alma nahe

Tu, singura mea

In arena luptelor sterile on August 17, 2012 at 5:41 AM

ştiu că tu m-ai suna chiar la sfârşitul lumii,

ca un copil adormit în iarbă,

când de-acum toate se vor fi spus,

se vor fi şoptit,

se vor fi bârfit,

se vor fi zbierat,

zero gravitate,

zero gravitaţie

şi chiar şi-atunci n-ai şti de unde să începi,

poate c-un steag alb,

deşi, ce va fi acolo e încă aici, ca şi înainte,

fir direct,

poate o nouă tehnologie.

tu doar măsoară momentul,

prinde-l,

nu renunţa la temperapent,

oricum  vin eu după tine, ca într-un basm cu zmei,

nu-mi scrie înapoi,

fii cu mine fără să ştiu,

iar dacă am să te sun vreodată

nu-mi închide,

în locul tonului ocupat

pune un papagal,

care să repete la infinit:

tu, singura mea!

tu, singura mea!

tu, singura mea!…


					
  1. aşa m-au tulburat rândurile astea… poate trec eu printr-o perioada ultra-sensibilă… s-ar potrivi unei dragoste de mama ori de copil…dar nu numai…

    citindu-le şi recitindu-le, mi-au venit in minte versurile unui cantecel (Esti unica iubire, unica iubire, ultimaaaa….): http://www.youtube.com/watch?v=zikI8CzUBhU

    • deh, neutralitatea cuvintelor…sunt ale noastre, ale tuturor. 🙂
      şi normal că te-au tulburat, căci timpul stinge totul, dar focul naşte foc, vorba cântecului de iris.

  2. Ești TU!!Adică MINUNATĂ!
    Bună dimineața!

    „nu-mi scrie înapoi,

    fii cu mine fără să ştiu,

    iar dacă am să te sun vreodată

    nu-mi închide,„
    Tu vorbești/suferi/cânți/zâmbești/te întristezi /te bucuri,/crezi cât toate femeile laolaltă!

    • nu-ţi scriu înapoi atunci când îţi zic că eşti şi mai minunată tu!
      şi nu, nu-ţi închid cuvintele într-o întoarcere a laudelor, le închid în inima mea. 🙂

  3. Tu, tu, tu…
    interjectie simpla cand tu ti-ai dori sa fie pronume in vocativ…
    strigat de bucurie, de admiratie, de statornicie…de chemare…
    nu-i nici macar un pronume in nominativ demn de uimitorul enunt: tu esti singura mea dragoste!

  4. Vezi cum fiecare s-a gândit la altceva – eu m-am gândit la o prietenă, convieţuire la mama şi copil, iar Zâna s-a gândit la iubirea romantică. Totuşi eu cred că se poate aplica tuturor celor care simt cu adevărat, care cunosc sentimentul loialităţii şi al apartenenţei 🙂 Felicitări, este din nou o poezie foarte bună.

    • văd, şi ai dreptate, se aplică doar celor care sunt loiali şi aparţin; mulţumesc, nu-mi propun să scriu bine, când o fac, degetele se gândesc şi răzgândesc pe tastatură, hand dance.

      • Oricum, frumos dans şi mereu altul precum tonurile melodiilor. Dar ştiu ce spui şi eu cred că degetele mele gândesc în locu-mi şi scriu mai bine decât aş eu gândi sau scrie 🙂

        • îmi place foarte mult să comunic aşa, în scris, fiindcă poţi citi şi răsciti la nesfârşit ; dacă ar fi după mine, aş interzice comunicarea-n oral din varii motive, pe care nu le înşir aici, căci ne cunoaştem cu totii nevoia de muţenie într-un anumit moment, personal, care necesită tăcere şi taman tocmai atunci lumea devine zgomotoasă.

          şi uite cine zice asta, o actriţă! :))
          fireşte că glumesc, şi că n-aş interzice vorbirea, e „serviciul” meu! 😉

  5. Cred ca e un titlul foarte potrivit pentru un volum de poezii…ale tale!

  6. De cand am citit, tot repet involuntar „tu, singura mea!” Multumesc:)

  7. eu n-am nevoie de papagal pentru că la mine n-ar fi nici-odată ocupat: aş avea un telefon anume doar pentru tine. un telefon chat.

  8. un sfârşit al lumii aproape perfect… adică tot, în afară de sfârşitul lumii.

    • al meu e perfect aşa!
      îi ziceam şi lui Tineriu mai demult:

      există măr perfect fiindcă-i potrivit cu setea ori pofta mea.
      există cer perfect, fiindcă-i potrivit cu albastrul pe care-l caut.
      există apă, perfect pe gustul meu, fiindcă-mi potoleşte setea mea, nu a celorlalţi însetaţi, există om perfect, fiindcă fără să-l caut se mulează gâdurilor, trăirilor, cuvintelor, defectelor, calităţilor mele.

  9. norocoaso! 🙂 fiindcă fără să cauţi ai găsit.

  10. niagaro! apoi când scrii… scrii! 🙂

  11. tu, singura mea farama de poezie la sfarsit de zi!

    gata, ma duc sa dorm in iarba!…

  12. cuc de iarbă, văzut-ai? 🙂 da’ papagal de păpădie? 🙂

  13. nu! da’ am văzut cuc de „iar, bă?” , un soi des de papagal de păpădie. 😛

  14. […] paginile unui volum de versuri…   marinela şerban   bat la uşă:  bibliodevafiliala3   almanahe   flaviusobeada  turistclujan dumitruagachi childagain dordefemeie gabrielailies  […]

  15. …”tu, singura mea!

    tu, singura mea!

    tu, singura mea!”

    Oricum o suna:tinichea, falsitate, claxon, ori telefon!

    Dar, pe de-adevărate 🙂

    Madi şi Onu

  16. […] pluta nu se poate   bibliodevafiliala3   almanahe   flaviusobeada  turistclujan dumitruagachi childagain dordefemeie gabrielailies  […]

almanahiţi, vă rog!

