alma nahe

PIN-guiţ-I

In 1 on Decembrie 25, 2011 at 12:29 PM

Jora (meditând)

Prin

naşterea de astăzi,

s-ar cuveni ca noi înşine să suspinăm în noi,

aşteptând înfierea…

Ora25La fee, Holicik, GriArg, Psi©, Umma, Asel&FernosssVania & Ana,

Paupera, CameliE cu dharmA, MNK,  Arhitectul, Pantacruel, Catz, Erasmen, Zvârrrluga,

 DepresiumRokss & Androxa,  Flavius, Elena, AcademiaNaeOanam, Idiot,  Loren, IoanUsca, Gina,

VeroVers, Tiberiu, D’agatha, Beau, Lumi, Madelin, Greenu’, Melissapi, WW,

Roadoff, Zaza,Verbiaj, Poiematike, Tlon, PLML,

Degrade, Rox, Miţa, Fedaykinn, Elf, Valeria,

Gabi, Pseudologia, Nuclearrr, Cita,

Cerrroşu, Scorpio, Diacritica,

Alex Moldovan,  Mitiaa,

Vreausasimtpraga,

George,

Virusache,

Zeflemea.

  1. hei,deci jora nu e roșcată?nu-i nimic,vă pupăm pe amândouă și vă urăm sărbători fericite!p.s.zice motanu dacă jora are chef să iasă un pic afară ca să-i pieptene blănița 🙂

    • deci, nu…cooper e roşcat!(dar nu-l mai am 😦 ) Eu şi Jora mulţumim, aşijderea! Am întrebat, Jora nu iese, că cică îşi strică coafura…;)

      • 😦 așam eu numa de roșcați am avut parte,zice motanu să zici lu jora că nu face nimica ,e obișnuit cu fițe muierești.în rest almanaho să nu încetezi să nu încetezi din a face din coama ta cuib pentru pisică.face bine la organism 😀

  2. Și Jorei dar și vouă Crăciun fericit !

  3. Multumesc si eu si perusii mei Dik si Kiri!

  4. ce-i asta? podiumul felinelor? ntz ntz ntz

  5. maya şi psi îţi mulţumesc. în seara crăciunului, lumină blândă să te însoţească, gând cald de la noi să te ajungă.
    ştiu că urarea este cam demonetizată, dar îţi scriu „crăciun fericit” ca şi cum te-aş îmbrăţişa.în cuvânt.

    • ne-a ajuns gând cald, a fost lumină blândă…iar îmbrăţişarea-i tot în cuvânt şi de la mine şi jora, către voi, psi© şi maya…ne-ar fi plăcut să şi ningăăăă. 😦

  6. Aham, deci asta e Jora! Frumos! 🙂

    Draga Almanahe, la multi ani si sarbatori frumoase – in continuare! Pe la noi sarbatorile tin pana pe 14 ianuarie, apoi e o mica pauza (da mica de tot!), si incep alte sarbatori… 🙂

    • GriArg, deci ea e! Multumesc şi ţie sărbătoare-n suflet!…ştiu, ştiu! la voi se sărbătoreşte la dublu! 🙂 trai, neneacă!

      • Ah, scuze de confuzie, dar… în limba rusă Jora e nume de băiat. 🙂

        Dada, exact! Noi suntem bogați în sărbători și avem talentul de a chefui bine ca element constitutiv al adn-ului strămoșesc! Tradiția ne dictează să fim ospitalieri, chiar și cu prețul vieții. La noi, un om bun nu pleacă din casa altui om bun decât în patru labe sau, și mai bine, cu ambulața, în comă alcoolică. Ăsta e protocolul. Cine nu-l repsectă trezește mari suspiciuni. Dacă, de exemplu, oaspeții tăi se dovedesc mai tari decât gradele de pe masă, ești pus sub urmărire ca mare nepatriot, trădător de neam și țară, și riști să fii eradicat pentru atitudine iereverențioasă față de temelia civilizației naționale.

        Postul, la noi, începe, frumos, pe stil vechi (deh, că suntem o societate ridicată pe traince fundamente ortodoxe), și se termină, și mai frumos, pe stil nou (semn că suntem și noi europeni!) Sărbătorim tot ce mișcă, fără discriminare, de-a valma – toate sărbătorile posibile: și pe vechi, și pe nou, și Sf. Valentin, și Dragobetele, în același stil fundamentalist ortodox-european-cosmopolit-ateu.

