alma nahe

Dicteu fentat

In cap umplut on Aprilie 17, 2009 at 7:17 PM

Aş începe o nouă existenţă într-un univers unde cuvântul ar fi necunoscut şi oamenii incapabili de a zămisli propoziţii, dar mă tem că odată ştiut, o dată (sau de mai multe ori) OM, cuvântul mă va ajunge şi acolo…
cri-mouth-eye2
0018

Prolog.
Prohod.
Pantofi, pălării şi ouă roşii.
Fantome şi spirite…
Soldăţei de jucărie.
Îmi plimb plumbul…
Într-un paralel univers eu nici nu sunt, nici nu mă prefac c-aş fi.
Universul meu e simplu, nobil, elementar, exact ca la început…
Iubire, mă învârrrrrţi într-un picior şi-ţi cuprind uni©versul.
Dacă viaţa înseamnă linii, diagonale…brrr, moartea, în schimb, e o figurăăă! …geometrică.
Ne înfruptăm din roadele pământului şi-aşa căpătăm gustul iubirii, comparaţia… învăţătura…

Ideea e că notăm diferit ceea ce vedem…de aici cine să mai ţină socoteala…? (pe 2metri pătrați, de departe, cimitirele)
00181
timeless
În aceste zile, în aceste zile iau distanţă…
în acele nopţi, în acele nopţi luam distanţă…
în acei ani, în acei îndepărtaţi ani…luam lumină.
în zile de altădată , am fost pentru prima dată, în mod corespunzător, îngrijită ca pâinea.
În cazul în care cerul a fost separat de pământ, prin mare, cu foarfeca,
în cazul în care faima omenirii a fost stabilită de sus,
în cazul în care iadul a fost lăsat drept cadou…
mă supun!
00181
green0
În acel moment, nu a existat decât un singur copac, un copac, un singur copac.
Un vânt dezrădăcinat a dezbrăcat-o, de sus, din copac, neruşinat…pe ea întâi, apoi şi sucursalele sale.
Atunci, femeia a plantat un alt copac cu ale ei picioare.
Şi-a zis:: „Când va fi acest copac scaun pe care eu să pot şedea?”
Şi-a mai zis:: „Cândva va fi un pat fertil pe care eu să mă-ntind? O gât! O şoldurile mele!”
00181
Doamne, dacă ai de gând să mă duc în jos, lasă-mă să văd instrucţiunea ce trebuie să fie urmată. Scrie: „atenţie la cuvintele mele !”
Eu mi-aş pune haine curate, m-aş da cu parfum…
9
Ea, care se afla acolo, ea, care se afla acolo…
El care a recunoscut, care a recunoscut că a fost extraterestru.
El însuşi uns cu ulei de bine din candelă…
El a pus în picioare sandale şi s-a lăsat capturat de întreaga lume.
Ei tachinându-se reciproc cu răspunsuri:
“În cazul în care…în cazul în care… eu doar ţi-am spus, prietene, spune-mi numai dacă ar trebui să-mi spui!”
„Dacă-ţi spun că nu-s pentru tărâmul de jos, stai jos şi plânge-mă! Că-s pentru cel de sus, plânge-te! Căci dacă inima ta răspunde la atingere, a mea e ca?…o?Ca o cravaşă!”a mai spus el şi s-a aşezat în praf.
Inima lui răspunde ca cea de bou cu patru funduri la jug, a mai zis ea, care era, era pe-acolo şi-ntr-o bună zi a încălecat pe şa.
00181
L-ai văzut?
L-am văzut!
El stă pe o pereche de cărămizi, mâncă pâine şi bea apă dintr-o şa .
Cum de nu cere tarif?
L-ai văzut?
L-am văzut!
El e vesel ca un agricultor.
Cum îi dă mâna?
Ai văzut o femeie care nu a dat naştere?
Am văzut-o!
Cum e tariful?
Ca şi la el, cară …… cărămizi (?)
El mănâncă pâine. Ai văzut ?
O mâinile mele! O picioarele mele!
L-am văzut.
L-ai văzut?
Ah, Eu nu-l văd. … Lui, doar fumul i-a mers pân’ la cer.
00181
Click dreapta, ccopy and paste fericit!

  1. si iata cum, ca un facut, din muzica, cai spre Dumnezeu…doar ccopy and paste fericit si tie!

  2. cai verzi! ;)dar nu din muzică, ci dar din dar se facu’ rai!

  3. pe-un picior de play pe-o gura de ray (charles) 😛

  4. orbu’n-a nimerit Brăila! ştia braille! ;)…

  5. asta e o varianta noua a povestii pantofiorilor rosii? paste fericit si tie!

