alma nahe

ROZORZOR

In cap umplut on Aprilie 28, 2009 at 9:15 PM

r1oz1
o2r4z3
o3r5
magenta-pearl-latex-party-supplies-balloon2
…coboară în mine, în contur straniu.
Eu nu roşesc. Rozesc!
În acelaşi ton al nemăsurii aş putea zice că uneori orzesc, alteori zoresc.
Poate că n-am roşit niciodată.
Poate că am rozit, am orzit, am zorit dintotdeauna. Rozcilând…
Unicitatea răspunsului, această sensibilă roz nu e negru pe alb…e verde pe alb, atunci când deasupra tronează regeşte şi rotund cel roz..
Poftim! Priveşte câteva secunde…

460px-disc_plain_magentasvg3

Te uiţi după roz, uiţi şi vezi verde…

Nimeni nu are organul de simţ ce se potriveşte perfect în raza de acţiune şi sensibilitate a unicităţii răspunsului.

Istoriile, deşi comune, nu se potrivesc, dar noi toţi trebuie să ne comportăm ca şi cum am fi făcut-o împreună.

Dar cum să construiesc întâmplătorul şi imprevizibilul gîndirii şi cum să fac din asta o arhitectură?
Rozignorând?
Orzignorând?
Zorignorând?
Semnele de întrebare sunt încă de mirare la rece.
Îndoiala vine la cald!

basic-magenta-powder6

Da’ n-o las io aşa, în uşoară plutire…

roz2zor1orz1

Roz pe panteră
Orz pe gâşte
Zor…ba grecu’

  1. rosulusorerozuliluzor, vorbabrov lui Foarta. ha, ce-mi place, am inceput comentariul cu litera mica, dar pe El l-am capitalizat cu respect. pai?

    insemnarii tale ii dau in dar niste vorbe ale mele mai vechi, dar inca verzi. sau roz?

    Cand visez, visez in culori, dar nu cred ca e semn. E doar colorat si atat. Uneori, visurile au mai multe culori decat exista in lumea pe care o numim doar printr-o conventie realitate. Acum inca dorm. Si ma uit la tine asa, printre respiratii egale. Ma uit la tine si vad roz. Mi se moleseste sistemul imunitar si o raza de soare trece de bariera jaluzelelor si mi se asaza pe pleoapa stanga. Acolo durea pana mai ieri. Ma sterg cu maneca, e durerea mea la urma urmei, de ce sa mi-o vindece? Asadar tu acum, pentru mine, esti roz. In ce culori ma vezi tu nu voi sti niciodata pentru ca habar n-am cu ce ochi ma vezi. Cu ochii aia mijiti complice si prietenos ori cu cei mari si mincinosi? Cu cei grijulii sau cu cei indiferenti? Cu cei buni si blanzi sau cu cei cu fulgere ucigatoare? Cu ochii cu rosu-n obraji, luminosi si indragostiti sau cu cei striviti de ura? Cum? Ochii nu mint? Dar poate-l mint pe cel care se uita cu ei. Ma apropii de rozul care esti, intind mana, normal, pentru ca niciodata nu ma pot abtine sa nu ating ce-mi place. In jurul degetului meu aratator rasare un vartej de verde. Si-mi dau seama ca si degetul e mincinos, zicea ca vrea sa mangaie, nu sa acuze. Un abur fugar imi atrage insa deodata atentia. Il urmaresc cu privirea si uit de tine si plec din tine. Alt crestet roz asteapta cuminte o aura tasnita dintr-un deget.

  2. „Uşor i-am pus pe buze roşu, pe faţă rozul iluzor…”
    Însemnarea mea a deschis darul, fără să strice cutia, i-a desfăcut nodul cu unghia neroasă, şi-a băgat năsucul, a adulmecat…Concuzia lui a fost următoarea…Aer cald şi familiar…I-a plăcut sensul în care balonul (i-)a fost suflat şi a devenit unul călător ROTITOR, căpătând şi-o nacelă. În ce priveşte săculeţii de nisip, căpătaţi în urma lecturării, îi păstrăm! Ca să ne-nălţăm avem nevoie de ei…aruncăm din balast doar ca să ne-nălţăm şi mai sus…Una peste alta, eu şi textul meu îţi (s)foartemulţumim! Ai pus degetul pe supapă!…Hehe…aeroportul pt. baloane se numeşte PALINDROM!

  3. filozofie pentru senzoriale evenimente in culoare…….sOLIpsisto!!!!

  4. Fataaa, roz esti tu la cap in zor(i)cu lumea ta cu tot! 9 ne arunci doar orz din cand in cand…

  5. Orzul incolteste, creste, rodeste, se-inmulteste. Asa ca orzeste, draga mea, in continuare caci sigur semintele tale vor da roade. Si rozeste-nverzeste… Cu zoritul nu prea sunt io de acord, nu parea iti lasa timp pentru contemplare. Dar astea sunt vremurile, se pare… 🙂

  6. Cfi, poţi dovedi? 😉
    Afro, bem o bere! Dacă-mi tolerezi orzu’. 😉
    Asel, trăiască telefoanele cu cameră incorporată! Acum oamenii pot contempla la pachet şi cu text inclus!
    Lollitt…alb negru, din păcate…dar am remarcat patina…

  7. M-am uitat si dupa cald, si dupa rece. Mi-a sarit in ochi rozul. Si am ignorat verdele. E bine?!

  8. Tu l-ai ignorat, dar el nu, se pare!… 🙂 Te-a încadrat însă frumos, în pătrăţică: a mirare la cald, la-ntâmplare, la rece…Bun venit, LZ bleu!

  9. unghiutele-ti rozi
    te erodezi de dor
    remuscarile te rod
    iar pe mine doar in cot nu ma doare

  10. Verdele e aşa, ca o maree,ondulator în ochii mei, însemnând mereu ceva reparator, vindecător, revenire după revenire. Cât despre roz, nu ştiu ce mi-a venit, dar aşa l-aş prescrie antidot pentru depresie sau oricare altă avariere morală. Glumesc.
    Lotus m-a purtat aici, şi bine c’am nimerit, ameţită de-atâta roz cât e pe-acolo, prin cuvintele lui.

almanahiţi, vă rog!

