alma nahe

zilele săptămânii noastre

In cap umplut on Iulie 30, 2012 at 6:32 AM

El a observat forma feţei lui, modelată pe pernă.

A scuturat-o şi ea a dispărut.

A doua zi,  la fel.

Şi-a treia,

şi-a patra,

şi-a cincea,

şi-a şasea,

şi-a şaptea.

Poate că există un port al zilelor care trec, şi-a zis în ziua a opta,

şi  seara n-a mai pus capul pe pernă

şi s-a pus să le urmărească.

Şi-a descoperit largul uitării.

joacă de luni şi la psi©, tineriu, carmen pricop, vero, dor, scorpio, carmen, irealia, cammely.

  1. Iată cum se fac marile descoperiri! 😀

  2. Port larg, uitarea e cu bataie lunga. Ce placut mi-am inceput dimineata!

  3. Ce frumos… „largul uitarii”…. intradevar totul se uita mai devreme sau mai tarziu.

  4. […] ne spune scurt şi concis, vero . “ Seara n-a mai pus capul pe pernă” ne spune Alma. Ştim că aşa […]

  5. nostalgică jora priveşte în zare. a uitat ceva? îşi aminteşte? 😀

  6. portul în care ancorează toate zilele e noaptea.

  7. […] a fost timpul pentru psi-luneală, la care au contribuit şi Tibi, Carmen Pricop, Vero, Almanahe. Share this:ShareFacebookTwitterLike this:Like2 bloggers like […]

  8. Nelipsita pernă…cu ea şi plecăm în uitare.

  9. 🙂 clar! clar ca lui Newton modul în care lucrurile cad. 😛

  10. ia-i perna, ca poate asa stie si ea in ce zi e 😆

    • păi, pe care din ele, că are câte-o pernă diferită pentru fiecare din zile?…ba, dacă socotesc toate pernele din casă, cred că are câte una pentru fiecare lună. 😛
      aşa că n-ai cu cine să te pui! :))
      se lăfăie-n uitare!

  11. […] si la psi, tiberiu, poezele, anavero, almanahe, dordefemeie, Like this:Like2 bloggers like this. […]

  12. Probabil am ajuns în a 8-a zi, că nu mai dorm, dar mă apucă uitarea …

  13. Poate ca nu e chiar asa..poate ca a mai ramas urma de ,,parfum” a pielii?

  14. […] atunci vă recomand să-i citiţi şi pe: Emil Călinescu.eu, Pluta cu paparude, Almanahe, AnzhelaMovies, ChGabriela, Cinemagazin.ro, Alex Bodoli, Laura Meleacă – Cinemateca Trisk, […]

  15. O abordare foarte interesanta! Oricum ai privi…

  16. din moalele uitării, în largul lui… ca din lac, în puţ. :)) mersi, Lidia!

  17. Aş almanahi, dar mi-a mâncat pisica limba în faţa versurilor ăstora atât de iscusit create. Zău, frumos! Plecăciuni!

  18. Plecăciuni acceptate, coniţă Irealia! 🙂
    Da’ să ştii că eu almanahesc fiindcă mănânc eu limbi de pisică, şi nu invers. Aşa că-ţi recomand! 😛

  19. hahaha nu stiu cum sa-ti zic, dar mie, astazi, la intoarcere, imi place fata mea modelata de perna. numai sa nu ma intorc la birou… 😀

    iar daca mai am si un pufos ca ala din a doua fotografie, s-ar putea sa-mi creasca dorinta 😀

    • o, fireşte că şi mie îmi place perna, căci ce-am eu în comun cu personajele pe care le inventez? nişte idei, poate; pufosul din fotografie se numeşte Jora şi e fetiţă; are şi blog, dar de puţin timp.:)
      bine te-ai întors, Margot!

  20. uh… ce fain… stii, chiar daca o scuturi, mai ramane mirosul

    • mai rămâne, Lanternativule, ziceam şi mai sus_mai rămâne în nări, apoi în memorie_ că faţa pernei o mai şi spălăm unii. 🙂
      mă bucur că te găsesc bântuind pe aici.

  21. Dacă n-am uita, ne-am sfâșia între noi..

  22. În fiecare dimineaţă i se sculpta pe pernă
    O altă formă după visul de cu noapte,
    Şi pentru că i se dusese visul în uitarea cea eternă
    Şi nu-i mai rămăseseră din el decât vreo două şoapte,
    Şi-acelea fără înţeles, nelămurite,
    S-a dus să caute în largul din uitare
    Visările în somnul lui ivite
    Că poate-i arătau necunoscută zare.

  23. Neantu uitarii..Da! O zi frumoas! :))

  24. […] întâi, Dum(nezeu) a făcut pofta ochilor şi atunci oamenii au descoperit largul uitării. Poetul, om şi el în acele vremuri, a rămas cu ochii în sus şi a început a număra […]

almanahiţi, vă rog!