        Deci, cam așa stăm… Da, și suntem cei mai feiriciți de pe planetă. Nouă nu ne trebuie nici președinte (și dacă am ajunge să vedem cum e fără guvern și fără parlament, cred că am constata că putem chefui excelent și fără acestea)… 🙂

        • Păi, chiar acel Jora e, din limba rusă, iar „confuzia” n-am sesizat-o, GriArg! Am crezut că te referi la atmosferă. 🙂
          Iar protocolul moldovinesc îl cunosc cât de cât, dar n-am beneficiat de el, decât numai din poveşti, fiindcă ţi-am povestit de amicii mei. Unul dintre ei, a primit înştiinţare, pe 12 decembrie că a primit cetăţenia română(celălalt o are deja de vreo doi ani, cred) şi abia azi am aflat, aşa că mai am un motiv în plus de bucurie în aceste zile.

          Cu siguranţă că fără preşedinţi şi guverne totul ar fi altfel, în sensul bun, desigur.
          Iar tu, Argentina ai darul de a povesti atât de „în subiect”, m-am distrat cititnd, dar am şi simţit amărăciunea de pe dedesubt.

          Distracţie plăcută, GriArg! Oaspeţi cumsecade(pe sub masă, adică!):)
          Şi în dar un colind, cu drag!

          • Bine că am clarificat sexul motăniței… Mi-am dat eu seama că numele e rusesc, dar îmi imaginam că Jora e flăcău… 🙂

            Cât despre protocolul moldovinesc, eu cred că orice român care se respectă trebuie să-l testeze, măcar o dată. Așa, ca pe un sport extrem… 🙂 Aș fi bucuroasă, dacă am putea să experimentăm – cumva, odată – împreună! Sigur, dacă nu voi expulzată din re(s)publică pentru nerespectarea protocolului. Acum, de Crăciun, am stat cu ai mei, și tata, nemulțumit că nu are cu cine închina un pahar de vorbă, a fost de acord să înregistrăm o parte din discuția noastră (o discuție lungă, de două zile)… A fost fain, doar că n-a fost conform protocolului. 🙂

            Mă bucur pentru prietenii tăi (despre care, apropo, am aflat din postările tale, mai întâi). Le urez succes și să fie de bun augur minunatul cadou primit într-o perioadă de sărbători – între Moș Neculae și Crăciun (apropo, și eu am primit înștiințarea despre redobândirea cetățeniei, acum câțiva ani, tot în decembrie – deci, îmi este cunoscut sentimentul)!

            Și… mulțumesc frumos pentru colind!

            • …şi când colo, Jora-i fecioară!(a venit la mine-n septembriele de-acu 4 ani) 🙂

              Cu siguranţă că vom experimenta, Argentina…lucrurile se aşază aşa cum ni le-aşternem noi, ori ni le punem în pahare, restul e ajutorul prin vrerea celui de sus.
              Iar înregistrarea cu tatăl tău bănuiesc că va deveni text pentru GriArg sau mai multe texte, având în vedere întinderea. 🙂 Dacă-i aşa, abia aştept!
              Te îmbrăţişez, deocamdată virtual, cu mare drag.

  7. eu ma caiesc ca n-am pin de guitat 😦 , so:
    mac-mac-mac and ho-ho-ho-whole 😉

  8. Deci, aşa: de crăciun, pin GUIŢĂM? 😛 â
    – – –
    Crăciun fericit şi luminat!

    • Tiberiu, mulţumim! Crăciunul a fost fericit, cred…n-a comentat, oricum! 🙂 Luminat, deh! 🙂
      Ne-om lumina noi cu toţii, la un moment dat, nu numai de sărbători. 🙂
      Crăciun în suflet şi vouă!

  9. la mulţi ani soro, joro! să fiţi fericite şi să râdeţi care în musteţi, care în hohote!

    • care de hotote şi mustăţi linse am avut, orologiule…acuma ne odihnim, ca să fim pregătite de „la mulţi ani”, ceea ce îţi dorim şi poftim si pentru tine.