  6. Paste fericit, „suflete hai-hui”!:)

  7. Sarbatori Fericite, împreună cu Lumina gîndurilor bune, alături de toţi cei dragi!

  8. Lumina, iubire, speranta. Paste Fericit!

  9. …:) fericiti cei saraci cu fumu’…fericit’oo’data (de doo ori)ne’am cioocnic poojghitele pan’ ne’au iesit fumurile…oon oon…ne’am scoos la plimbare (nu e chiar ce pare, oo fent’are, e fand’are – adica indooire pentru oo doorita revenire:)…

  10. @ Lollitt, eu aşa gândesc…că sufleţelul are pantofiori roşii , fermecaţi, altminteri de un’ să ştie el, sufleţelul, drumul către casă…sufleţelul meu îţi mulţumeşte de vorbe bune! Vrei şi tu o pereche? 😛

    @ Gabriela: hai-hui, hai-hui.. Hai, mai pasc, hui mai fericesc! MUUlţămesc de gânduri bune! Ţi le întorc io! 😛

  11. @ Flavius & @ Geanina:
    Vă mulţumesc de gând bun, deşi mă sperie tonul ăsta serios! Oricum, aşa ca o concluzie, să vedeţi cum e cu urarea şi cum te ajunge, dar şi ca să mai înveselesc atmosfera, să vă povestesc cum fu: Am mers la cimitir, dar până acolo, am oprit la biserică, în satul unde, încă mai trăieşte una din bunici. Am mers să cumpăr lumânări, de pus pe mormânt; pentru Înviere aveam . Var’mea, căci eram cu ea, a ochit o băbuţă să ia lumină, apoi mi s-a alăturat la tejgheaua cu lumânări. Eu am rugat-o să-mi aprindă şi mie lumânarea, cu “luminnă sfântă”, da’ nenea de la lumânări ce-mi făcu?! Luă repede un chibrit, îmi aprinse lumânarea şi aşteptă fericit să îi mulţumesc. Era să îl înjur, da’ mi-am dat seama, păcătoasa de mine că-s în biserică, şi omu’ fusese bine intenţionat. I-am mulţumit, şi-am iesit cu lumină normală, de chibrit cu cap de fosfor…astfel că, anu’ ăsta am păcălit candela…sau poate nu? ! 😉 Concluzia, poate în alt post! De Crăciun! ;))

  12. Gălbenuşă hOOLI(i)ceană, două OOLIceene, adu’ţi ouuu’ ici’şa să’l ciocnim. Cine’O câştiga, ca găina sOo oOa, şi’o cloci, şi’o cotcodăci pân’ s’o’ngălbeni nicotinian, haşişdenian. Între doo OO nu e decât pojghiţa, da’ şi gustu’ îi diferit! Te de’fan’dez –adică OO ridic la luptă DREAPTĂ! 😉 😛 🙂

  13. Paste fericit!

  14. eu inca n-am apucat sa imi iau pantofiori rosii, desi sunt pasiunea mea. dar probabil ca-n orice vis sunt mai frumosi cand nu ii am 🙂
    buna si lumina cu cap de fosfor, lumina sa fie!

  15. […] de la Almanahe am invatat cum sa “click dreapta, ccopy and paste […]

  16. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ce as incepe si eu o noua existenta departe de asta…

    🙂 sper ca ai avut Paste fain

  17. Mulţumesc, Dell! A fost linişte şi pace multă…ca-ntre dobitoace 😉

    Lollitt, partea raţionalistă a acestei iluminări este cea care îmi vine cel mai uşor s-o interpretez, deşi n-ai spune, zău! Mă pot lămuri în ce fel este iarba verde, dar nu şi de ce …Da’ dacă ştiu că e de la fosfor, am pe ce da vina când o să mă bălăcesc în întuneric…da’ nu cred că o să fie cazu’ 😉 omu’ cu chibritu’ a fost pâinea lui D-zeu pt. mine în seara aia…..

    Jock, o, da, iapa de mine! 😛

    Mereuverde, fu! Atât de…cât poate fi un sfert de tradiţie păstrată. 😉 Dar, per ansamblu, unA peste altA, a fost bine. 🙂

  18. Pantofi, palarii si (lumanari as zice.)oua…FEMININ, NEUTRU.
    Noroc ca Paste este…neutru. Ca sa fie pentru tat poporul.
    Ahhh….tare faini pantofiorii;)

  19. Curat supra-realistic, scriitura e tunsa bine cu breton, fapt ce aduce bucuria in supra-renalul estetic. 🙂

  20. Suprarenalul(meu) naşte (nu face)fericit suprarealul(meu), pentru că hematuria-mi incurabilă coboară lin, lin, evitând să atingă iarba fiarelor şi un ipotetic urzicar. Iar scriitura-mi e decupată din ghilga’meşe firi! Bine ai venit la mine-n foi! Tu ai făcut-o mai cu simţire, decât m-aş fi-nfoiat io! 😉

almanahiţi, vă rog!

