel,
    acolo-i iederă şi plouă mărunţel,
    de-aceea efemerul îi vindeam
    să înţeleagă c-altceva nu am,
    căci nu-mi doresc a ridica sprâncene,
    decât pentru ofiliri de flori, şi-a ploii lene. 😦

  13. frumos, măi Al-m’Alah-e

  14. […] Cu Dum m-am mai întâlnit aici, aici şi în multe alte cuvinte, dar să mi le-aduc […]

almanahiţi, vă rog!

