alma nahe

Ultima bulă dezumflată de pană-albastră

In cap umplut on Noiembrie 6, 2008 at 1:15 AM

f830
Eu cred în Bulă!
Primul gând a fost: poc pot!

0018
creative2d27hx4

BULĂ:Tu eşti?
ALMANAHE: Da! Eu!(după 2 minute)Te-ai transformat! Ai devenit pisică!
BULĂ: Decât insectă!
ALMANAHE:Ţi-a reproşat cineva?
BULĂ: M-am simţit eu! Şi mai am o transformare spectaculoasă…mai târziu!
ALMANAHE :O s-o pierd…plec în juma’ de oră.
BULĂ: De ce-mi faci asta?
ALMANAHE : Mă întorc la noapte.
BULĂ: Atunci mă întreb, de ce mai pleci?
ALMANAHE: Deci?..unde e transformarea aia spectaculoasă?
BULA: E în curs…
ALMANAHE :N-o prind în toată splendoarea ei, nu?
BULĂ: Dacă o pierzi p-asta nu cred că mai prinzi alta! E ca eclipsa totală de
soare…
ALMANAHE : Întotdeauna mai e una…
BULĂ:…ca în viaţă…
ALMANAHE : Ai de gând să te schimbi odată?
BULĂ:Nu e uşor!…!Uite schimbarea!…nu e chiar ce-mi doream, dar mă
apropii. Să nu spui nimic, că te iau de nu te vezi!
(după 10 minute)
ALMANAHE: Mai ia-mă din când în când! Să nu uit!
BULĂ: Te iau când nu te aştepţi…în rest… Te simţi iubită?
ALMANAHE: Ei..uite..în rest…nu…pierd trenul!

00181
te-iubesc
1. M-am lăsat aBULIcă, pe străzi.
… fuck you!
3. Am vrut să zic: te iubesc! N-a ieşit!
…fuck you!
5. Am început să caut semne în oraş. (semnele mă fac să zâmbesc!)
…fuck you!
7. Fac pauze explicite între cuvinte ?
…fuck you!
9. …contează ceea ce îmi amintesc după ce-a trecut totul?
…but…fuck is good and fuck is funny so… FUCK OFF !

00182
pune-mi-o-ntrebare
pentru că timpul tău e doar o BUcLĂ-n părul meu
pentru că uneori eu însămi sunt doar un semn de-ntrebare-n limba mea
pentru că BULEtul mi-e prea aproape de osul fluierului
pentru că se circulă în mine ca pe BULEvard
pentru că uneori mă simt o folie de plastic cu BULE
pentru că în dimineaţa ochilor tăi treji eu trec drept somnamBULĂ
pentru că gangul meu preferat are deschidere spre faBULĂ la stânga iar la dreapta spre baraBULE pentru că mă simt ca un efect artistic în apă generator de BULE
pentru care îmi vine sa emit o BULĂ prin care să ţi se interzică să mai faBULEzi vis-a-vis de rime
pentru că nu sunt BULA nimănui
bulă plină, adică PUNCT
iesi-afara
Iau o pană albastră şi te sparg, na!

  1. 🙂 si eu cred in Bula! si am scris mai demult ca fiecare dintre noi e BUla, cel putin o singura data in viata 😛

  2. Ce Superman? Ce femeia fantastică? Ce Batman? Ce ne trebuie nouă eroi frumoşi atâta timp cât îi avem pe Bulă, Păcală, Dănilă. ..ha,ha…ce chestie..noi n-avem femei fantastice. Bine, dacă n-o pun la socoteală pe Draga Olteanu Matei. :))

  3. misto, pisi; 😛

  4. fata mea, esti cu capu’? am crezut ca o sa-mi pocneasca urechile. io nu cred in Bula, io cred in Batman forever.

  5. @dănuţ, @elegantly wasted : MIŞTOcarilor! :))

  6. @afro: Batfemeiooo, sunt cu capu’, da’ umplut.
    De ce Batman forever? Că are batmobil?

  7. Ca are batz mobil. 🙄

  8. Nu vrei sa adaugi putin umsor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, vezi pe animalici.ro/pentru-siteul-tau

  9. Umm…m-ai ameţit!@
    @ Animaliciul39 : umsor nu vreau, că am umor cu carul, şi-am şi pisică, am avut chiar două. 😛

almanahiţi, vă rog!

