alma nahe

Ne m’oubliez mye

In arena luptelor sterile, cap umplut on Martie 10, 2012 at 5:05 PM

N-am mai uns poarta închisă din gura-mi.

Îngrozite de traiul în comun, literele s-au prins de vălul palatin,

ca un cocon, gogoşi făuritoare de breşe,

slugi ale sentimentelor,

inhibate în aşteptarea unei scobitori salvatoare,

călare pe cal alb,

ca s-o folosească drept berbec.

Peste ochi, sâmburi mincinoşi, mi-am pus plasturi

din floare de nu-mă-uita,

dar tot puteam trage cu ochiul şi-atunci

de dragul orbirii perfecte

mi-am împăturit oglindă din staniol,

ca să-ţi rămân credincioasă.

Ca să pot lua temperatura  unor pagini nescrise,

din pumn mi-am făcut os de ros,

fiindcă mi-am tăiat unghiile, nu le-am lăsat în batistă

le-am făcut mărgele şi mi le-am atârnat de gât,

aviz amatorilor.

în culise, o lacrimă mai veche de-a mea, acuzată de fals în acte ,

se tot prelinge pe obraz pentru a nu ştiu câta reprezentaţie

şi se dă de ceasu’ morţii că nu e crezută.

Şi, deşi mi-am luat toate măsurile de precauţie,

ca să nu te uit,

la aplauze,

tot mă trec ape-ape,

distilare lentă,

căci ca şi florile,

gesturile pălesc

şi cer sol humos,

şi un cer străveziu.

Tabelul de la psi  vă va înfăţişa  alte 9  texte, flori de nu-mă-uita…şi cu mine zece.

iaca, că s-au făcut 11…12…13…14

  1. Grişka se gândeşte că şi-ar putea tăia şi el gheruţele, ca să le facă mărgele, preventiv, pentru o viitoare aleasă a inimii sale 🙂

  2. care şi ea are gheruţe, da’ la purtător…că mă gândesc că n-o vrea inima lui ceva dintr-o altă specie, deşi ştim că îi adoră pe mausulici. :))

  3. Sper sa recunosti intr-o zi si oameni curati (ca lacrima) in cei murdari astazi. 🙂

  4. ei, apa spală…pietre(de cal-car) rămân. 😉

  5. Dar şi când s-or răscula ele, literele, le şi văd(ca şi acum?) călare pe scobitoarea-berbece, dând ghes simţirilor.

  6. Am ramas fara cuvinte…
    Ce pot spune…e ca ma aflu intr-o companie fara seaman…si mi-e atat de bine 🙂

    • la un text ce nu pretinde a se avea cu literele „acasă” era şi normal să rămâi fără cuvinte. 😛
      elly, încă o dată bine ai venit printre noi, şi mă bucur din suflet că ţi-e bine printre noi, aşa, chiar dintru început. 🙂

  7. deci zici tu că plasturii de floare de nu mă uita îs buni? 😀
    de câte ori te citesc o fac cu repetiţie, căutând pe după cuvinte, sforile mânuitorului de imagini! şi de fiecare dată le ascunzi atât de bine…
    da, creşti păsări din cuvinte colorate şi le dai drumul prin lume. gesturile nu pălesc.. se găsesc unele pe celelalte în oglindă. şi nu-i de staniol. pe cuvânt! 😉

    • pisic, de data asta chiar n-am avut sfori să le prind; cuvintele, literă cu literă s-au înşirat singure în alb, căci scăpaseră, fâşneţele, de la restricţii; le caut eu înţelesul mai târziu;
      florile de nu-mă-uita cică-s numa’ bune pentru înmormântări;
      mie-mi place să văd însă albastru, roz…de-aici şi plasturii; sunt răcoritori! 🙂
      pentru situaţiile în care văd roşu…

  8. E suficienta o adiere la un car cu miozotis!

  9. normal! ochii-păsăruicii, ochiul-șarpelui, urechea-șoarecelui….să tot vezi şi să tot auzi!
    adierile se prescriu, dacă nu o faci la timp. 🙂

  10. Cred ca la mine s-au prescris toate…, dar tot mai incerc!

  11. ei, zâno, unde ţi-e optimismul? 🙂 nu-ţi mai sclipeşte baghetuţa? pe vremuri, zânicile iscau ceva (cu)vânticele şi gata, pufff… mi-nu-nea…:)

  12. Ay, Miozotisule, vreau sa faca si pentru mine cineva o minune!

    • dacă pot, eu aş face-o cu dragă plăcere, zâno! chiar dacă n-am baghetă, am o mână pentru mângâieri pe frunte, una de luat după umeri, ambele de luat în braţe; dar nu-i de-ajuns pentru a face o minune, cred… 😦

  13. E binevenit orice! Da-mi ce mi-oi da!

  14. zâno, orice ţi-ai dori(de la mine) şi ţi-aş putea da, sţă înşirat mai sus, în comentariul aparent „tăcut”…

  15. […] Pricop 7.eu 8.dictatura justitiei 9.almanahe 10.Un nou inceput 11.mitzaabiciclista 12.Kadia 13.genovevadans 45.700000 27.179722 Share […]

  16. […] – Vantdetoamna – Carmen Pricop – Vero – dictatura justitiei – almanahe – Un nou inceput – .mitzaabiciclista – Kadia – […]

  17. Ce-mi place să rătăcesc în lumea ta deschisă , dar cuprinsă între vorbe pline, ce-mi place să adun gânduri în palmă, să le suflu dincolo de gard, să trec în fugă sau la pas prin dreptul ferestrei cu lampa aprinsă, fuior de versuri, rime pentru minte , inimă și dor, ești, dispari, te vezi, fugi, aș vrea să fie primăvară!

    „în culise, o lacrimă mai veche de-a mea, acuzată de fals în acte ,

    se tot prelinge pe obraz pentru a nu ştiu câta reprezentaţie

    şi se dă de ceasu’ morţii că nu e crezută.

    Şi, deşi mi-am luat toate măsurile de precauţie,

    ca să nu te uit,

    la aplauze,

    tot mă trec ape-ape„

    Să fii iubită!

    • Gina, gândurile tale de bine le aştept mereu şi le sorb ca pe-o supă caldă pe vreme ploioasă, ca pe-un ceai cald, pe vreme geroasă.
      Să fiu! Şi tu să fii! Să fim cu toţii, dar s-o şi ştim…altminteri, ce folos? 🙂

  18. […] puteti citi ,,Duzina” si la psi, anacondele, altcersenin, Vantdetoamna, Vero, almanahe, mitzaabiciclista
    , genovevadans, virusverbalis, Carmen Pricop, dictatura justitiei, Un nou […]

  19. Mi le-am taiat odata cu neatentie si-am facut panaritiu..la un dest..Dracu m-a pus…D-atunci ,folosesc polizoru da strungarie… :)) O seara faina! :))

  20. virusache, mă gândesc că la pescuit unghiuţele lungi ar prinde bine; unde nu dă semn undiţa că a tras, înfigem frumuşel gheruţa(de la deştu’ mic, că aşa am văzut că e la modă la bărbaţi; cică cu aia se presară şi sarea în bucate). :))

  21. […] Pricop 7.eu 8.dictatura justitiei 9.almanahe 10.Un nou […]

almanahiţi, vă rog!

