alma nahe

RO-mânia

In cinema scuipat on Decembrie 1, 2011 at 2:00 PM


Auzi? Când se lasă seara, nebuna,
eu foşnesc de durere când mă zgârii,
ca să-ţi scrijeleşti tu iubirea.
Am vrut să-mi dezlipesc scoarţa,
s-o pun lângă banca-n trei culori,
s-o faceţi celuloză, să mă prelucraţi,
ca s-aveţi voi foi îndeajuns.
Dar, nepăsători, îmi sculptaţi alte inimi
peste cele de acum un veac.
Costumaţi-l pe Cupidon, luaţi-i săgeţile,
dar lăsaţi-mă să foşnesc în pace.
Sunt sătul de adunări inutile,
de fanfare, cai înzorzonaţi,
de plusuri, nume şi orgasme multiple
din vârf de cuţit ruginit şi tocit.
Eu sunt copacul de 1 decembrie!
Puteţi să mă faceţi bancă,
faceţi ce vreţi cu mine,
dar lăsaţi-mi pisicile-n pace!
Nu le mai trageţi de coadă,
nu le mai împopoţonaţi cu panglicuţe
sau pălării de muiere bătrână!
Şi câinii, lăsaţi câinii să latre-n botniţe,
să se pişe pe mine
şi nu le mai puneţi fulare tricolore!
Eu sunt singur de veacuri, şi-ţi zic aşa:
Poete, nebune, stai în banca ta,
România de azi nu e-o ţară, e-un copac(ca mine)
de spânzurat săracii din ea!
Hai, şi-acuma te du, române,
te du să înghiţi o fasole, o sarma, un cârnat!

au mai des-cântat RO-mânia şi : vania, psi(c), windwhisperer, madelingospodin, d’agatha, tiberiu,
scorpio, Rokssana, cerroşu, incertitudini, dictaturajustiţiei, flavius.

dar, mai ales, cor’abia bunelor (interpretare almanaheayahuasca): S’ora25 şi Ayurveda-tratamentHolistic

  1. nu se a-sortează ce vrui să zic, așa că am rămas la marele LIKE.

  2. pe acorduri de manele traditional romanesti. Trist ..

  3. putem măcar să te facem banca română?

  4. da, da… să îţi lase pisicile în pace, desigur!

  5. […] tot despre români şi românia au mai scris şi: almanahe, dagatha, tibi, scorpio, rokssana, redsky, colţul cu muzică, papa 7 people like this post. […]

  6. psi(c), am şi-un prieten apărătorul câinilor, care zice-aşa…
    „Daca tot ii omorati, ar trebui sa-i si mancati. Nu vad de ce ati stramba din nas. Oare e mai buna putoarea de hoit ? Orice carne bine fiarta, bine condimentata dupa gust, e buna. Poate asa, un pic din ei vor deveni mai mult din voi, iar cainii din voi vor latra din instinct anuntand al vostru sfarsit, macar sa stiti din timp. O sa guite si porcii sortiti si mieii supusi taierii si gainile si cocosii si ratele. Doar pestii or sa taca uitati ca sunt mancati. Dar Cainii or sa latre si in toata aceasta frustrare de carne or sa va anunte ca voi urmati, canibal-om-hamal de durere si rau.”
    😉

  7. Fasole ? Azi? Neeee. 🙂

    Deşi pentru mine este o delicatesă, parcă nu este astăzi o zi potrivită pentru dumneaei.
    Azi îi trag cu neşte friptane, neşte vinişor buuun, şi neşte gustări la început asezonate cu mărgele de pălinkă. 🙂

    La Mulţi Ani!

    • la mulţi, da’ să vedem dacă ne ţine…funia, că furia (cu furia era să scriu, da’ nu pica bine lângă friptane)-i încă la foc mic…
      ne place viaţa, da’ n-o plăcem noi! 🙂

  8. corul „Rabia la lună” tocmai lansează single-ul trei într-o bancă. să fie de tei, în ton cu naţionalismul foios.

  9. La mulți ani, oriunde am fi !

  10. Hai, Românie, leapădă-ţi tricolorul,
    că-ncepe violul! 🙂

  11. ba, lada! cu ură… ri(p)! 😉

  12. […] Almanahe, Colţul cu muzică, Lili, Ragnar, Shayna, Simion Cristian, Teo Negură. 45.731283 21.235517 Share […]

  13. […] gabryellehelen ,almanahe, coltulcumuzica, lili, ragnar, vania, carmen, despresufletulmeu 44.437711 26.097367 Rate this: […]

  14. […] mai scris: realitate, zarea de plumb,  studiu într-un pahar cu vin, nunta mută, acestor zile, Ro-mânia, Almanahe de colorat(ură) cu poze şi apolitic. Nu e musai să click-uiţi link-urile, nu e […]

almanahiţi, vă rog!

