alma nahe

obscur

In cap umplut on Octombrie 21, 2008 at 12:47 AM

În realitate nu aspir.
Nu aspir, nu mişc degetul, nici pleoapa şi, în rest, ce fac?!…
Trimit semnale.
Sunt numai gânduri şi, cel mult, o activitate, două.
Sunt AICI de 20 de zile , dar mă trec secunde când cred că de-abia am venit şi minute când mă asudă anul. Amintirea se pierde într-acolo unde a fost şi eu mă simt în oasele tale.
Lemn, hârtie, carton, cărămizi pocnesc în mine ca-ntr-o sobă veche.
Ieri am alunecat în baie şi mi-am învinetit curul. Nu tot. Cu toate astea, nu mă doare. Şi nu l-am frecat! Mă doare însă călcâiul…
Nemţii s-au predat, Hitler e mort, iar Lenin nu mai zâmbeşte cufundat în fotoliul său alb.
Dar asta a fost mai demult.
Şi căzătura, tot mai demult a fost.
Eu ies din tragedie, din dragoste, în pofida firii.
Nici măcar nu văd asta, nu ştiu exact! Doar ghicesc.
Lumea mă cam scoate din minţi, dar nu-mi mai place soarele?… Strâng din ochi! Nu-mi mai plac zâmbetele, strâng din buze!..muşc limba…nu, nu, doar o mişc!…
Iar tu îmi ajungi aşa…la distanţa ta de pol îndepărtat.
…şi încă ceva: nu-nţeleg de ce m-am chinuit atâta timp cu clasorul de timbre pentru că acum îmi dau seama că habar n-am când l-am pierdut…
………………………………………………………………………………………………………………..
Mi s-a umflat puţin călcâiul.
Pun capăt şoselei.
…Confort!
Confort şi un vag motiv.
…şi-o vagă evoluţie…
…şi-o nouă colecţie…
Ce păcat! Gândurile nu-s ca picăturile de ploaie. Oricât de zgomotoase-ar fi, după ele, undeva ascuns, stă la pândă curcubeul.

După gânduri, undeva ascunsă, sunt EU, cu mine, hâţ, în maşină !

  1. in REALITATE eu aspir.aspir cu aspiratorul(evident).Misc toata mana.Nu mai trimit de multa vreme semnale.Sunt cel putin 10 activitati.asta(ca-ti scriu aici) e a 11.

  2. he,he!Fii atentă! Pe tine te pândeşte plafonarea!

  3. Si eu, si eu, daca ma urc pe scaun, ating plafonul. Pai trebuie sa te plafonezi putin, cand se pune problema sa scapi de panzele de paianjen.

    Ce vreau sa spun e ca 20 de zile sunt inca putine, paianjenii au intins panza groasa in gospodarie si-n oasele tale.

  4. nope!că ieri am făcut cură ţenie generală.;)adio spider web, adio s.o.a.d….

  5. ba’ pe mine ma pandeste soacra-mea!

  6. hopa!o discutie intre femei.era cazul sa intervin, da’ am uitat ce-am vrut sa zic.

  7. Zeflemea, pe tine te pândesc iopunctro!

almanahiţi, vă rog!

