alma nahe

Doamna, iei sămânţă?

In cap umplut on Octombrie 26, 2008 at 7:26 PM


Canapeaua şi-a înfipt arcurile în curu’ meu să mă (ră)scoale. Capul s-a ridicat ultimul, pen’ că curu’ meu întotdeauna i-o ia înainte. Şi, dragul meu, dacă am sforăit astă noapte, am făcut-o bântuită de micul ochios din târg. Se făcea că-mi vindea sămânţă de trei ori: Doamna, iei sămâţă? Doamna, iei sămâţă? Doamna, iei sămâţă? Eu n-o luam şi de-aici numai un pas mic pân’ la bântuire. Cojile scuipate de puradel luau chipul lui Che Ghevara cu care dansam pe ritmurile nebune ale lui Pepe: “cre’ că m-am îndrăgostit, cre’ că da, cre’ că da…”. Eu dădeam din cur , el din cap, iar tu o vrăjeai pe Haydee Tamara Bunke Bider.
„Imbecilule, nimic nu este imposibil în această viaţă, totul este posibil, imposibilităţile şi le crează omul singur şi tot el trebuie să le depăşească”! îţi strigam şi dădeam şi mai abitir din cur, Che din cap, iar mâna ta aluneca-n chiloţii Tamarei. Ummagumma era şi ea p-acolo. A sărit în visul meu precum Xena, împărţind almanahe în stânga şi-n dreapta, deşi era apolitică. S-a strecurat pe lângă capul lui Che şi mi-a zis cu uşurinţa cu care întinzi o gumă : “Haydee e spioană, ştiai?”
“Che?Haideeee, măăăăă!” i-am zis şi m-am luat cu ea de braţ şi-am rămas aşa un timp. Apoi am simţit miros de zahăr ars şi ne-am dus să-i furăm vata femeii. Umma şi-a-ntins mâna ca guma şi-a furat prima, apoi, şi-a răsucit degetul arătător ( parcă) şi (habar n-am cu ce viteză) l-a făcut acadeaua mea. Ne-am trezit atunci că unica noastră legătură cu noi eram NOI , grupul de sprijin urban rătacea fără Haydee pierdută-n oasele tale iar eu o sugeam. (va urmma!)

  1. Vata de zahar furata cu degetul cu care de obicei tastez si-a facut datoria, te-a ridicat la cer. Pe cer, starul Pepe se intreaba: „as puteaaa, as puteaaa?” Noi nu ne intrebam, noi putem pur si simplu. Cu Puterea Ursului. Rosu demisec. Contine sulfiti.

  2. screeching bordello
    plucks, frightening bordellos
    crash, delightful mad

  3. Che?????=))perche?=))

  4. perche?…perche?…pfffuuu…non so per che!:))

  5. Eu zic că tot acest bordel imaginar o să-mi mănânce sufletu’. Cu flocirele, cu tot! Cine mi-a furat creveţii? =))

  6. Ca doar n-ai vrea ca sufletul sa-l manance pe bordel! 😦
    Si te poftesc sa recunosti: n-a fost de trei ori, ci de cinci!
    Trebuie sa scriu si varianta mea, clar! 😀

  7. Să vezi ce-o să pofteşti după “va urmma”-ul ăsta! N-apar personaje noi încă, că abia mă descurc cu noi două, cu EL, cu Che şi Haydee Tamara Bunke Bider.=))

almanahiţi, vă rog!

