alma nahe

Invocare

In arena luptelor sterile, cap umplut on Ianuarie 21, 2012 at 3:42 PM

Ecoul nopţii adânc aşază-n culoare

Mici, dar sălbatici roibi nechezând,

Ca un strigăt în porţile vremii,

o spirală-nspre cerul flămând.

Stepa din mine mi-o cheamă

C-o bucată de zahăr, născând.

Adevăr absolut al iubirii:

Inima, Univers străbătând.

Din adânc, abur cald şi din trestii

Toarnă zahăr în gânduri închise!

O,  culoare-n a vântului ducă,

Te-am strigat. Tu auzi-mă-n vise!

Şi-n spirală, în porţile zilei, tăcut,

Inimă prinsă-n vâltoare şi seu

Nu stepa, nechezând, paşi sălbatici şi mici!

Elefanţi, lupi, şacali şi hiene ucide

Şi te-aruncă în eu absolut!

Tu, în porţile minţii, deschide

Mici culoare spre inima ta

Şi-mbracă în zahăr cuvinte, absolut,

Iară sensuri le leapădă-n stea.

Şi-n adânc, cu trepte-n spirală

Strigăt de stepă s-ascund.

În iarbă şin pielea lor tare să fim

Doi sălbatici. Nebuni nechezând.

 

 psi©, tiberiu, cioburi de chihlimbar, virusache, rokssana, cerroşu, miţa, cita, scorpiuţ, altcersenin,  vântdetoamnă, abisurile, carmengrişka, sara, cristian, vero, d’agatha. dictaturajustiţiei.

  1. […] psi tiberiu mitza scorpio eclipsa cita redsky virus anacondele vantdetoamna carmensima almanahe […]

  2. […] noastră  virusache, rokssana, redsky, mitzaabiciclista, cita, scorpio, altcersenin, blueriver, almanahe, […]

  3. […] pe 21/01/2012 la 15:42 | Răspunde Invocare « Almanahe's Weblog […]

  4. deci aleihap de trei ori peste cap? am să-mi iau un vers şi mi-l pun favorit, la tâmplă. „inima, univers străbătând”. cred că tocmai mi-ai dat o idee despre temele de săptămâna viitoare. 🙂

    • BIne, psi©, ai nimerit în plin „alei”…pe”hap” îl păstrez ca să-mi vindece căpşoru’, că „de trei ori peste cap” plus de încă paisprezece ori(mai am încă o serie de trei)
      Tâmpla ta, acuma ori o să bată ori va străbate şi ea Univers… 🙂

  5. […] Redsky, psi, MitzaaBiciclista, Tibi, Eclipsa, Cita, Rokssana, Virusverbalis, Scorpio, CarmenSima, Almanahe, Abisuri, […]

  6. place…place tare…am mai fost,m-am intors…place 🙂

  7. […] şi: psi, virus verbalis tibi,anacondele, eclipsa, redsky, cita, rokssana, carmen, abisuri, almanahe, related postDuzina de cuvinte…sentimentaleDuzină de cuvinte…pentru Ghiţă Cele şapte […]

  8. […] Redsky, psi, MitzaaBiciclista, Tibi, Eclipsa, Cita, Rokssana, Virusverbalis, Scorpio, CarmenSima, Almanahe, Abisuri, VântDeToamnă, Anacondele, Vero Share […]

  9. […] rokssana, redsky, mitzaabiciclista, cita, scorpio, altcersenin, blueriver, almanahe, abisuri, vânt de toamnă , cioburi de chihlimbar , tibi, […]

  10. Libertate , io asta dedusei ..Ce bine e…

  11. „te-am strigat.Tu auzi-ma-n vise”…atat de sensibil
    Superba poezie!

  12. […] noastră virusache, rokssana, redsky, mitzaabiciclista, cita, scorpio, altcersenin, blueriver, almanahe, abisuri, vânt de toamnă încă un nou prieten în clubul psi, grişka, sara Like this:LikeBe the […]

  13. […] Redsky, psi, MitzaaBiciclista, Tibi, Eclipsa, Cita, Rokssana, Virusverbalis, Scorpio, CarmenSima, Almanahe, Abisuri, VântDeToamnă, Anacondele, Grişka, […]

  14. […] Sima,sara, cristian, vero, almanahe, abisuri, vânt de toamnă, grişka, Like this:Like9 bloggers like this post. […]

  15. De cîte ori îţi citesc duzinile, îmi amintesc de Raymond Queneau, cel care a spus aceeaşi propoziţie, într-o sută de feluri. Chapeau! 🙂

