alma nahe

Rubberneckin’ , baby

In cinema fabulat on August 16, 2011 at 4:05 AM

Ne conducem fiecare spaţiul,
Dar întotdeauna mai rămâne
Ceva neluat în posesie.
Se compune în mine
Ca nevoia de simetrie,
Posesie.
Revine în mine,
Obsesie.

Împărţim sfera
În două jumătăţi ,
Tragem la sorţi poziţia.
Din doi,
Noroc chior,
Omul-miză
În plus,
O frunză,
Premiză:

Cel ce rămâne-n loc
Acoperă retragerea.
Ochiul să urmeze întocmai
Curbura pământului,
Într-o anumită circumstanţă
Extravaganţă.

În încăpere, lumină indirectă
Mă decupează-n contre jour.
Cineva răstoarnă scrumiera,
Plină.
Pulbere fină.
Proiecţie pe retină.

Progresul se opreşte temporar,
Progresul vine-ntotdeauna
Cu un cost suplimentar.
Prin ceaţa aerului supraîncărcat,
Denaturatul contur al lunii
S-a reglat.

S-a culcat
Omul, muză-n pat cu
Omul-miză. Remiză.
Cinema
În cameră,
Change of habit,
ultimul film,
Elvis Presley
Stă şi el, întins,
În biserică.
O călugăriţă, cu sutienul descheiat,

Fredonează
Rubberneckin’ , baby.
Cu sufletul împăcat
Eu mai trag un fum,
Învârt butonul, îl dau peste cap.
Prietene,
Stai şi-ascultă!
Sunetul e mixat.
Nu părăsi clădirea,
Încă nu s-a terminat!

  1. Debit de tabac.Unul dintre putinele mirosuri pe care le-am pierdut.

  2. eu pe ea n-o regăsesc,
    dispare,
    ca un personaj pierdut,
    în povestire,
    din neîndemânare.

  3. ea e cu el
    in final
    in biserica
    mult control in filmul asta!

  4. E sfarsit de vara, regii se pregatesc de hiberare. Cei vechi au abdicat. S-au dat prinsi intr-un razboi oarecare. Ar tebui sa se petreaca ceva memorabil, de exemplu, sa bata clopote sau monede, dupa caz.Ar trebui sa se vada totul, ca la incoronare.

  5. pentru destinul femeii
    n-are importanta ordinea exacta
    fiindca nu a prevenit-o EL
    printr-un vis
    (sau vreo aparitie)
    s-a lasat posedata

    nu demontez, doar strunesc din frane! :))

  6. strunele de montaj, sunt în esenţă, tăieturi din miezul cadrelor, sau marginirea lor; scoţi lălăiala şi aeriseşti povestea, cică! o faci să curgă lin, ştiu! DOAR CĂ eu tot mai cred că e un falş ce rămâne, fiindcă, naiba să-l ia pe NE”TOT”-ul ăsta, e de NEcuprins!

  7. daca e de necuprins inseamna ca e infinit…

    Se spinteca cerul…in desfrau de ganduri
    Se rescriu acum,ale vietii ultime randuri
    Se despica marea…si tulburi amintiri..
    Lasand in urma dorul pierdutelor iubiri..

    Inifinit de suflu din al iubirii dor
    Infinita viata,chemare si amor
    Infinit de ganduri,infinit de ploi
    Infinit de inimi legate pana-n zori..

    Ce vartej de ganduri,furtuna de simtiri,
    Ce buze dulci si blande,si pielea de casmir..
    Chemarea-mi este muta,mi-e frica sa te strig..
    Astept in umbra ta,c-o soaptade alint..

  8. tu învârţi balonul şi-l dai peste cap

  9. e intr-un fel ca in tineretea vremurilor cu doar o gradina. ca povesti cu ei si ele ce sunt separati de cate un „El” varianta simpla sau cu upgrade reincarnat…mai intr-un Iisus, mai intr-un Elvis, mai in unu, mai in nici un altul, deghizati in regi, Don-Juani, si excentrici Arlechini. Dar niciodata toti in acelasi timp, dar din pacate unul prea e pentru toti de fiecare data. Si tot demontand sau montand , mai cantand sau scriind cate un rand , ajungi la un deznodamant penduland intre un „El” oniric si unul teluric cu pretentii la inaltimi (in)finite de atins doar daca detii cheia de a fi fiecare sex muritor. Ea se pierde doar atunci cand el-u(l) hotarat o obliga sa fie improprie ei si mereu incerta lui. Pentru ea nu e importanta ordinea ci caldura degajata si intervalul in care El nu isi poate folosi trucurile cu discul luminos, si in care el-ul celalalt poate tine de cald si noaptea. La final da, se rezuma la clopote, „de nunta sau de moarte/ din turnul vechi din sat.” (Ion Pillat) That’s his/His philosophy…

  10. mi-e frig, atâta tot!

  11. ăăăă,ce este ăla sutien? 😀

  12. îţi zic, dacă şi numai dacă îmi zici şi tu ce e o călugăriţă! 😛
    oricum, aşa suplimentar, îţi zic că pe unul alb astru l-am uitat în unde pe la s’ora dooxcinxi(x e lângă c, nu mai corectez, sună bine) în foi, l-am pătat cu pepsic, apoi l-am lăsat la uscat pe-o lebădă şi un oaspete de-al ei l-a furat, aşa că poate ţi-l arată el, spre exemplificare şi edificare.

  13. sutien – din fr. soutien: susţinere, suport, sprijin. :)) ce peripeţii a mai avut şi sprijinul ăsta!

  14. am ascultat şi am aflat şi foarte tare m-am râs de obiectul descheiat! 🙂

  15. când e descheiat şi mie îmi vine să râd. 😛

  16. măi almanaho!tot mă închizi și mă deschizi,nu e bine!când e descheiat da și noi râdem ohohoa,motanul își acoperă ochii oricum.călugărița ar trebui să însemne o femeie smerită dar îs toate numai legende!călugărița e o buburuză din aia care nu se mărită niciodată în viață!mă duc să mai caut alte explicații mai detaliate!și să mai râd mă duc!revin 😛

almanahiţi, vă rog!

