alma nahe

slujbă religioasă săvârşită la anumite ore din zi

In cap umplut on Octombrie 7, 2008 at 8:19 AM

Ceas = interval de timp egal cu 60 de minute; moment, clipă; timp, vreme; aparat care serveşte la determinarea şi măsurarea timpului în limitele unei zile; ceasornic; a douăzeci şi patra parte dintr-o zi; (interjecţie)onomatopee ce se foloseşte pentru a linişti vaca în timpul mulsului

Cu ceasurile = timp îndelungat, mult;

La tot ceasul = mereu;

Cu un ceas mai devreme (sau mai curând) = cât mai repede cu putinţă, până nu e prea târziu;

În ceasul al doisprezecelea = în ultimul moment

A se da de ceasul morţii = a se agita; a se frământa, a se zbuciuma.

ceasul morţii…

ceas bun…ceas rău…

Slujbă religioasă săvârşită la anumite ore din zi.

…Poţi fi obsedat de ceva ce nu-ţi place? Pentru că mie nu îmi plac ceasurile. N-am nici de mână, nici de perete, iar cel de noptieră,pe care-l ţin pe televizor n-are baterie. Şi dacă-i pun o ia razna. Îi stă bine, aşa stricat. E şi folositor , într-un fel: nu te păcăleşte , pentru că cel puţin de două ori pe zi el va arăta ora exactă, doar stând…doar să ghiceşti tu când!…Nu e greu de dovedit,credeţi-mă!

Eu, de exemplu, nu trebuie să mă uit la ceas ca să înteleg că e 11 trecute fix, dimineaţa, pen’ că simt asta în oase şi-n stomac. Dar în curând o să-l potolesc.(Ce să-i fac? Fluturii ce-i deţin din născare nu-i ajung)

O să vă daţi de ceasul morţii şi tot n-o să vedeţi unde bat eu!Ceasul ăsta al meu(cel fără baterie), când arată ora exactă nu face zgomot, pentru că nimic nu-i spune că a sosit ceasul.

Să fiu totuşi mai exactă(ca şi cum ar exista mai exact decât exactul în sine)!Cum poţi linişti o vacă( daca ea e neliniştită)?Îi spui ceas!Înteleg toţi ţăranii !

…mda!nu se vede legătura! Nu se vede pentru c-o am ascunsă bine! Sunt abstractă!

hehe…deschid o paranteză(oamenii nu mai folosesc pe haha; ei, şi chiar şi eu, folosesc din ce in ce mai obsesiv pe hehe, hihi…În hahahehehihi-urile astea îţi comprimi gândurile.

haha=ceas rău(semn),

hehe=să fie într-un ceas bun!(urare),

hihi=e ceasul?(intrebarea poate fi însoţită de roşu în obraji şi fâlfâit de gene),

hoho=ţi-a sosit ceasul!(prevestitor), huhu=nu vrei să luăm ceasul ăsta şi să-l strivim?)

Gata! Am terminat cu abstracţiunile. Revin, ceasin time…

…am inchis paranteza?….am închis-o că m-am plictisit! Şi aşa sunt greu de urmărit! Dar ştii ce? Potriveşte-ţi ceasul cu al meu şi poate ne înţelegem!

Ceas!ceas biologic…ceas...ceasceas!

Aşa mă liniştesc eu!

Huhu!!!!!

…mie, una, îmi plac cocoşii! Ţie, nu?!

  1. ..si mie!imi plac cocosii, da’ gatiti!gatit un ceas, la cuptor, bine prajiti, sa-mi plesneasca pielea lor(de gaina-n) dinti!na’, ca-s si poeta!=))

  2. Bu-huhu!
    aCEASta e o chemare, o auzi?

  3. che mare…:)tic!tac!!!!!!!!!!….ieri am implinit 35…sa tic, sa tac?:))

  4. Deci ups, ca sa zic asa, ca eram precisa ca-i pe 13.

    (sa stii ca nu vad inceputul comentariului tau din cauza coltului lui kloop island)

  5. deci,da..a fost..pe 10…10.10.1973, la ora 10..nu-s o Doamnă..Că vârstili nu se spune…Da’ anu’, luna, ziua, da!nu?
    Am remediat şi colţul insulei…de tot!c-aşa-I românu’…acu’ se vede

almanahiţi, vă rog!