  16. Eu sunt in asentimentul tuturor…
    Te-am vizitat cu intarziere,dar place la mine 🙂

  17. Scorpiuţ, şi eu sunt restanţieră, o mai am pe Vero dintre duzinari, pe care am citit-o, da’ n-am comentat-o…da’ în afară de duzină mai am şi pe alţii de citit(nico obligaţie, îmi place…numai asta aş face, aş citi bloguri şi aş comenta).
    Nicio întârziere, vii când vrei, când poţi…

  18. […] psi, griska, sara, cristiangheorghe, d’agatha, almanahe Posted in Uncategorized | Tags: Camin, Ceva, Colegi, Copil, Langa, Larg, Lasat, Luat, Masini, […]

  19. Am furat-

    „În iarbă şi-n pielea lor tare să fim

    Doi sălbatici. Nebuni nechezând.„
    Ești minunată!

  20. şi chiar, surâsu-ţi, blând sub şoapte,
    şi, vai, chiar mâinile-mi curate,
    chiar păsările-n libertate,
    iubito! paravane-s. Toate!
    pe după care plătim rate
    neguţătorilor de moarte,
    de bici & spaime îngrăşate
    la ţâţa fericirii noastre, necurmate…
    [Nicu Vladimir, boem-cinic de acum 20-30 de ani]

  21. ce-mi plac caii ăia!!!
    🙂

  22. […] virusache, rokssana, redsky, mitzaabiciclista, cita, scorpio, altcersenin, blueriver, almanahe, abisuri, vânt de toamnă încă un nou prieten în ”Clubul Psi ”, grişka, sara, cristian, […]

  23. Caii au o legatura secreta cu Timpul. Acest fapt devine explicit in stepa mongola, unde cerul e albastru- taios si vantul sculpteaza linii intrerupte pe chipurile cailor.

  24. Sunt banală , mă repet, îmi place !
    ”Inima, Univers străbătând.” Cât poate fi de frumoasă imaginea !

    • sunt banal, dar mă tratez! 🙂
      Adevărul e că a ieşit aşa de firesc, că mă şi întrebam cum de nu mi-am dat seama până acum că inima călătoreşte…

  25. […] batranutragator riolariu dispecer flaviusobeada  georgevalah  lunapatrata   teonegura  almanahe   danielguta  vipdeva   […]

  26. „Te-am strigat. Tu auzi-mă-n vise!
    Stepa din mine mi-o cheamă
    C-o bucată de zahăr, născând.

    Adevăr absolut al iubirii:
    Şi-mbracă în zahăr cuvinte, absolut,
    Toarnă zahăr în gânduri închise!

    Iară sensuri le leapădă-n stea.
    Şi te-aruncă în eu absolut!
    Inima, Univers străbătând.”

    mi-a placut! am strans gadurile-randuri ce mi-au atins mai mult, chiar si-amestecandu-le de la un capat la altul, si iar, si din nou.. si iar 😉 oricum au devenit un tot absolut… mi-a placut!

  27. Am trecut să te mai citesc!
    O noapte frumoasă îți doresc!

  28. Mi-a plăcut. Mult. Mult-mult 🙂

  29. […] Doru, Liviu, Rokksana, Pisicimea Sa, Ema, Ciprian, Carmen, Costin, Elena, cer senin, Moi, Anaconde, Almanahe, Andreotti, Vero, Tiberiu, Yousef, Max Peter Rate this: Share this:EmailPrintMai multLike […]

  30. Știi ceva?
    Scrii asemenea clopoțelului de alb treaz , care străpunge zăpada!
    Te tot citesc, te recitesc, te răscitesc!

  31. ştiu ceva, sigur că ştiu…ştiu ce frumos chemi tu suflet înspre sufletul tău, Gina!

  32. […] de fluturi: ivanuska  celucrufrumos   almanahe   cella   madalinaciucu   diversediversificate   convietuire  theodora  zamfir  […]

  33. cred că asta le-ar fi plăcut şi cailor din elberfeld, chiar dacă erau aşa mai de mate-fizică

  34. haha…zici tu? le aveau şi cu cărţile parcă…alea de joc. 🙂

  35. […] şi: psi, virus verbalis tibi,anacondele, eclipsa, redsky, cita, rokssana, carmen, abisuri, almanahe,grişka, sara, cristiangheorghe, vero, dictaturajustiţiei, […]

almanahiţi, vă rog!

