alma nahe

Pianina din str. Lunii

In cap umplut, Ciné ma pictat on Septembrie 22, 2011 at 12:48 AM


Sunt într-o casă goală,
am de coborât doar o scară.
Am o pianină,
dar nu mai am nicio ţigară.
Restul au ieşit pe-afară,
la un ceai.

Am să ies şi eu afară…
Nu din mine, din tine!
Uite (exersez),
sunt afară,
într-o gară goală.
Mă uit pe geam:
linii şi pietriş.

Mă pun pe şine.
Sunt un vagon,
tras la peron.
Am să rămân vagon,
ca să mă ataşez de alt vagon.
Cu locomotivă.
Ea să scoată fum,
să dispărem…
O singură săgeată,
albastră.

În strada Lunii, ce bine că nu-s om,
c-aş fi stat pe un peron,
aşteptând un vagon
în care tu n-ai urcat!
Te-ai dezechilibrat.
E 1.23 şi n-am plecat.
N-am plecat afară din tine.
Aşa că urc înapoi,
o scară,
către casa goală
fără nicio ţigară,
unde, detaşată,
pianina n-a cântat,
fiindcă n-am fumat.
Linii eu am numărat,
fiindcă strada Lunii nu ai desenat.
Linii eu am numărat,
fiindcă strada Lunii e, de fapt, un raft…

  1. Jucaus de joi… N-ai si o sticluta pe raft la Luna?

  2. Jucăuş de sâmbătă până miercuri;
    am cioburi de sticluţă, colorate;
    câteva încă-s în talpa dreaptă.

  3. Doar în talpa stângă. Dar acum sunt mai bună, mai puternică, mai rapidă. 🙂

  4. a fost ora 123:şi

  5. Poate că pianina nu a cântat din cauză că n-ai fumat. Poate că s-a ruşinat… O fi fost dezacordată. 🙂

  6. calea’ți ferată e o sonată

  7. cale’ntoarsă…cale’i’do’scop!

  8. a fost ora când nu vom mai fi copii.

  9. da,da…vine el şi ceasul (cu cuc) când vom fi original! 😉

almanahiţi, vă rog!

