alma nahe

Apdeit la „Cine-s ăştia, Depeş mod?”

In arena luptelor sterile on Aprilie 30, 2009 at 6:24 PM

Scuză: Almanahe, ca parte corp’orală a lumii sale este o creaţie de sine, apărând un şir nelimitat de almanahi care transformă unitatea egală sieşi a ALMANAHeului unic, în multiplicitate indefinită de ‘PS(d)euri’, ca să ne exprimăm verdemetafiziccopt. tuzki_013

“Cine-s ăştia? Depeş mod!”tuzki_0201

Am pus semnul de întrebare şi pe cel a mirare la loc. tuzki_016

Am belet pentru UNIVERS! tuzki_023

Concursul a fost aici.

AICI mulțumesc:
Holicik, Metropotam…tuzki_027

AICI mă bucur:
tuzki_001tuzki_004

tuzki_009

Aici… : tuzki_006mă prostesc…

Limba almanahelui capătă astfel dialecte de înţelegere a unei ascunse legături dintre cer şi pământ.
tuzki_026

  1. Inainte de a-ti citi emotiblogoanele, ma grabesc sa fiu prima care zice ca bravooo, Almanahe! Hihi!

    Eu astept intai sa mor si dupa aceea poate o sa castig un bilet la vreun concert Pink Floyd. On the dark side of the moon, poate. Dar acum felicitari tie, fata!

  2. ah…mulțumesc!!!!felicitările, masul și dansa la bufet local psdist…ok???!!!! da’ să nu depeşim costu’ beletului…;)

  3. :)) 1 Mai apolitic n-ai gasit, depesico? Nu de alta, dar in parcarea aia mi-au furat raii capacele si la masina veche si rosie, si la asta albastra.
    Sa-mi lasi depesha-n telefon, ca pe aia depe(pre)sh sigur mi-ar fura-o.

  4. Stiam io ca ai sa-l castigi. Felicitari! 🙂

  5. deci mergi pe blat???!!!
    hmmm…
    eu am dat bani pe bilet. și o sa ma bucur pt fiecare leușor plătit și muncit din greu cu sudoarea frunții, la acest minunat concert 🙂

  6. Umm, am găsit soluţia pentru pinkfloydianu’nick! Schimbă-l! Aşa nici nu mai crede lumea că magazinu’ de pe Victoriei e al tău…şi alege o formaţie întreagă, bre, sau ceva nemuzical şi INELastIC ca să câştigi şi tu belet suplimentar la Univers.

    Asel, nu l-am câştigat pe ăla de era pus la bătaie. Au suplimentat încă unu’ for me, care este!!!!Asta mă face să mă simt mai(16) în foi(e)l(il)e mele!!!

    Lollitt!…hehe…aud palmele lovindu-se…

    Panta! Şi io am prestat de mi-au sărit foile din almanahe, bre! Încă mai resimt efortul ‘telectual …sudoarea tot a frunţii fu, deşi, tre’ să recunosc, am folosit doar o mână(mâna care-mi amestecă în carte toate rândurile)…Nu fi cruel şi felicită-mă!

  7. Ntz. Sa-si schimbe magazinul numele, ca eu am fost prima.

    In Univers plec si eu pe 15, doar ca spre alt punct cardinal, altfel, vorba lui Pantacruel, mi-as fi luat belet la concert cu sudoarea fruntii – fruntea aia care se duce la scarbiciu, nu asta de pe blog, care ridica din sprancene doar de placere.

  8. hai sa traiesti!pupa’o’ar holicica p’almanaha p fila din fatza!(nu m’am indooit niciooleaca, niciuunpic;)

  9. Ne despart apele, Umm! Io la izvor tu la mare… De la nick diferit ni se trage sigurrr!…

    Holly, Pre’faţa pupată semn ramâne scris!

  10. Eream asa de sigura, care este! Felicitari de la toti (ne)cunoscutii si..prosteste-te, ca meriti, dar la concert. Asteptam poaze si amalgamu aferent de simtziri, acilea prin almanahe. De-o fi verde, de-o fi roz…

  11. nu’l rupe. poate intram cu el la taica kraftwerk. sau la madonna
    :((((

  12. mda…acu e și oficial și definitiv!!!Dave bolește în continuare, iar adm site-ului tocmai ce-a afișat concertele anulate întru recuperareee…mă duc să mă smiorcăi un pic 😛 😦

  13. am vazut…m’am smircaitu.ma pastgrez pan’ o sa beau beletu. pe 20 mai. iu’da – iu’ba iu-ba da.

  14. hehe.si io ;)tocmai vorbit’am cu pac’at…era doar vocea din uoff’uoff

  15. „Limba almanahelui capătă astfel dialecte de înţelegere a unei ascunse legături dintre cer şi pământ”…brrrrrrr…nu mai zic, nu mai fac! Subiectul m-a aruncat de’pe’şa..:P măi,măi

  16. Deci se pare ca D.P. s-au speriat intr-atat de aceasta interogatie e-vangheliasca, incat…

  17. Erata: D.P. a se citi D.M.

almanahiţi, vă rog!