  10. Pisicuţă pis pis pis, oare tu o recunoşti pe Olimpia drept stăpân; n’aş prea crede…şi o ştie şi ea; o spuneam aşa, gândindu-mă la toate mâţele pământului, începând cu Maia, cea a nepoatei mele, pe care o iubesc ca pe ochii din cap; pe nepoată, nu pe cea care vine pe niciunde şi de peste tot, din toate părţile; cam aşa îi e călcătura, iar între ea şi mine este o încleştare mută…glumeam…aşa şi aşa.
    Ce le doresc tăcerilor tale, că tot vorbeam de nonspus? Să îţi fie adânci şi ameţitoare, să te ia şi să te poarte în înaltul cerurilor din tine şi tot ceea ce chemi la tine să îţi fie!
    Cu mult drag, femeie-crâmpeie de mângâiere, precum spusu-ţi-am cândva.

    • Nu mă recunoaşte de stăpână, într-adevăr, căci amândouă suntem teritoriale, dar depinde de mine, oarecum, si-atunci ea e cea care cedează. 🙂 Oricum, nu încerc s-o stăpânesc, deja îi fur din libertate ţinând-o în captivitate, dar nici afară nu i-ar conveni, ştiu eu sigur, că e friguroasă foc! 😉 În plus, ea mi-a sărit în păr, când avea vreo lună, se speriase de maşini, şi s-a căţărat pe mine, ea m-a ales, cum s-ar zice. N-am putut s-o mai descâlcesc, şi o vreme a stat în părul meu…pe urmă s-a hotărât să coboare, când am ajuns în casă. Şi-aşa ne-am trezit una în viaţa alteia. A venit Cupăr la o săptămână, mi l-a adus cineva în dar, i-am ţinut pe amândoi un an, apoi am renunţat la el, nu fără greutatea despărţirii, dar am fost nevoită…am ales-o pe ea…şi cred c-am făcut bine, am motivele mele să cred asta…m-am cam lungit în poveste, dar aşa-i Crăciunul, cu vreme de povestit. 🙂

      Şi ţie, Camelie tot tăceri dintr-astea îţi gândim şi oameni care-ţi înţeleg lumina şi pacea cu care o împrăştii, binefăcătoare, căci ştim că cele tăcute de tine sunt, fără îndoială, din suflet bun şi atent cu cei din jur şi cu încă câţiva în plus, pe care ţi-i asumi necondiţionat. Cu mult drag luăm şi noi cuvintele-ţi şi le punem în suflet , nu numai să oblojim locul rănit de alte cuvinte, nevindecătoare care se aşază pe suflet, dar şi pentru ca noi să le putem aduce altora, în dar, mai departe…lumină din lumină, nu?

      • Povesteşte-mi-te, sufletule; doar suntem poveşti, nu? Voi sta cu privirea agăţată de tine, scuturându-mi văzul gândurilor, ori de câte ori vei vrea să îţi dezveleşti cuvintele, deschipuidu-ni-te, tărâmuri din tine.

        • spre tinele-ţi, sufletu-mi a construit deja pod, unul trainic; atât!:)

          • Mulţumescu-i umbletului sufletului tău…şi am uitat, când ţi-am spus despre cifra şapte, în altă zi, să îţi mai povestesc ceva ce desluşisei de-o vreme, cea a ta, şi anume că este cifra perfecţiunii; este lăcaşul puterii şi al dorinţei; este socotit ca fiind un număr de transformare format din patru elemente; apă, aer, pământ, foc şi alte trei: inima care este centrul milei, iubirii şi frumuseţii; plexul solar – centrul energiilor, şi plexul cranian – centru al divinului din om.

  11. […] Almanahe, Blonda ironică, Colţul cu muzică, Dana Pătrănoiu, Ela Roseni,  Manole, Ragnar, Theodora […]

  12. […] Almanahe, Blonda ironică, Colţul cu muzică, Dana Pătrănoiu, Ela Roseni,  Manole, Ragnar, Theodora […]

  13. La multi ani si sarbatori fericite! Sa nu uit. Am in comun cu Jora o chestie: meditatia. Chiar ma pricep la asa ceva.

    • Mulţumesc, Erasmen, multă pace în suflet şi lumină în gând îţi dorim, din suflet de om şi din cel de pisică! 🙂
      Păi, da…cu toţii ne pricep(em), numai unii o fac(em). 😉

  14. da,dar eu chiar meditez chiar si atunci cand meditez. adica o fac chiar si atunci cand o fac. noah, ca m-am incurcat putin.

  15. hehe, las’ că te descurci! 😉

  16. […] vania, zina, almanahe, ironicblonde, ragnarslife, […]

  17. copiii din brazi te văăăd 😉

  18. zile frumoase şi nopţi fermecate
    ani mulţi, binecuvîntaţi, îngropări dezgropate-n zăpezi curate
    numai bine, zuluf auriu:)

    • mulţumesc, Cella! mă bucur că te-ai întors, sufleţel! şi, da…a fost o îngropare, dar nu în zăpezi curate, ci în apă de ploaie cu gheaţă, ducă-se-nspre bine şi ea. 🙂

  19. =====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe
    care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. – balantza.com

    -Să vă fie zilele senine, fericite, sănătoase și norocoase! Ada Pavel – adapavel.wordpress.com

    – Să vă dea Dumnezeu un An nou fericit, cu tot ce înseamnă asta pentru voi! Adela Onete – http://www.danap.ro/

    – Un 2012 mai bun pentru toata lumea! – http://diversediversificate.wordpress.com/

    – Fie-vă Alt An unul al celor mai frumoase amintiri pe care le-aţi trăit; cele care urmează să vi se întâmple; fie-vă unul al dragostei, cuvânt ornat cu volută, fie-vă mereu senin cerul din voi şi tot ceea ce vă imaginaţi să devină realitate!
    Camelia
    http://perfectiune.wordpress.com

  20. La mulţi ani cu bucurii şi cu multe împliniri! 🙂

  21. Ce împletitură de cuvinte din fire de suflet să îţi isc, încât să auzi cum pun semne peste semne, ţesătură de dorinţe pentru toate clipele acestui Alt An pentru tine şi să îţi tot spuuuuuun şi tu să mă toooooot asculţi cu ochii închişi şi să nu vrei să isprăvesc? Nu ştiu; aşa că imaginează-ţi-le căzând peste trupul sufletului tău, precum fulgii, înţelesuri cu sensuri diamantine, în vreme de iarnă caldă pe dinăuntru, cuprinzând în ele totul; fie-ţi acesta petrecere!

    • Am închis ochii, Camelie cu ninsori, iară semnele s-au aşezat acolo, nod, dând

      Tonul

      Osul e o bucurie numai atunci când este os al frunţii,
      când apară iar nu dezbină,
      cum e vertebra alcalină
      din toiul greu al cărnii şi al nunţii.
      Mă voi supune la dezobişnuire de
      felul meu de-a fi,
      dar nu la părăsire,
      ce-o ţine-n dânsul verbul lui a fi.
      M-oi dezobişnui şi eu de trup,
      nascând un Făt-frumos al verbelor,
      cum lupul s-a dezobişnuit de lup,
      de foame.

      Am să mă dezobişnuiesc de stelele cerului
      cum apa îngheaţă dezobişnuita de fulgul zăpezii,
      îmi voi lua trupul înfrigurat
      şi da-l-voi eu însumi să mi-l pască iezii.

      Să mă dezobişnuiesc să mai fiu om
      mi-a fost dat destul de uşor.
      Să mă dezobişnuiesc să trăiesc
      mi-a trebuit doar o moarte cu omor.

      De lupi mă dezobişnuiesc cel mai greu,
      sunt singuri şi pe zăpadă.
      Desigur, va trebui să mă dezobişnuiesc de singurătate.
      Desigur, va trebui să mă dezobişnuiesc de zăpadă.

      În rest, vreme trece, vreme vine. (Nichita Stănescu)

  22. […] adineaori, comentând pe alt blog despre „tradițiile noastre” mai puțin […]

  23. […] almanahe cristi ado feck calin experimentesiexperiente dictaturajustitiei gabryellehelen lillip […]

  24. la multi ani ma bucur sa te regasesc cu bine, renascuta si proaspat luminata!
    sa ai un an bun cu sanatate si bucurii fara numar!

almanahiţi, vă rog!

